Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi kontrollerer kampen fint. Kommer ud med den rigtige indstilling efter pausen ved at holde fast i initiativet.
    Og så bliver det sløjt efter vi kom med en gave til Aab. Breum med en halvhjertet duel og så fejler Bjørn stort. Men hvorfor trak det energien og viljen ud af holdet efterfølgende? Alm skiftede igen for sent. Tongya ind tidligere ville have hjulpet, han kom virkelig ind med den rette indstilling og skabte problemer for Aabs defensive.
    Mere end 11000 på stadion som gav fuld støtte og chancen at holde højt spænding i kampen om plads 7 og presse FCM - derfor var det ikke nok.
    enig i vi kom ok ud efter pausen - men syntes ikke nødvendigvis det var deres mål der "trak energien" ud af os - helt ærligt syntes jeg der var forbavsende lidt af den.

    skal man sige det pænt så spillede vi "kontrolleret" det meste af tiden - problemet er bare vi ikke har holdet til at kontrollere en 1-0er hjem.

    Comment


      #77
      Godt nok skuffende at stå med en følelse af at vi stiller os tilfredse. Vi spiller en god første halv time, hvor vi bare styre. Så bliver Aab farlige for første gang ved Helenius, og derfra bliver vi gradvist mere og mere passive. Vi er stadig i nogenlunde kontrol, men vi investere slet ikke nok, men venter på at Aab bliver desperate. Det nåede de så ikke inden først Frø går halvhjertet i en duel og BP undervurderer et indlæg. Herfra er vi lullet for meget i søvn til at komme igen og det er vores egen skyld. Den her kamp skulle være lukket efter en halv time, men bremsen bliver trukket efter føringen og set har vi set så tit.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Godt nok skuffende at stå med en følelse af at vi stiller os tilfredse. Vi spiller en god første halv time, hvor vi bare styre. Så bliver Aab farlige for første gang ved Helenius, og derfra bliver vi gradvist mere og mere passive. Vi er stadig i nogenlunde kontrol, men vi investere slet ikke nok, men venter på at Aab bliver desperate. Det nåede de så ikke inden først Frø går halvhjertet i en duel og BP undervurderer et indlæg. Herfra er vi lullet for meget i søvn til at komme igen og det er vores egen skyld. Den her kamp skulle være lukket efter en halv time, men bremsen bliver trukket efter føringen og set har vi set så tit.
        Var det Frø med den tabte duel eller Breum?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Men skal vi ikke lige snakke om smukke Jørgen??. Han havde sgu en god kamp idag.
          Dejligt er det også at Sabbi har valgt at have sin bedste periode i OB og gør det nemmere for Bjørn at få 10-15 mill for ham til sommer

          Men det jeg vil huske fra dagens kamp var det glædes brøl fra Slots da han når hjem og blokerer et skud. Jeg fik seriøst gåsehud

          Comment


            #80
            Set fra lægterne kommer vi ud med rigtig meget energi og vi sprinter i pres over hele linjen. Der er mange tynde kort på aabs hold og de er derfor lette at stresse. Det ender igen og igen med at de spille en lang, hvor OB så vinder duellen og bolden er retur på OB-fødder. Men vi skaber alt alt for lidt. Et utal af pivringe indlæg. 2. Halvleg varmen lang ørkenvandring.

            Hvad nyt lærte vi: BREAKIING NEWS Jørgen kan spille fodbold. Første rigtig gode kamp fra ham i hele sin OB-tid. Han spiller nok for en ny overbetalt kontrakt i et nyt land. Han er snu!
            Hvad blev i bekræftet i?
            a) OB kan ikke spille en hel god kamp
            b) Breum kan ikke lide at tackle.

            Comment


              #81
              Vi snakkede med Martin Hansen efter kampen. Han mente, at kampen endte som en fuser, og så er han meget imponeret over Tobias Slotsager.

              Martin Hansen: Slotsager giver mig gåsehud - OBstruktion

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Jeg er så pissetræt af OB lige nu….
                Har det på samme måde.
                Det ligner noget man har set ALT for mange gange før. Man bliver bare så træt. Vi kan ikke rykke ned mere og vi møder et hold med kniven for struben og alligevel spiller vi ikke rigtig frigjort. Hvad er det egentlig Alm vil med den her trup?. Han virker umiddelbart tilfreds med total middelmådighed og så rykker man sig med garanti ingen steder. Vi rykker ned næste sæson hvis vi fortsætter den her vej.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi snakkede med Martin Hansen efter kampen. Han mente, at kampen endte som en fuser, og så er han meget imponeret over Tobias Slotsager.

