Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AAB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Ja, det er nemt at spille ok mod bund 6. AaB er sgu et halvdårligt hold, og de var ved at slå OB. Jeg har sagt mange gange, og siger det gerne igen. OB havde èn top-6 spiller, og det var Jebali. Minteh har noget x-faktor, og kommer deropad. Tverskov er overvurderet og kan nemt erstattes
    Kan godt være at AaB har en dårlig sæson. Men vi må trods alt også give dem lidt kredit for deres seneste form. De er i finalen i pokalen, og har næsten lige smadret Horsens 4-0 og Sif 4-1, samt de ikke har tabt i deres seneste 5 kampe. Ligeledes spiller de også bedre og bedre fodbold. Selvfølgelig skal vi stadig vinde kampen, men med AaBs seneste form tager i betragtning er det jo ikke verdens undergang at den ender uafgjort

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Ja, det er nemt at spille ok mod bund 6. AaB er sgu et halvdårligt hold, og de var ved at slå OB. Jeg har sagt mange gange, og siger det gerne igen. OB havde èn top-6 spiller, og det var Jebali. Minteh har noget x-faktor, og kommer deropad. Tverskov er overvurderet og kan nemt erstattes
    Det er jo så din må'e og vurdere tingene på .. det kan jeg jo ikke gøre så meget ved

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Han spillede en fin kamp hvor han viste hvad han kan, og er købt til ... men der er jo stadig mod de mindst gode hold i sl, så der skal ganske rigtigt mange nye stærke spillere ind på holdet

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    PS: synes faktisk Mustafic spillede en mere end godkendt kamp.
    Men alle ved jo nok også godt, at det vi har set i dette nedrykningsspil langt fra er nok til top 6. Der skal latterligt mange forstærkninger til. De andre hold er bare stukket af, mens OB er blevet marginalt bedre.
    Han spillede en fin kamp hvor han viste hvad han kan, og er købt til ... men der er jo stadig mod de mindst gode hold i sl, så der skal ganske rigtigt mange nye stærke spillere ind på holdet

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    PS: synes faktisk Mustafic spillede en mere end godkendt kamp.
    Men alle ved jo nok også godt, at det vi har set i dette nedrykningsspil langt fra er nok til top 6. Der skal latterligt mange forstærkninger til. De andre hold er bare stukket af, mens OB er blevet marginalt bedre.

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Man hører også bare middelmådigheden i dag fra tv-skærmen. Vi skifter 3 mand og Hjortebjerg får lov at kommentere på det. Den mand han fremhæver kan gøre forskellen er Manneh. Grubbe og Franco bliver kun omtalt som friske kræfter. Vi havde altså set fra trænerbænken groft sagt blot en defensiv midtbanespiller at skyde med fra bænken i dag. Det siger en del.
    Jeg synes personligt det er relativt stærkt at kunne indskifte Manneh, Grubbe, Franco og Charly. Vi mangler et stærkt alternativ til 9eren, det har vi gjort længe, men vores bænk synes jeg egentligt giver os fine muligheder og igår handler Alm i relativt god tid med en tripple udskiftning.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Har det på samme måde.
    Det ligner noget man har set ALT for mange gange før. Man bliver bare så træt. Vi kan ikke rykke ned mere og vi møder et hold med kniven for struben og alligevel spiller vi ikke rigtig frigjort. Hvad er det egentlig Alm vil med den her trup?. Han virker umiddelbart tilfreds med total middelmådighed og så rykker man sig med garanti ingen steder. Vi rykker ned næste sæson hvis vi fortsætter den her vej.
    Man hører også bare middelmådigheden i dag fra tv-skærmen. Vi skifter 3 mand og Hjortebjerg får lov at kommentere på det. Den mand han fremhæver kan gøre forskellen er Manneh. Grubbe og Franco bliver kun omtalt som friske kræfter. Vi havde altså set fra trænerbænken groft sagt blot en defensiv midtbanespiller at skyde med fra bænken i dag. Det siger en del.

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied

Vi spiller hurtigt til den sidste 1/4 af banen. Derfra kan vi lige så godt stoppe op og give AaB bolden. Vi har absolut ingen kvalitet i det at skabe en CHANCE med en afslutning. Der mangler kvalificerede intelligente gennembrudsløb og den sidste aflevering er ikke eksisterende. De få optræk vi har bliver sløset max på Cut backs og indlæg lige ind i en forsvarsspiller.
    når man så ser Charly, må man også bare sige at det ser sløjt ud. Han ligner ikke en Superligaspiller.
    Vi hænger hele vores spillestils succes op på 4 middelmådige offensive spillere i dag. Når Minteh er der er det jo bare fordi han er hurtig og aldrig giver op, at der sker noget. Det virker stadigvæk ikke til at der er er plan for hvordan vi skal komne til afslutninger. Eller rettere der mangler kvalitet fra mange af de offensive spillere til at vi kan komme til afslutninger, der kan give mål.
    Jeg er ret enig i det meste, bortset fra, at jeg stadig mener, at vores boldomgang er utrolig langsom. Jeg sad stort set nede på de første pladser, og igen slog det mig, hvor svært vi har ved at få fart på vores spil. Og hvor mange gange bolden skal helt tilbage. Som du tillige skriver, så virker det (stadig) ikke til, at der er etableret faste løbemønstre, eller indarbejdet nogen større gameplan for, hvad vi vil. Spørgsmålet er så, om det er spillerne der ikke er gode nok til at lære dette, eller om Alm ikke er den rette til at lære fra sig.Jeg ved godt, hvad mit svar vil være ...

