Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-AAB
Collapse
X
-
jeg er godt nok skuffet oven på den indsats.
Efter vi kommer på 1-0 skaber vi utroligt lidt - og det virker til vi trækker os allerede i 1 halvleg og bare vil løbe tiden af uret - lige tidligt nok.
At man ikke viser lidt mere i en hjemmekamp, fredag aften med over 11000 tilskuere (og en potentiel 7 plads og dermed kamp om europa på spil) det forstår jeg simpelthen ikke.
for mig og se manglede der noget tænding - noget vilje.
Skuffet.
Comment
-
Vi kontrollerer kampen fint. Kommer ud med den rigtige indstilling efter pausen ved at holde fast i initiativet.
Og så bliver det sløjt efter vi kom med en gave til Aab. Breum med en halvhjertet duel og så fejler Bjørn stort. Men hvorfor trak det energien og viljen ud af holdet efterfølgende? Alm skiftede igen for sent. Tongya ind tidligere ville have hjulpet, han kom virkelig ind med den rette indstilling og skabte problemer for Aabs defensive.
Mere end 11000 på stadion som gav fuld støtte og chancen at holde højt spænding i kampen om plads 7 og presse FCM - derfor var det ikke nok."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det var vel et kampbillede som vi er vant til at se. Vi er utroligt ringe til at håndtere at være foran. Vi er slet ikke aggressive nok til at ville score det 2. og 3. mål selvom vi har en lang periode hvor vi er ovenpå. Vi ved at vi ALTID giver store chancer væk, så vi evner slet heller ikke at forsvare en føring, hvis det er det der er planen
Comment
Comment