Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Jeg kunne desværre ikke være på stadion i går og ej se kampen derhjemme. Ville elske nogle fraklip omkring stemning.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

      Og på langsiden gav folk den virkelig også gas.
      Ja det var meget imponerende idag. Jeg havde et par nye med idag som ikke er(var) de store OB fans. De blev fuldstændig grebet af stemningen og i løbet af 2.halvleg var de helt oppe på tæerne og skrålede med på alle sange. De var klar til at tage med til Herning på lørdag

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Igår til træning blev han tacklet på anklen og var vel ude i ca 10 min med store smerter. Man kunne godt se at han havde ondt resten af træningen.
        I et kort øjeblik troede jeg faktisk ikke han kunne spille idag..
        Syntes heller ikke at han var særlig god i de minutter han fik. Han virkede hæmmet
        Han var dårlig i begyndelsen, men synes så småt han var ved at komme igang lige op til sin udskiftning. Derfor var timingen lidt overraskende. Det er dog helt fair Alm træffer beslutningen. Det vil være en katastrofe, hvis Minteh løb ind i en alvorlig skade nu.
        Desuden viste Charly sig jo også som en fuldgod erstatning igår. Jeg var imponeret.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Han var dårlig i begyndelsen, men synes så småt han var ved at komme igang lige op til sin udskiftning. Derfor var timingen lidt overraskende. Det er dog helt fair Alm træffer beslutningen. Det vil være en katastrofe, hvis Minteh løb ind i en alvorlig skade nu.
          Desuden viste Charly sig jo også som en fuldgod erstatning igår. Jeg var imponeret.
          Charly var rigtig god igår. Han fik også lov til at spille på sin favorit plads på VK. Men mod Horsens er det også på en billig baggrund. For de er satme ikke særlig gode og er fortjent på vej ned i 1.Div

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja det var meget imponerende idag. Jeg havde et par nye med idag som ikke er(var) de store OB fans. De blev fuldstændig grebet af stemningen og i løbet af 2.halvleg var de helt oppe på tæerne og skrålede med på alle sange. De var klar til at tage med til Herning på lørdag
            Haha. Det er fandme konge!

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

              Haha. Det er fandme konge!
              Prøvede også at sige til dem at det nok lige knap var så vildt hver gang Men mindre kan også gøre det sagde de

              Comment


                #67
                Har lige genset kampen. Frø han vokser sgu på mig. Shit en assist han får lavet til 2-1 målet. Alt er ikke perfekt, men han har visioner for spillet, og generelt en bedre attitude end førhen set. Måske det bliver næste spiller der skal have lidt extra kærlighed, for i projekt Weststrøm, der skal vi jo åbenbart ikke regne med, at folk bliver her så lang tid som Frø ender med.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Prøvede også at sige til dem at det nok lige knap var så vildt hver gang Men mindre kan også gøre det sagde de
                  Nok godt lige at afstemme forventningerne hehe. Næste hjemmekamp kan blive en halvdøsig sommerferiekamp hehe.

                  når det så er sagt, så tror jeg virkelig det hele kunne stikke af, hvis vi kommer op omkring en top 4-5 stykker, uden alt for langt op til top 3.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

                    Nok godt lige at afstemme forventningerne hehe. Næste hjemmekamp kan blive en halvdøsig sommerferiekamp hehe.

                    når det så er sagt, så tror jeg virkelig det hele kunne stikke af, hvis vi kommer op omkring en top 4-5 stykker, uden alt for langt op til top 3.
                    Næste hjemmekamp er vel første kamp i den nye sæson? Tænker den godt kan blive god
                    Men ja… Hvad kan det ikke blive til med nogle gode resultater…

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                      Har lige genset kampen. Frø han vokser sgu på mig. Shit en assist han får lavet til 2-1 målet. Alt er ikke perfekt, men han har visioner for spillet, og generelt en bedre attitude end førhen set. Måske det bliver næste spiller der skal have lidt extra kærlighed, for i projekt Weststrøm, der skal vi jo åbenbart ikke regne med, at folk bliver her så lang tid som Frø ender med.
                      Hvor har du genset den henne? Kan ikke finde den

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Næste hjemmekamp er vel første kamp i den nye sæson? Tænker den godt kan blive god
                        Men ja… Hvad kan det ikke blive til med nogle gode resultater…
                        Ja præcis. Var det ikke de kampe Weststrøm var ude at udtale, at der var total sommerferiestemning over dem? Både på banen og lægterne. Eller husker jeg forkert. Vores første kamp i denne sæson var mod fcn hjemme foran omkring 6500 tilskuere. Husker den heller ikke som det store sus ☺️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Hvor har du genset den henne? Kan ikke finde den
                          Jeg har glentens app. Der kan man se nogle dage tilbage.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Næste hjemmekamp er vel første kamp i den nye sæson? Tænker den godt kan blive god
                            Men ja… Hvad kan det ikke blive til med nogle gode resultater…
                            Hvor spilles kampen om Europapladsen mellem 7. og 4. pladsen
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              Jeg kunne desværre ikke være på stadion i går og ej se kampen derhjemme. Ville elske nogle fraklip omkring stemning.
                              https://twitter.com/Odense_Boldklub/...KjWdGLLoA&s=19
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Hvor spilles kampen om Europapladsen mellem 7. og 4. pladsen
                                Den spilles på 4 pladsens hjemmebane.

                                Comment

                                Working...
                                X