Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Set fra lægterne kommer vi ud med rigtig meget energi og vi sprinter i pres over hele linjen. Der er mange tynde kort på aabs hold og de er derfor lette at stresse. Det ender igen og igen med at de spille en lang, hvor OB så vinder duellen og bolden er retur på OB-fødder. Men vi skaber alt alt for lidt. Et utal af pivringe indlæg. 2. Halvleg varmen lang ørkenvandring.

Hvad nyt lærte vi: BREAKIING NEWS Jørgen kan spille fodbold. Første rigtig gode kamp fra ham i hele sin OB-tid. Han spiller nok for en ny overbetalt kontrakt i et nyt land. Han er snu!
    Hvad blev i bekræftet i?
    a) OB kan ikke spille en hel god kamp
    b) Breum kan ikke lide at tackle.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Men skal vi ikke lige snakke om smukke Jørgen??. Han havde sgu en god kamp idag.
    Dejligt er det også at Sabbi har valgt at have sin bedste periode i OB og gør det nemmere for Bjørn at få 10-15 mill for ham til sommer

Men det jeg vil huske fra dagens kamp var det glædes brøl fra Slots da han når hjem og blokerer et skud. Jeg fik seriøst gåsehud

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Godt nok skuffende at stå med en følelse af at vi stiller os tilfredse. Vi spiller en god første halv time, hvor vi bare styre. Så bliver Aab farlige for første gang ved Helenius, og derfra bliver vi gradvist mere og mere passive. Vi er stadig i nogenlunde kontrol, men vi investere slet ikke nok, men venter på at Aab bliver desperate. Det nåede de så ikke inden først Frø går halvhjertet i en duel og BP undervurderer et indlæg. Herfra er vi lullet for meget i søvn til at komme igen og det er vores egen skyld. Den her kamp skulle være lukket efter en halv time, men bremsen bliver trukket efter føringen og set har vi set så tit.
    Var det Frø med den tabte duel eller Breum?

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Godt nok skuffende at stå med en følelse af at vi stiller os tilfredse. Vi spiller en god første halv time, hvor vi bare styre. Så bliver Aab farlige for første gang ved Helenius, og derfra bliver vi gradvist mere og mere passive. Vi er stadig i nogenlunde kontrol, men vi investere slet ikke nok, men venter på at Aab bliver desperate. Det nåede de så ikke inden først Frø går halvhjertet i en duel og BP undervurderer et indlæg. Herfra er vi lullet for meget i søvn til at komme igen og det er vores egen skyld. Den her kamp skulle være lukket efter en halv time, men bremsen bliver trukket efter føringen og set har vi set så tit.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi kontrollerer kampen fint. Kommer ud med den rigtige indstilling efter pausen ved at holde fast i initiativet.
    Og så bliver det sløjt efter vi kom med en gave til Aab. Breum med en halvhjertet duel og så fejler Bjørn stort. Men hvorfor trak det energien og viljen ud af holdet efterfølgende? Alm skiftede igen for sent. Tongya ind tidligere ville have hjulpet, han kom virkelig ind med den rette indstilling og skabte problemer for Aabs defensive.
    Mere end 11000 på stadion som gav fuld støtte og chancen at holde højt spænding i kampen om plads 7 og presse FCM - derfor var det ikke nok.
    enig i vi kom ok ud efter pausen - men syntes ikke nødvendigvis det var deres mål der "trak energien" ud af os - helt ærligt syntes jeg der var forbavsende lidt af den.

skal man sige det pænt så spillede vi "kontrolleret" det meste af tiden - problemet er bare vi ikke har holdet til at kontrollere en 1-0er hjem.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Det var vel et kampbillede som vi er vant til at se. Vi er utroligt ringe til at håndtere at være foran. Vi er slet ikke aggressive nok til at ville score det 2. og 3. mål selvom vi har en lang periode hvor vi er ovenpå. Vi ved at vi ALTID giver store chancer væk, så vi evner slet heller ikke at forsvare en føring, hvis det er det der er planen

Leave a comment:

• Maddog Murdock
    replied
    Hold kæft en skændsel det lorte hold præstere på hjemmebane.............latterligt......de skulle fan'me skamme sig som ind i helvede

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Vi kontrollerer kampen fint. Kommer ud med den rigtige indstilling efter pausen ved at holde fast i initiativet.
    Og så bliver det sløjt efter vi kom med en gave til Aab. Breum med en halvhjertet duel og så fejler Bjørn stort. Men hvorfor trak det energien og viljen ud af holdet efterfølgende? Alm skiftede igen for sent. Tongya ind tidligere ville have hjulpet, han kom virkelig ind med den rette indstilling og skabte problemer for Aabs defensive.
    Mere end 11000 på stadion som gav fuld støtte og chancen at holde højt spænding i kampen om plads 7 og presse FCM - derfor var det ikke nok.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Kjerrumgaard med to kasser i dagens kamp ..
    så han topscorer i 1 div. - fornemt lad os håbe han kan tage det med tilbage - vi har brug for noget hjælp oppe foran

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Et flot indholp af Tongya. Også dejligt med Manneh tilbage. Synes ikke at Mustafic fik vist meget. Ellers en trist kamp.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    …og jeg slukker nu, for jeg orker ikke at se Alm forklare sig
    der blev slukket i samme øjeblik dommeren fløjtede af - kæft jeg er skuffet. Resultatet er en ting men mest af alt spillet - syntes simpelthen der mangler energi

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    …og jeg slukker nu, for jeg orker ikke at se Alm forklare sig

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    jeg er godt nok skuffet oven på den indsats.

Efter vi kommer på 1-0 skaber vi utroligt lidt - og det virker til vi trækker os allerede i 1 halvleg og bare vil løbe tiden af uret - lige tidligt nok.

At man ikke viser lidt mere i en hjemmekamp, fredag aften med over 11000 tilskuere (og en potentiel 7 plads og dermed kamp om europa på spil) det forstår jeg simpelthen ikke.

for mig og se manglede der noget tænding - noget vilje.

Skuffet.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Kjerrumgaard med to kasser i dagens kamp ..

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Fesent.
    men det er bare en OB classic. Flot første 30 min, resten var ikke godt nok.
    Uden Minteh har vi ikke en offensiv. Sabbi med et flot mål, ellers var han ikke god.
    Kadrii skal have meget mere hjælp, hvis han skal være alene på toppen

Leave a comment:

Working...
X