Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    reddet af VAR - men hvor er det typisk OB det her...ringe ringe indsats
    Og nu venter sandsynligvis 3 ligegyldige kampe. Suk....

    Comment


      #62
      Vi er ret gode til at redde bundhold

      Comment


        #63
        Sløj indsats

        Comment


          #64
          Jeg er så pissetræt af OB lige nu….
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #65
            Aab havde fortjent den her. Man skulle tro det var dem der var på hjemmebane. Og jeg så ikke den samme første halvleg som tøfting der roste os. 80% af spillet foregik på vores banehalvdel - en hån mod de fremmødte fans.

            Comment


              #66
              Fesent.
              men det er bare en OB classic. Flot første 30 min, resten var ikke godt nok.
              Uden Minteh har vi ikke en offensiv. Sabbi med et flot mål, ellers var han ikke god.
              Kadrii skal have meget mere hjælp, hvis han skal være alene på toppen

              Comment


                #67
                Kjerrumgaard med to kasser i dagens kamp ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  jeg er godt nok skuffet oven på den indsats.

                  Efter vi kommer på 1-0 skaber vi utroligt lidt - og det virker til vi trækker os allerede i 1 halvleg og bare vil løbe tiden af uret - lige tidligt nok.

                  At man ikke viser lidt mere i en hjemmekamp, fredag aften med over 11000 tilskuere (og en potentiel 7 plads og dermed kamp om europa på spil) det forstår jeg simpelthen ikke.

                  for mig og se manglede der noget tænding - noget vilje.

                  Skuffet.

                  Comment


                    #69
                    …og jeg slukker nu, for jeg orker ikke at se Alm forklare sig
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      …og jeg slukker nu, for jeg orker ikke at se Alm forklare sig
                      der blev slukket i samme øjeblik dommeren fløjtede af - kæft jeg er skuffet. Resultatet er en ting men mest af alt spillet - syntes simpelthen der mangler energi

                      Comment


                        #71
                        Et flot indholp af Tongya. Også dejligt med Manneh tilbage. Synes ikke at Mustafic fik vist meget. Ellers en trist kamp.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Kjerrumgaard med to kasser i dagens kamp ..
                          så han topscorer i 1 div. - fornemt lad os håbe han kan tage det med tilbage - vi har brug for noget hjælp oppe foran

                          Comment


                            #73
                            Vi kontrollerer kampen fint. Kommer ud med den rigtige indstilling efter pausen ved at holde fast i initiativet.
                            Og så bliver det sløjt efter vi kom med en gave til Aab. Breum med en halvhjertet duel og så fejler Bjørn stort. Men hvorfor trak det energien og viljen ud af holdet efterfølgende? Alm skiftede igen for sent. Tongya ind tidligere ville have hjulpet, han kom virkelig ind med den rette indstilling og skabte problemer for Aabs defensive.
                            Mere end 11000 på stadion som gav fuld støtte og chancen at holde højt spænding i kampen om plads 7 og presse FCM - derfor var det ikke nok.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #74
                              Hold kæft en skændsel det lorte hold præstere på hjemmebane.............latterligt......de skulle fan'me skamme sig som ind i helvede

                              Comment


                                #75
                                Det var vel et kampbillede som vi er vant til at se. Vi er utroligt ringe til at håndtere at være foran. Vi er slet ikke aggressive nok til at ville score det 2. og 3. mål selvom vi har en lang periode hvor vi er ovenpå. Vi ved at vi ALTID giver store chancer væk, så vi evner slet heller ikke at forsvare en føring, hvis det er det der er planen

                                Comment

                                Working...
                                X