Jeg gruer mere og mere for næste sæson. Med Tverskovs afgang har vi stort set ikke spillere tilbage, der vil være faste startere på et top-6 hold. Vi står med en del unge talenter, men de skal også have nogle at læne sig op ad. Hvor skal vi få de spillere fra, og hvad vil det ikke koste? Og, vil vi give det, de koster?

Og vedrørende indeværende sæson. En pointmæssig god start på kvalifikationsspillet er nu sygnet hen, og uafgjort mod henholdsvis Lyngby, Horsens og AaB er ikke noget der giver overdreven optimisme for fremtiden.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Vi spiller hurtigt til den sidste 1/4 af banen. Derfra kan vi lige så godt stoppe op og give AaB bolden. Vi har absolut ingen kvalitet i det at skabe en CHANCE med en afslutning. Der mangler kvalificerede intelligente gennembrudsløb og den sidste aflevering er ikke eksisterende. De få optræk vi har bliver sløset max på Cut backs og indlæg lige ind i en forsvarsspiller.
    når man så ser Charly, må man også bare sige at det ser sløjt ud. Han ligner ikke en Superligaspiller.
    Vi hænger hele vores spillestils succes op på 4 middelmådige offensive spillere i dag. Når Minteh er der er det jo bare fordi han er hurtig og aldrig giver op, at der sker noget. Det virker stadigvæk ikke til at der er er plan for hvordan vi skal komne til afslutninger. Eller rettere der mangler kvalitet fra mange af de offensive spillere til at vi kan komme til afslutninger, der kan give mål.
    Sjovt. Set fra RMN syntes jeg at Charly havde et godt indhop på en uvant kantplads og endelig lignede en der kunne lidt. Havde mange og aggressive pres og et par gode løb. Ikke alt lykkedes. Men jeg sad med tanken at han kunne være sin indsats bekendt

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men skal vi ikke lige snakke om smukke Jørgen??. Han havde sgu en god kamp idag.
    Dejligt er det også at Sabbi har valgt at have sin bedste periode i OB og gør det nemmere for Bjørn at få 10-15 mill for ham til sommer

Men det jeg vil huske fra dagens kamp var det glædes brøl fra Slots da han når hjem og blokerer et skud. Jeg fik seriøst gåsehud
    Mht Jørgen og Sabbi så er det det taberslutspillet kan. Der kommer bare alt for lidt slutprodukt på. “I de blindes rige er den enøjede konge”.
    Enig mht gåsehud i forbindelse med Slotsagers aktion.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
    Det kan godt være, at jeg er svær at imponere, men vi vinder udelukkende første halvveg på grund af Sabbi. Bedre var den halvveg altså heller ikke. Omtrent 70% boldbesiddelse, men halvdelen foregik i slowmotion på vores sidse tredjedel af banen. Det er ikke imponerende.
    Anden halvveg var om muligt endnu ringere. Og det var ikke først ved AaB`s udligning, at der skulle skiftes ud. Det skulle være sket noget før. Det var allerede 10 minutter inde i anden halvveg tydeligt, at AaB havde sat sig på spillet, til trods for deres åbenlyse mangler. Vi havde bare ikke noget at sætte imod. At vi ikke tabte til sidst, kan udelukkende tilskrives held.

Leave a comment:

• Memoryhof
    replied
    Det kan godt være, at jeg er svær at imponere, men vi vinder udelukkende første halvveg på grund af Sabbi. Bedre var den halvveg altså heller ikke. Omtrent 70% boldbesiddelse, men halvdelen foregik i slowmotion på vores sidse tredjedel af banen. Det er ikke imponerende.
    Anden halvveg var om muligt endnu ringere. Og det var ikke først ved AaB`s udligning, at der skulle skiftes ud. Det skulle være sket noget før. Det var allerede 10 minutter inde i anden halvveg tydeligt, at AaB havde sat sig på spillet, til trods for deres åbenlyse mangler. Vi havde bare ikke noget at sætte imod. At vi ikke tabte til sidst, kan udelukkende tilskrives held.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi snakkede med Martin Hansen efter kampen. Han mente, at kampen endte som en fuser, og så er han meget imponeret over Tobias Slotsager.

Martin Hansen: Slotsager giver mig gåsehud - OBstruktion
    Martin kommer som altid med klare ord. Kæmpe respekt for ham.
    Og der her om Slotsager, ja, det kan man vel kun være meget enig:

"Det er fantastisk at se, hvor meget gejst og vildskab, han har. Selvom han er en rolig gut, så ofrer han krop og lemmer for at komme i vejen. Det giver gåsehud, når man står dernede, og ser en ung knægt, der bare flyver ind i tacklingerne for en. Han bliver en stor spiller.

–Hvis i kigger på hans ben, så er han revet løs alle steder efter sidste uge i Silkeborg, hvor han kastede sig ned, og blokerede bolde. Han er revet op alle steder. Det er sådan noget, en gammel mand som mig godt kan lide at se. Han ofrer sig for holdet, og det er en gut, der er super ydmyg. Jeg glæder mig på hans vegne."

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Jeg er så pissetræt af OB lige nu….
    Har det på samme måde.
    Det ligner noget man har set ALT for mange gange før. Man bliver bare så træt. Vi kan ikke rykke ned mere og vi møder et hold med kniven for struben og alligevel spiller vi ikke rigtig frigjort. Hvad er det egentlig Alm vil med den her trup?. Han virker umiddelbart tilfreds med total middelmådighed og så rykker man sig med garanti ingen steder. Vi rykker ned næste sæson hvis vi fortsætter den her vej.

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Vi snakkede med Martin Hansen efter kampen. Han mente, at kampen endte som en fuser, og så er han meget imponeret over Tobias Slotsager.

Martin Hansen: Slotsager giver mig gåsehud - OBstruktion

Leave a comment:

Working...
X