                  Martin Hansen: Slotsager giver mig gåsehud - OBstruktion
                  Martin kommer som altid med klare ord. Kæmpe respekt for ham.
                  Og der her om Slotsager, ja, det kan man vel kun være meget enig:

                  "Det er fantastisk at se, hvor meget gejst og vildskab, han har. Selvom han er en rolig gut, så ofrer han krop og lemmer for at komme i vejen. Det giver gåsehud, når man står dernede, og ser en ung knægt, der bare flyver ind i tacklingerne for en. Han bliver en stor spiller.

                  –Hvis i kigger på hans ben, så er han revet løs alle steder efter sidste uge i Silkeborg, hvor han kastede sig ned, og blokerede bolde. Han er revet op alle steder. Det er sådan noget, en gammel mand som mig godt kan lide at se. Han ofrer sig for holdet, og det er en gut, der er super ydmyg. Jeg glæder mig på hans vegne."
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    Det kan godt være, at jeg er svær at imponere, men vi vinder udelukkende første halvveg på grund af Sabbi. Bedre var den halvveg altså heller ikke. Omtrent 70% boldbesiddelse, men halvdelen foregik i slowmotion på vores sidse tredjedel af banen. Det er ikke imponerende.
                    Anden halvveg var om muligt endnu ringere. Og det var ikke først ved AaB`s udligning, at der skulle skiftes ud. Det skulle være sket noget før. Det var allerede 10 minutter inde i anden halvveg tydeligt, at AaB havde sat sig på spillet, til trods for deres åbenlyse mangler. Vi havde bare ikke noget at sætte imod. At vi ikke tabte til sidst, kan udelukkende tilskrives held.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                      Det kan godt være, at jeg er svær at imponere, men vi vinder udelukkende første halvveg på grund af Sabbi. Bedre var den halvveg altså heller ikke. Omtrent 70% boldbesiddelse, men halvdelen foregik i slowmotion på vores sidse tredjedel af banen. Det er ikke imponerende.
                      Anden halvveg var om muligt endnu ringere. Og det var ikke først ved AaB`s udligning, at der skulle skiftes ud. Det skulle være sket noget før. Det var allerede 10 minutter inde i anden halvveg tydeligt, at AaB havde sat sig på spillet, til trods for deres åbenlyse mangler. Vi havde bare ikke noget at sætte imod. At vi ikke tabte til sidst, kan udelukkende tilskrives held.
                      Vi spiller hurtigt til den sidste 1/4 af banen. Derfra kan vi lige så godt stoppe op og give AaB bolden. Vi har absolut ingen kvalitet i det at skabe en CHANCE med en afslutning. Der mangler kvalificerede intelligente gennembrudsløb og den sidste aflevering er ikke eksisterende. De få optræk vi har bliver sløset max på Cut backs og indlæg lige ind i en forsvarsspiller.
                      når man så ser Charly, må man også bare sige at det ser sløjt ud. Han ligner ikke en Superligaspiller.
                      Vi hænger hele vores spillestils succes op på 4 middelmådige offensive spillere i dag. Når Minteh er der er det jo bare fordi han er hurtig og aldrig giver op, at der sker noget. Det virker stadigvæk ikke til at der er er plan for hvordan vi skal komne til afslutninger. Eller rettere der mangler kvalitet fra mange af de offensive spillere til at vi kan komme til afslutninger, der kan give mål.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Men skal vi ikke lige snakke om smukke Jørgen??. Han havde sgu en god kamp idag.
                        Dejligt er det også at Sabbi har valgt at have sin bedste periode i OB og gør det nemmere for Bjørn at få 10-15 mill for ham til sommer

                        Men det jeg vil huske fra dagens kamp var det glædes brøl fra Slots da han når hjem og blokerer et skud. Jeg fik seriøst gåsehud
                        Mht Jørgen og Sabbi så er det det taberslutspillet kan. Der kommer bare alt for lidt slutprodukt på. “I de blindes rige er den enøjede konge”.
                        Enig mht gåsehud i forbindelse med Slotsagers aktion.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Vi spiller hurtigt til den sidste 1/4 af banen. Derfra kan vi lige så godt stoppe op og give AaB bolden. Vi har absolut ingen kvalitet i det at skabe en CHANCE med en afslutning. Der mangler kvalificerede intelligente gennembrudsløb og den sidste aflevering er ikke eksisterende. De få optræk vi har bliver sløset max på Cut backs og indlæg lige ind i en forsvarsspiller.
                          når man så ser Charly, må man også bare sige at det ser sløjt ud. Han ligner ikke en Superligaspiller.
                          Vi hænger hele vores spillestils succes op på 4 middelmådige offensive spillere i dag. Når Minteh er der er det jo bare fordi han er hurtig og aldrig giver op, at der sker noget. Det virker stadigvæk ikke til at der er er plan for hvordan vi skal komne til afslutninger. Eller rettere der mangler kvalitet fra mange af de offensive spillere til at vi kan komme til afslutninger, der kan give mål.
                          Sjovt. Set fra RMN syntes jeg at Charly havde et godt indhop på en uvant kantplads og endelig lignede en der kunne lidt. Havde mange og aggressive pres og et par gode løb. Ikke alt lykkedes. Men jeg sad med tanken at han kunne være sin indsats bekendt

