Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
- Det har længe frustreret mig at man melder top 6 ud - både fordi jeg mener det er grundlæggende er for uambitiøst - hvem kan blive virkeligt begejstret over en top 6 placering? Men også fordi det i vores nuværende situation er alt alt for ambitiøst - og man ikke gør nok for at indfri den ambition.
For mig at se er problemet bare ikke Bjørn. Tror det har været godt med nogle friske øjne på OB - og hans til tider ret så ærlige udmeldinger om OB - håber på det kan ruske lidt op i ledelsen.
Mht transfers, ja der har været ret meget skyden med spredehagl - og også en del jeg ikke forstår. Tror simpelthen han spiller lidt lotto - han har brug for en stor gevinst for at rykke klubben hurtigt. Og derfor bliver det sådan en gang rod.
Og nu hænger vi alle vores hat på at Minteh - en spiller vi ikke ville have i første omgang, skal blive klubbens markant største salg. Det er jo heller ikke holdbart i længden.
Og det med at have truppen klar hurtigst muligt - det tror jeg vi er mange der har sagt i mange år efterhånden, nu har bjørn det så som en ambition i år - og jeg krydsesr fingre og håber for det lykkedes. Men mon ikke vi bliver skuffede igen - vi lægger desværre så langt nede i fødekæden.
- Men derfor håber jeg alligevel vi har en større del af truppen på plads til første træning - om der så kommer et par signings sidst i vinduet er vel fair nok. Men når man ved hvor stor udskiftning der skal ske så skal størstedelen være afklaret.
Eks minteh - håber ikke det bliver en saga der trækker ud. Tverskov - find en afklaring, vi forventer alle han vil videre - få det afklaret og sæt igang med at finde en afløser.
Jeg tror grundlæggende vi er ret enige - for mig peger pilen bare på ingen måde på bjørn. Skift ham ud og du vil stå i det samme rod endnu engang hvis ikke ledelsen ændre markant holdning til hvor meget der må bruges.
Comment