Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-aab

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/richar...t-paa-udsolgt/

    Udsolgte, men hvor mange mon er reelle salg
    siden 1887

    #2
    Jeg tror kun nedre c er sæsonkort og fribilletter for at være ærlig

    Comment


      #3
      Har sæsonkort på RMN, men vil gerne have en ven med, så skriv endelig hvis nogen har et kort at give videre til kampen

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Jeg tror kun nedre c er sæsonkort og fribilletter for at være ærlig
        Ingen har da sæsonkort til nedre c? Hvem vælger frivilligt at sidde i regnvejr og blæsevejr?
        siden 1887

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Ingen har da sæsonkort til nedre c? Hvem vælger frivilligt at sidde i regnvejr og blæsevejr?
          Nej det er da vist kun i Herning og omegn man vil være så stinkende nærrige
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
            Har sæsonkort på RMN, men vil gerne have en ven med, så skriv endelig hvis nogen har et kort at give videre til kampen
            Jeg har stadig lidt sponsor billetter jeg kan hente. Men har lige været inde og kan se at man kun kan købe til 3F nu. Alt andet er “udsolgt”

            Comment


              #7
              Jeg ville købe 4 billetter til RMN i går men stod som udsolgt. Skrev til OB på fb de skrev der stadig var billetter. Jeg kun bare ikke løbe nogen.

              Comment


                #8
                Det er vist kun OB selv, der tror, at udsolgt betyder "fuldt ud". De kører en stemning op til ære for sponsorer og fans. Igen i morgen betyder "udsolgt tribune" mange tomme pladser.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg
                  Det er vist kun OB selv, der tror, at udsolgt betyder "fuldt ud". De kører en stemning op til ære for sponsorer og fans. Igen i morgen betyder "udsolgt tribune" mange tomme pladser.
                  Sådan er det jo på alle stadioner, når det ikke er flere billetter til salg - er det automatisk udsolgt, uanset om det er sæsonkort eller fribilletter.
                  Man ved jo ikke hvem der bliver hjemme

                  Comment


                    #10
                    Hvis nogen så har et ledigt sæsonkort til RMN så sig endelig til! Vil gerne betale

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Sådan er det jo på alle stadioner, når det ikke er flere billetter til salg - er det automatisk udsolgt, uanset om det er sæsonkort eller fribilletter.
                      Man ved jo ikke hvem der bliver hjemme
                      Min anke går primært på, at OB sætter lighedstegn mellem "fuldt hus" og udsolgt.

                      Og nej, sådan er det ikke på alle stadioner. I f.eks. Parken skal man aktivt hente en billet til de kampe, man ønsker at overvære fra Sektion 12, for at minimere antallet af uudnyttede pladser.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mitioghøjer Se indlæg

                        Min anke går primært på, at OB sætter lighedstegn mellem "fuldt hus" og udsolgt.

                        Og nej, sådan er det ikke på alle stadioner. I f.eks. Parken skal man aktivt hente en billet til de kampe, man ønsker at overvære fra Sektion 12, for at minimere antallet af uudnyttede pladser.
                        Altså det er nok bare mig, men jeg vil sige fuldt hus og udsolgt er det samme. Men vi er nok enige om at man først kan bruge betegnelsen fuldt hus, når der også offielt er fuldt hus på stadion - ikke dage før kampen.
                        De sælger de billletter de kan, om folk dukker op eller ej kan de ikke gøre noget ved

                        Comment


                          #13
                          Martin Hansen
                          Nico BP Slots Jørgen
                          Mustafic Tverskov
                          Sabbi Frø Breum
                          Kadrii

                          Manneh er klar igen og burde være på bænken. Kun Ivan,Skyttä og Zohore ude.

                          en lille konspirations teori:
                          Omar træner ikke med og er vidst ikke skadet… Han er sat på sidelinjen for vi ikke får flere flæsket ned???

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Martin Hansen
                            Nico BP Slots Jørgen
                            Mustafic Tverskov
                            Sabbi Frø Breum
                            Kadrii

                            Manneh er klar igen og burde være på bænken. Kun Ivan,Skyttä og Zohore ude.

                            en lille konspirations teori:
                            Omar træner ikke med og er vidst ikke skadet… Han er sat på sidelinjen for vi ikke får flere flæsket ned???
                            Fedt med Breum hvis han starter inde, men han skal til at gribe de chancer han får hvis ikke pilen skal pege mod en udlejning i næste sæson. Hold op hvor vil jeg gerne have ham til at lykkes.

                            Omar virker seriøst som en rygende kanon, så det kan jeg sagtens forestille mig.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Fedt med Breum hvis han starter inde, men han skal til at gribe de chancer han får hvis ikke pilen skal pege mod en udlejning i næste sæson. Hold op hvor vil jeg gerne have ham til at lykkes.

                              Omar virker seriøst som en rygende kanon, så det kan jeg sagtens forestille mig.
                              Breum skal til at vise noget, men det er altså også svært hvis man kun får 10-15 min pr gang…
                              Glæder mig til at se ham fra start imorgen

                              Comment

                              Working...
                              X