Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-aab
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af O den se Se indlægHar sæsonkort på RMN, men vil gerne have en ven med, så skriv endelig hvis nogen har et kort at give videre til kampen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlægDet er vist kun OB selv, der tror, at udsolgt betyder "fuldt ud". De kører en stemning op til ære for sponsorer og fans. Igen i morgen betyder "udsolgt tribune" mange tomme pladser.
Man ved jo ikke hvem der bliver hjemme
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Sådan er det jo på alle stadioner, når det ikke er flere billetter til salg - er det automatisk udsolgt, uanset om det er sæsonkort eller fribilletter.
Man ved jo ikke hvem der bliver hjemme
Og nej, sådan er det ikke på alle stadioner. I f.eks. Parken skal man aktivt hente en billet til de kampe, man ønsker at overvære fra Sektion 12, for at minimere antallet af uudnyttede pladser.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
Min anke går primært på, at OB sætter lighedstegn mellem "fuldt hus" og udsolgt.
Og nej, sådan er det ikke på alle stadioner. I f.eks. Parken skal man aktivt hente en billet til de kampe, man ønsker at overvære fra Sektion 12, for at minimere antallet af uudnyttede pladser.
De sælger de billletter de kan, om folk dukker op eller ej kan de ikke gøre noget ved
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMartin Hansen
Nico BP Slots Jørgen
Mustafic Tverskov
Sabbi Frø Breum
Kadrii
Manneh er klar igen og burde være på bænken. Kun Ivan,Skyttä og Zohore ude.
en lille konspirations teori:
Omar træner ikke med og er vidst ikke skadet… Han er sat på sidelinjen for vi ikke får flere flæsket ned???
Omar virker seriøst som en rygende kanon, så det kan jeg sagtens forestille mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Fedt med Breum hvis han starter inde, men han skal til at gribe de chancer han får hvis ikke pilen skal pege mod en udlejning i næste sæson. Hold op hvor vil jeg gerne have ham til at lykkes.
Omar virker seriøst som en rygende kanon, så det kan jeg sagtens forestille mig.
Glæder mig til at se ham fra start imorgen
Comment
Comment