Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Syntes ikke Aske har niveauet til det endnu, men jeg er ikke i tvivl om at han kan udvikle sig til at blive en af de bærende spillere som de andre kan læne sig opad.
    Jeg syntes ærlig talt ikke Bjørn er mere end en ganske habil ligaspiller, imo løfter han ikke holdet op på et niveau til de ambitioner/målsætninger OSE selv melder ud.
    Iforhold til hvem vi er vant til at få og hvilket budget vi har opereret med de sidste mange år, er han.
    Som BW har sagt skal vi blive bedre, det gælder også midterforsvaret, men jeg er fint tilfreds BP indtil videre. Den dag vi kommer i top 6 kan vi drømme om mere i min mening.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Iforhold til hvem vi er vant til at få og hvilket budget vi har opereret med de sidste mange år, er han.
      Som BW har sagt skal vi blive bedre, det gælder også midterforsvaret, men jeg er fint tilfreds BP indtil videre. Den dag vi kommer i top 6 kan vi drømme om mere i min mening.
      Vi er enige i at BP absolut er god nok til at vi holder os langt fra nedrykning.

      Men OB vil sælge et sæsonkort til mig på baggrund af at de har en målsætning som hedder top 4 i de gode år, og top 6 i de dårlige.
      Så tillader jeg mig at vurdere deres indkøb ud fra det.
      Derfor syntes jeg også indkøb som Mucolli og fætter Jebali er helt vanvittige.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
        Er jeg den eneste der finder det dybt bekymrende, at Martin Hansen har behov for at sige offentligt at der ikke er gnist nok til kamp og træning?

        Det er jo ikke den store overraskelse må man sige, vi er notorisk dårlige i kampe hvor der er noget på spil.

        Derfor forstår jeg slet ikke hvorfor at Aske skal på bænken, han har da virkelig noget af det vildskab vi mangler.

        Til slut må man nok også konstatere at Alm's attitude på linjen nok ikke harmonerer med et hold uden den vilde vinder vilje....

        Er vi bedre nu end for et år siden?

        Suk....
        Det går jo helt tilbage til Lars olsens tid, og selvom det er helt andre spillere så hænger kulturen ved.
        Desuden er dem der skal tegne os jo slappe i udtryk, Frø, Bk, JT. er eksempler på erfarne spiller som ikke trækker nogle op.

        Det handler om at få nogle vindere i truppen, der har vi vist kun 2 der sådan for alvor viser optimisme og fight. Den ene af de 2 er så overfalet af en spændende 17 årig.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Endelig spillede Frø en god kamp fordi han var placeret på midten.....så der skal han ikke være i dag.
          Frø spiller jo 1 af 10 kampe på højt niveau. Er det sådan nr dag han har så er placeringen på banen underordnet, ellers skal han placeres hvor der er en der dække op for hans manglende tilstedeværelse

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Vi er enige i at BP absolut er god nok til at vi holder os langt fra nedrykning.

            Men OB vil sælge et sæsonkort til mig på baggrund af at de har en målsætning som hedder top 4 i de gode år, og top 6 i de dårlige.
            Så tillader jeg mig at vurdere deres indkøb ud fra det.
            Derfor syntes jeg også indkøb som Mucolli og fætter Jebali er helt vanvittige.
            Det er jo netop det. Vi køber spillere til start 11, som ville side på bænken i 5 andre klubber.

            Men vi har nogle unge som vi kunne bygge op omkring, men de bliver solgt inden vi får det sat sammen til noget godt. L

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Iforhold til hvem vi er vant til at få og hvilket budget vi har opereret med de sidste mange år, er han.
              Som BW har sagt skal vi blive bedre, det gælder også midterforsvaret, men jeg er fint tilfreds BP indtil videre. Den dag vi kommer i top 6 kan vi drømme om mere i min mening.
              Jeg er også vild med BP, der, som en af de få spillere i vores trup, både har karisma (til at ville vinde), og et stort hjerte. Udfordringen er bare, at han (og spillere på hans niveau) ikke er dem der løfter OB i top-6.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                Er jeg den eneste der finder det dybt bekymrende, at Martin Hansen har behov for at sige offentligt at der ikke er gnist nok til kamp og træning?

