Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Horsens - OB 28/04/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Mustavic trænerede ikke med holdet i to uger og var ikke helt klar da han startede inde.
    ALm mener vi spillede godt.
    https://fyens.dk/ob/ob-s-bosnier-foe...-sagde-han?rss
    "høj kvalitet på vort pasingsspil, løb og kombinationer" - må konstatere, at Alm ikke sætter barren ret højt ...

    Comment


      Det er klart at Bjørn ikke kan handle for flere penge end han har budget til. Det er ikke muligt for mig (os) at vurdere hvor godt han har klaret det - også fordi vi ikke kender de muligheder, han sagde nej til.
      OB er ikke en tillokkende klub. Den ligger og roder rundt i den nederste del af Superligaen og har dårlige baneforhold. Men jeg tror klubbens rygte er for opadgående. På tide.

      Thorborg, en af Danmarks for rige mænd, har så vidt jeg husker kun en eller er det to gange åbnet ekstra for pengesækken, Var det Sabbi eller Khadri - eller begge. Det var jo ikke noget, der lige var vellykket. Håber han kan tro mere på vores svenskere.
      Som jeg ser det er et af holdets udfordringer, at der er yngre spillere der kun spiller her for at komme videre til en god gage. Og hvis de synes, andre spillere på holdet er for dårlige, spiller de for sig selv. Det bliver det og de sjældent bedre af.
      Vi skal have tilført en god spiller til midtbanen med pondus og respekt og som kan råbe de andre op, når de falder i niveau. Lidt som Drachman kunne, og som løftede holdet med det samme.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Det er klart at Bjørn ikke kan handle for flere penge end han har budget til. Det er ikke muligt for mig (os) at vurdere hvor godt han har klaret det - også fordi vi ikke kender de muligheder, han sagde nej til.
        OB er ikke en tillokkende klub. Den ligger og roder rundt i den nederste del af Superligaen og har dårlige baneforhold. Men jeg tror klubbens rygte er for opadgående. På tide.

        Thorborg, en af Danmarks for rige mænd, har så vidt jeg husker kun en eller er det to gange åbnet ekstra for pengesækken, Var det Sabbi eller Khadri - eller begge. Det var jo ikke noget, der lige var vellykket. Håber han kan tro mere på vores svenskere.
        Som jeg ser det er et af holdets udfordringer, at der er yngre spillere der kun spiller her for at komme videre til en god gage. Og hvis de synes, andre spillere på holdet er for dårlige, spiller de for sig selv. Det bliver det og de sjældent bedre af.
        Vi skal have tilført en god spiller til midtbanen med pondus og respekt og som kan råbe de andre op, når de falder i niveau. Lidt som Drachman kunne, og som løftede holdet med det samme.
        Nu kommer det jo lidt an på hvordan man ser åbnet ekstra for pengesækken.

        For Thorborg har de sidste 15 år dækket diverse underskud ved at smide penge i.
        F.eks. sidste regnskabs år steg vores egenkapital med 40-60 millioner mener, og OSE havde underskud på 1 million, så mon ikke det er Thorborg der har smidt de penge ind i selskabet.

        Comment


          OB klart snydt for straffe jfr. “Hånd på” ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            OB klart snydt for straffe jfr. “Hånd på” ..
            Tsk tsk .. jeg gad godt høre “ en af førende fortolkere af fodboldliga og VAR” Jan Carlsens (bort)forklaring af episoden der tænkes på.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Skytta på ugens hold i Tipsbladet - meget fortjent.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                Skytta på ugens hold i Tipsbladet - meget fortjent.
                Altså hvis Transfermarkt er retvisende (tvivler jeg dog på det er), så vil han kun koste 500.000 euro, og så fald så er det da bare at købe. Især hvis vi får Minteh-Money
                Last edited by Bobolarsen; 03-05-2023, 06:04.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Altså hvis Transfermarkt er retvisende (tvivler jeg dog på det er), så vil han kun koste 500.000 euro, og så fald så er det da bare at købe
                  Enig mht vores finske u21 landsholdsspiller.

                  PS. Er der nogen der ved hvorfor Franco Tongya pludselig er røget helt ud i kulden?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Enig mht vores finske u21 landsholdsspiller.

                    PS. Er der nogen der ved hvorfor Franco Tongya pludselig er røget helt ud i kulden?
                    det forlyder at han siger at han ikke føler sig godt tilpas i Odense. Så jeg tænker der arbejdes på en løsning for ham og at han af samme grund ikke indgår i planerne for næste sæson

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      det forlyder at han siger at han ikke føler sig godt tilpas i Odense. Så jeg tænker der arbejdes på en løsning for ham og at han af samme grund ikke indgår i planerne for næste sæson
                      Sådanne rygter bliver så nemt til halve sandheder. Det ved vi jo slet ikke noget om. Måske vurderes andre bare bedre?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Sådanne rygter bliver så nemt til halve sandheder. Det ved vi jo slet ikke noget om. Måske vurderes andre bare bedre?
                        Og måske er det en forklaring han har pippet, nu hvor han for første gang I sin OB-tid er ude i kulden.
                        jeg tror også bare andre er bedre. I begyndelsen af foråret sad Minteh jo ude det meste af tiden og Skyttä skulle lige finde sig til rette. Nu er de blandt de første på holdkortet qua deres form og så må nogen jo på bænken.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Og måske er det en forklaring han har pippet, nu hvor han for første gang I sin OB-tid er ude i kulden.
                          jeg tror også bare andre er bedre. I begyndelsen af foråret sad Minteh jo ude det meste af tiden og Skyttä skulle lige finde sig til rette. Nu er de blandt de første på holdkortet qua deres form og så må nogen jo på bænken.
                          Kan du nævne hvilken kamp hvor Minteh ikke startede inde?

                          Altså hvor det er fordi han ikke var den bedste?

                          For du mener vel ikke at han ikke var med i første kamp pga. disciplinær sag mod ham af OB.
                          Eller de kommende kampe efter hvor han havde karantæne pga. det smadrede hjørneflag?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Kan du nævne hvilken kamp hvor Minteh ikke startede inde?
                            Han startede ude mod FCM i 3-1 nederlaget

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                              Han startede ude mod FCM i 3-1 nederlaget
                              Ja, men det er da ikke starten af foråret, i mine øjne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Kan du nævne hvilken kamp hvor Minteh ikke startede inde?

                                Altså hvor det er fordi han ikke var den bedste?

                                For du mener vel ikke at han ikke var med i første kamp pga. disciplinær sag mod ham af OB.
                                Eller de kommende kampe efter hvor han havde karantæne pga. det smadrede hjørneflag?
                                Jeg mener bare at han ikke spillede og som du nævner var det jo grundet omstændighederne. Efter han så er kommet til rådighed er han jo kommet ind i stedet for nogen og en af dem som er blevet ofret er så Franco.
                                Det skal ikke forståes som om Minteh har været sat af. Der var kun den fcm-kamp Elvic nævner, hvor Breum på mystisk vis lige pludselig skulle begynde efter i den grad at have været ude i kulden.

                                Comment

                                Working...
                                X