Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Silkeborg - OB 07/05/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Sejr. Men hvem var den idiot der tabte bolden og lavede frispark til aller sidst.
    Breum, hvis jeg ikke tager helt fejl

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Og Lyngby vandt over FCM så der kun er to point mellem FCM og OB.

      AAB og Lyngby halede markant ind på ACH der nu kun er et point foran AAB og tre foran Lyngby. Målscoren er henholdsvis -13 og -15 så det kan svie ..
      SIF fire point foran ACH men et nederlag mere kan hive dem med ned …

      Sæsonen er ikke forbi endnu ..
      selv hvis vi på en eller anden måde skulle få overhalet fcm og tage den 7 plads - så kan jeg ikke i min vildeste fantasi se hvordan vi skulle slå nr 4 i fra medaljespillet i kampen om europa.
      Godt nok ikke drømmebold vi levere pt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        3 point og vi holdt nullet.

        Slotsager ser go' ud

        ret meget mere positivt er der vel ikke at sige om den kamp, syntes godt nok ikke vi spiller ret godt. Bliver gang på gang overspillet op midten. Det ser nervøst ud når vi forsvarer og vi skaber meget meget lidt i angrebet.

        Håber BW har kig på en ordenlig stopper for med den skadesfrekvens BP og Ivan har så skal der en ind der kan spille sammen med slotsager
        Jeg tror man starter op med Vestergaard og ser ham an et par måneder. Hvis alle 4 er klar og friske i Aug tror jeg ikke at der handles

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Sejr. Men hvem var den idiot der tabte bolden og lavede frispark til aller sidst.
          Breum. Dumt lavet efter et godt indhop

          Comment


            Slotsagers indsats var noget nær det eneste positive, der kunne siges om vores kamp i dag. Ja, vi fik også 3 point, hvilket jeg i et øjeblik havde glemt, fordi holdet var så rystende usikkert, især uden bold. Det vil ikke undre mig, hvis AaB og Lyngby kører os over; de er betydeligt bedre kørende end os.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg tror man starter op med Vestergaard og ser ham an et par måneder. Hvis alle 4 er klar og friske i Aug tror jeg ikke at der handles
              kender ikke vestergaards niveau - men fint for mig hvis han får chancen. Jeg tænker ham nok mere som en 5. mand - afløser for jebali / skjelvik

              - syntes vi skal have 4 til de 2 pladser og især med alle de skader BP og Ivan har raget til sig så SKAL der noget ind

              Comment


                Slots ager må være Kampens Spiller (MoM på unødvendigt udenlandsk)

                Comment


                  I øvrigt: ingen nedrykning, vi er matematisk reddet nu.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    kender ikke vestergaards niveau - men fint for mig hvis han får chancen. Jeg tænker ham nok mere som en 5. mand - afløser for jebali / skjelvik

                    - syntes vi skal have 4 til de 2 pladser og især med alle de skader BP og Ivan har raget til sig så SKAL der noget ind
                    Omar blevet hentet pga Issam. Tror ikke man ønskede flere centerforsvarer når man havde Skjelvik og Tverskov som garderinger

                    Nu skal det ikke lyde som om at jeg ikke ønsker at få en kvalitetsspiller ind. For selvfølgelig vil jeg gerne det. Men de fleste skader at Bjørn og Ivan har haft skyldes de elendige skiftende underlag de spiller på. Så hvis man får det hybrid i Ådalen vil det også løse mange ting.
                    Man har måske også en kommende juvel i Yaya.. Så tror man starter op og ser tingene an. Hvis tingene ændrer sig kan man altid gøre noget sidst i Aug.
                    Men rykker Aab ned ville jeg da ikke sige nej til Thelander

                    Comment


                      Der er bare ingen stabile fodboldhold i det her land. Nu har vi gudhjælpemig stadig muligheden for 7. Pladsen selv om præstationerne er ustabile ad h til!

                      Slotsager og Tverskov MINE MoM

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Slots ager må være Kampens Spiller (MoM på unødvendigt udenlandsk)
                        Han skal bare være starter næste sæson. Det kan næsten ikke være anderledes

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          selv hvis vi på en eller anden måde skulle få overhalet fcm og tage den 7 plads - så kan jeg ikke i min vildeste fantasi se hvordan vi skulle slå nr 4 i fra medaljespillet i kampen om europa.
                          Godt nok ikke drømmebold vi levere pt.
                          Ægte storhold vinder kampe selv når de spiller dårligt
                          OB ville have alt at vinde og modstanderne alt at tabe …

                          men enig .. selv hvis man så skulle slå AGF, VIF, RFC eller FCN så har holdet ikke noget at gøre i Europa med mindre det giver anledning til et kæmpe kapitalindskud … kunne være at NT “forudbetaler” den sum man er sikret ved at skulle spille Europæisk ..
                          Last edited by Plum; 07-05-2023, 16:09.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Han skal bare være starter næste sæson. Det kan næsten ikke være anderledes
                            Spørgsmålet er vel om han er her næste sæson .. der må være mange klubber der vil være sultne efter at få så ung en spiller med så stort et talent .. han kan vel næsten blive “egen avl” .. buddet kan blive for stort ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                              I må kalde mig Gårmand Bjørn hvis vi holder et clean sheet i dag
                              Skifter du selv dit profilnavn eller....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Spørgsmålet er vel om han er her næste sæson .. der må være mange klubber der vil være sultne efter at få så ung en spiller med så stort et talent .. han kan vel næsten blive “egen avl” .. buddet kan blive for stort ..
                                Vi må meget, meget gerne forlængre kontrakten med det samme.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X