Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi fangede Aron Thrandarson og Martin Hansen til et par kommentarer efter kampen.

    Kommentarer fra Thrandarson og Hansen efter OB - Horsens - OBstruktion
    Martin Hansen:
    "Det varmer mit hjerte at se en by, der stiller sig sammen på den her måde, også når der er en spiller, der skal forlade klubben efter så mange år. Det varmer mit gamle hjerte at se, folk gider blive ved med at støtte op, også selvom vi spiller nedrykningsspil i øjeblikket. Tænk engang hvis vi kan fortsætte det her, hvad det så kan blive til."

    Det kan vel ikke siges bedre. Martin er et stort gevinst for vores klub. Ikke kun på banen!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Hvad var det med Mintehs udskitning? Nogen som ved det?
      https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-pa-80-procent

      Comment


        #48
        Fin aften på Estadio Communale. Eneste kæmpe minus var, at Tverskov ikke flåede Sabbi væk fra staffesparket og lod Frø sparke.
        PS: Frø bliver altså bare bedre og bedre. Totalt overset spiller. Min MoM

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Er ikke på stadion. Øv. Men altså: Breum er altså ikke god nok endnu. Og Minteh tøsesur - eller burde jeg skrive pubertetsur. Og den store fra Horsens har lige scoret et mål hvor nogle stoppede med at spille fordi de troede der var offside. Sig Superligaen en gang til.....
          Nå. men vi skal kunne få point.
          Altså come on…. Breum bliver bedre og bedre for hver kamp. Og kommer til flere og flere chancer. Giv nu en 19 årig knægt en chance…..

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            Fortjent sejr og et MEGET smukt mål af Frø og Sabbi.
            Endnu smukkere havde det været, hvis Breum havde scoret på oplægget med først Frøs hæl og bagefter flot overblik fra Charly.
            Charly var i øvrigt en fornøjelse at følge. Efter et par anonyme indhop i en længere periode, så får han først lavet en flot scoring i Lyngby og i dag pumper han bare udfordringer afsted ned imod Horsens-forsvaret. Meget gik godt og noget gik knapt så godt. Det er bare godt at se ham tilbage på den måde, for han har jo fart og teknik til at være enormt giftig.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
              Fin aften på Estadio Communale. Eneste kæmpe minus var, at Tverskov ikke flåede Sabbi væk fra staffesparket og lod Frø sparke.
              PS: Frø bliver altså bare bedre og bedre. Totalt overset spiller. Min MoM
              Fed sidste 35 min. Hvor er det vanvittigt lækkert at hjælpe Horsens ud af ligaen. Fortjent sejr, og rigtig god kamp af Frø.
              Der er godt nok potentiale til en fed kulisse og stemning hvis bare det kører på banen også.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hvad var det med Mintehs udskitning? Nogen som ved det?
                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-anden-halvleg

                Comment


                  #53
                  Hmmmm, det er lidt mærkeligt. Lidt før udskiftning kom Minteh med et klasse tilbageløbet hvor han blokerede til sidst en stor Horsens-chance i vores felt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Synes egentlig han forklare sig fornuftigt, var bange for der skulle komme ny ballade. Som han siger “ja jeg har ondt min ankel, men ikke mere end jeg følte jeg kunne spille. Det synes min træner ikke og det er helt fair, det er ham der bestemmer” synes jeg er et meget modent svar.

                    Og den overskrift er lidt sensationssøgende. Ja han snakker med hans agent, men igen siger han “min agent vidste ikke jeg var skade så han ville bare høre hvorfor jeg blev skiftet ud”

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Hmmmm, det er lidt mærkeligt. Lidt før udskiftning kom Minteh med et klasse tilbageløbet hvor han blokerede til sidst en stor Horsens-chance i vores felt.
                      Igår til træning blev han tacklet på anklen og var vel ude i ca 10 min med store smerter. Man kunne godt se at han havde ondt resten af træningen.
                      I et kort øjeblik troede jeg faktisk ikke han kunne spille idag..
                      Syntes heller ikke at han var særlig god i de minutter han fik. Han virkede hæmmet

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Fed sidste 35 min. Hvor er det vanvittigt lækkert at hjælpe Horsens ud af ligaen. Fortjent sejr, og rigtig god kamp af Frø.
                        Der er godt nok potentiale til en fed kulisse og stemning hvis bare det kører på banen også.
                        Det var en vanvittig sidste halve time på RMN idag. Fuck det var fedt

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det var en vanvittig sidste halve time på RMN idag. Fuck det var fedt
                          Tænk hvis vi havde et stadion som FCM, Vejle osv. Altså med lukkede hjørner. Der ville være en vanvittig stemning. Jeg sad helt nede ved AaBs fans i 1-1 kampen. Og selv om jeg kunne se at der var gang i stiften, så kunne jeg kun sjældent og svagt hører det. Det er ærgerligt at det lydtryk der kunne komme, slet ikke på samme måde finder vej til hele stadion.

                          Comment


                            #58
                            Virkelig et stort potientiale på tribunen ja. Hvor vil jeg dog ønske vi får en sæson hvor vi spiller lidt med i den sjovere ende, så tror jeg virkelig det kan eksplodere. Og hvor fortjener vi fans bedre forhold. Der er desværre så meget der halter på det stadion, men det har vi jo været inde på før. I dag vil jeg glæde mig over vi egentlig har et udmærket stadion, når bare vind og vejr arter sig som i dag, og folket trækker oplevelsen op på denne måde som der blev gjort. Så kan man godt for en kort stund glemmer det der er galt med det slidte stadion :p

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det var en vanvittig sidste halve time på RMN idag. Fuck det var fedt
                              Og på langsiden gav folk den virkelig også gas.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

                                Og på langsiden gav folk den virkelig også gas.
                                Ja det gjorde de, hvad jeg husker så er det længe siden jeg har hørt langsiden så tydelig ovre fra RMN.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X