                Det er jo ikke den store overraskelse må man sige, vi er notorisk dårlige i kampe hvor der er noget på spil.

                Derfor forstår jeg slet ikke hvorfor at Aske skal på bænken, han har da virkelig noget af det vildskab vi mangler.

                Til slut må man nok også konstatere at Alm's attitude på linjen nok ikke harmonerer med et hold uden den vilde vinder vilje....

                Er vi bedre nu end for et år siden?

                Suk....
                Svaret på dit sidste spørgsmål er nej. Nogle vil måske hævde, at vi i år var end dog meget tæt på at komme i top-6. Men vi gjorde det bare ikke (som du skriver, vi manglede vilje og evne, da der var noget på spil i Aarhus).
                Samtidig viser de fleste statistikker for sæsonen, at OB (stort set) er dårligst på de fleste parametre. Vi ligger faktisk med langt flere points, end vi burde, i forhold til spil og chancer. Og med den store udskiftning der forestår i truppen hen over sommeren kan jeg allerede nu frygte, at næste sæson, igen - igen, bliver en, hvor vi lige skal spille et helt hold sammen. Suk.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Jeg er på ingen måde fan af Alm - og synes som udgangspunkt det var en fejl at forlænge med ham. Men tænker flere af disse dispositioner er noget man bare vil få med ham og hans "principper". Hvis han ikke ønsker at blande sig i transfers, kigger han nok heller ikke på spillernes kontrakter og hvem der er her i næste sæson.

                  Ift. Adelgaard/Skjelvik vil han nok sige, at han udelukkende spiller med de bedste på dagen. Hvis det ikke bliver for mange kampe kan jeg også se noget logik i det. Man kunne godt frygte, at Skjelvik allerede var gået på sommerferie mentalt og fokuserede mere på huskøb i Norge. Dette kan holde ham skarp og kan måske presse Aske til at give den det ekstra. Måske synes trænerteamet, at han har brug for den konkurrence.

                  Ift. Tongya går rygterne jo lidt på, at han ikke trives så godt. Jeg kunne godt se ham være på vej væk. Jeg synes så heller ikke han har været så god. Han har spillet disciplineret, men offensivt har han været sløj. Lidt som Sabbi uden eksplosivitet. Jeg vil påstå, at man med Troels Kløve på holdet havde fået det samme - og nok lidt mere.

                  Synes også det er synd Frøkjær ikke får 10'eren. Men kan godt se der også er noget i Skyttä.
                  Interessant tanke og der har du måske en pointe. Men hvis det forholder sig sådan så glemmer eller undervurderer Alm ja at videreudvikling af holdet og talenter er hans opgave. I den hensigt skulle man vælge spillere som har en fremtid i klubben medmindre niveauforskellen er meget stort eller en spiller som snart er fortid i klubben har en overordnet betydning for vores spil. Og det kan nu virkelig ikke se i hensigt af Skjelvik.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    sidder på hotelværelse hvor der ikke er den rette tv kanal. Nogen forslag til at se kampen online (har vpn)? send personlig besked

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
                      sidder på hotelværelse hvor der ikke er den rette tv kanal. Nogen forslag til at se kampen online (har vpn)? send personlig besked
                      elevensports.com
                      virker med vpn på tysk
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Æv hvor er det pisse irriterende at måtte se kampen i tv ..
                        Hvad kan vi forvente fra start i dag, den lade version, eller den hvor de er nogenlunde klar fra start?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          På lægterne sidder vi allerede på kampen. :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Det er jo netop det. Vi køber spillere til start 11, som ville side på bænken i 5 andre klubber.

                            Men vi har nogle unge som vi kunne bygge op omkring, men de bliver solgt inden vi får det sat sammen til noget godt. L

                            Vores unge skal også have nogle erfarne ledere at læne sig op ad, og som bakker op når de begår fejl
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment

                            Working...
                            X