Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Silkeborg - OB 07/05/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Skifter du selv dit profilnavn eller....


    Men helt ærligt: hvem havde troet på en cleansheet med den forsvarskæde? Der kan vi vel kun takke SIFs uduelighed for og Slotsager som reddede Skjelvis godbetalte røv flere gange.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Vi må meget, meget gerne forlængre kontrakten med det samme.
      Tænker han får en 5 årig kontrakt den 1.1-2024 hvis han ikke er solgt inden. Tror ikke det er planen. Men budene kan blive for store

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Der er bare ingen stabile fodboldhold i det her land. Nu har vi gudhjælpemig stadig muligheden for 7. Pladsen selv om præstationerne er ustabile ad h til!

        Slotsager og Tverskov MINE MoM

        MvH ChrisOB
        Det vil så nok være en OB classic at tabe næste runde så det igen ser håbløst ud.
        Men fedt at vinde på en dårlig dag over skrige skinken og hans Silkeborg hold
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Det vil så nok være en OB classic at tabe næste runde så det igen ser håbløst ud.
          Men fedt at vinde på en dårlig dag over skrige skinken og hans Silkeborg hold
          Sviner du Kent Nielsen med “skrigeskinken” ? Bare nysgerrig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det vil så nok være en OB classic at tabe næste runde så det igen ser håbløst ud.
            Men fedt at vinde på en dårlig dag over skrige skinken og hans Silkeborg hold
            Meget kan du kalde Kent Nielsen, men “skrigeskinke” er simpelthen at fornærme ham i stor stil. Han plejer, også i dag, at være ærlig og saglig..!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Sviner du Kent Nielsen med “skrigeskinken” ? Bare nysgerrig.
              Ja, men han er trods alt blevet mere rolig på det sidste syntes jeg.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                På en dag, hvor meget lidt fungerede, så vil jeg rose Alm for sin ageren i pausen. SIF spillede sig ukompliceret igennem os hele 1. Halveg og forsvarschefen blev skadet. Alligevel får han stablet en defensiv på benene i 2. Halveg, som faktisk holder SIF stort set fra fadet, selvom de pressede fint på. Slotsager tog et stort ansvar dernede og gjorde virkelig god reklame for sig selv. Grubbe kommer ind og gør et fint indhop på en uvant plads.
                Forhåbentlig giver Lyngbys gave nu OB-holdet 20-25% mere i troen på der faktisk er noget at spille for i det her forår. Det bliver der brug for i de her kampe imod hold, der spiller for overlevelse.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                  Meget kan du kalde Kent Nielsen, men “skrigeskinke” er simpelthen at fornærme ham i stor stil. Han plejer, også i dag, at være ærlig og saglig..!
                  Enig han plejer at være fattet og rolig i sine interviews
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    I må kalde mig Gårmand Bjørn hvis vi holder et clean sheet i dag
                    Gårmand Bjørn.....

                    Comment


                      Slotsager på rundens hold i Tipsbladet

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-28-runde-2

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Slotsager på rundens hold i Tipsbladet

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-28-runde-2
                        Et godt og fortjent rygstød til den unge fyr. Det kan blive et vigtigt selvtillidsboost, eftersom han kommer til at spille en væsentlig rolle resten af sæsonen når de to rutinerede skranter på de skiftende underlag.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Et godt og fortjent rygstød til den unge fyr. Det kan blive et vigtigt selvtillidsboost, eftersom han kommer til at spille en væsentlig rolle resten af sæsonen når de to rutinerede skranter på de skiftende underlag.
                          Jeg vil nu godt tage den videre til at Slotager bør og skal prioriteres som fast starter uanset at både Bjørn og Mihajlo er helt klar. Niveau forskellen er for mig at se ikke målbar til fordel for de to rutinerede cf'ere, og vi kan også godt tage Jørgen med i den ligning.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg vil nu godt tage den videre til at Slotager bør og skal prioriteres som fast starter uanset at både Bjørn og Mihajlo er helt klar. Niveau forskellen er for mig at se ikke målbar til fordel for de to rutinerede cf'ere, og vi kan også godt tage Jørgen med i den ligning.
                            Tror nu at Skjelvik er målbar dårligere end de 3 hvis man kigger i nogle statistikker. Jeg kan simpelthen ikke huske en god tackling, et befriende hovedstød, en specielt god aktion eller lign fra Skjelvik når han har spillet cf. Jeg kan huske masser fra de andre 3.
                            Når Jørgen spiller godt derinde er når han ikke laver nogle fuckups. Men gode forsvarsaktioner har han ikke mange af

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tror nu at Skjelvik er målbar dårligere end de 3 hvis man kigger i nogle statistikker. Jeg kan simpelthen ikke huske en god tackling, et befriende hovedstød, en specielt god aktion eller lign fra Skjelvik når han har spillet cf. Jeg kan huske masser fra de andre 3.
                              Når Jørgen spiller godt derinde er når han ikke laver nogle fuckups. Men gode forsvarsaktioner har han ikke mange af
                              Det er netop derfor jeg nævner ham i denne sammenhæng som cf’er .. han er det klare 4. valg, og Slots bør som minimum være ligestillet ned Bjørn og Mihajlo og som naturlig konsekvens af det starte hver gang.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X