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Vi spiller hurtigt til den sidste 1/4 af banen. Derfra kan vi lige så godt stoppe op og give AaB bolden. Vi har absolut ingen kvalitet i det at skabe en CHANCE med en afslutning. Der mangler kvalificerede intelligente gennembrudsløb og den sidste aflevering er ikke eksisterende. De få optræk vi har bliver sløset max på Cut backs og indlæg lige ind i en forsvarsspiller.
                            når man så ser Charly, må man også bare sige at det ser sløjt ud. Han ligner ikke en Superligaspiller.
                            Vi hænger hele vores spillestils succes op på 4 middelmådige offensive spillere i dag. Når Minteh er der er det jo bare fordi han er hurtig og aldrig giver op, at der sker noget. Det virker stadigvæk ikke til at der er er plan for hvordan vi skal komne til afslutninger. Eller rettere der mangler kvalitet fra mange af de offensive spillere til at vi kan komme til afslutninger, der kan give mål.
                            Jeg er ret enig i det meste, bortset fra, at jeg stadig mener, at vores boldomgang er utrolig langsom. Jeg sad stort set nede på de første pladser, og igen slog det mig, hvor svært vi har ved at få fart på vores spil. Og hvor mange gange bolden skal helt tilbage. Som du tillige skriver, så virker det (stadig) ikke til, at der er etableret faste løbemønstre, eller indarbejdet nogen større gameplan for, hvad vi vil. Spørgsmålet er så, om det er spillerne der ikke er gode nok til at lære dette, eller om Alm ikke er den rette til at lære fra sig.Jeg ved godt, hvad mit svar vil være ...

                            Jeg gruer mere og mere for næste sæson. Med Tverskovs afgang har vi stort set ikke spillere tilbage, der vil være faste startere på et top-6 hold. Vi står med en del unge talenter, men de skal også have nogle at læne sig op ad. Hvor skal vi få de spillere fra, og hvad vil det ikke koste? Og, vil vi give det, de koster?

                            Og vedrørende indeværende sæson. En pointmæssig god start på kvalifikationsspillet er nu sygnet hen, og uafgjort mod henholdsvis Lyngby, Horsens og AaB er ikke noget der giver overdreven optimisme for fremtiden.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Har det på samme måde.
                              Det ligner noget man har set ALT for mange gange før. Man bliver bare så træt. Vi kan ikke rykke ned mere og vi møder et hold med kniven for struben og alligevel spiller vi ikke rigtig frigjort. Hvad er det egentlig Alm vil med den her trup?. Han virker umiddelbart tilfreds med total middelmådighed og så rykker man sig med garanti ingen steder. Vi rykker ned næste sæson hvis vi fortsætter den her vej.
                              Man hører også bare middelmådigheden i dag fra tv-skærmen. Vi skifter 3 mand og Hjortebjerg får lov at kommentere på det. Den mand han fremhæver kan gøre forskellen er Manneh. Grubbe og Franco bliver kun omtalt som friske kræfter. Vi havde altså set fra trænerbænken groft sagt blot en defensiv midtbanespiller at skyde med fra bænken i dag. Det siger en del.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Man hører også bare middelmådigheden i dag fra tv-skærmen. Vi skifter 3 mand og Hjortebjerg får lov at kommentere på det. Den mand han fremhæver kan gøre forskellen er Manneh. Grubbe og Franco bliver kun omtalt som friske kræfter. Vi havde altså set fra trænerbænken groft sagt blot en defensiv midtbanespiller at skyde med fra bænken i dag. Det siger en del.
                                Jeg synes personligt det er relativt stærkt at kunne indskifte Manneh, Grubbe, Franco og Charly. Vi mangler et stærkt alternativ til 9eren, det har vi gjort længe, men vores bænk synes jeg egentligt giver os fine muligheder og igår handler Alm i relativt god tid med en tripple udskiftning.

                                Comment

                                Working...
                                X