Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Måske. Jeg ved heller ikke, om det lå i Falks ‘DNA’, inden han blev rykket derned.
    Ved godt det er nemt at sige nu. Men syntes det var tydligt at Falk havde de evner til en omskoling. Boldsikker, hurtige vendinger og er super god i små rum.
    Syntes ikke at Frø har helt de samme kvaliteter selvom han selvfølgelig kan disse ting til mere end husbehov

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ved godt det er nemt at sige nu. Men syntes det var tydligt at Falk havde de evner til en omskoling. Boldsikker, hurtige vendinger og er super god i små rum.
      Syntes ikke at Frø har helt de samme kvaliteter selvom han selvfølgelig kan disse ting til mere end husbehov
      Jeg tror kun på det ved siden af en type som Tverskov. Frø kan drive bolden frem fra 6’eren bedre en fra 10’er pladsen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg tror kun på det ved siden af en type som Tverskov. Frø kan drive bolden frem fra 6’eren bedre en fra 10’er pladsen.
        Enig. Det vil kun fungere ved siden af et defensivt anker som Tver.

Comment

Dertil tror jeg også, at Falks arbejdsraseri og -moral har været vigtig for, at han er blevet omskolet til den plads. Han har godt nok hverken størrelsen eller de defensive evner til at være en klassisk defensiv midtbanespiller, men han er god til at presse og derved også fylde noget/skabe mindre plads/tid for modstanderen.

Jeg ser ikke i Frøkjær, at han kan kompensere for hans manglende defensive kvaliteter ved at arbejde hårdt. Men forhåbentligt kan hans fodboldforståelse hjælpe ham til at positionere sig rigtigt. Og hvis han kan få tændt sin indre ild i duelspillet, og bruge sin fysik lidt mere, så kan det måske blive godt. Så længe han også har energi nok til at bruge sine offensive kvaliteter, når det er nødvendigt.

I kampe hvor vi forventer at have bolden meget, vil det være super interessant at se ham testet dernede.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Dertil tror jeg også, at Falks arbejdsraseri og -moral har været vigtig for, at han er blevet omskolet til den plads. Han har godt nok hverken størrelsen eller de defensive evner til at være en klassisk defensiv midtbanespiller, men han er god til at presse og derved også fylde noget/skabe mindre plads/tid for modstanderen.

Jeg ser ikke i Frøkjær, at han kan kompensere for hans manglende defensive kvaliteter ved at arbejde hårdt. Men forhåbentligt kan hans fodboldforståelse hjælpe ham til at positionere sig rigtigt. Og hvis han kan få tændt sin indre ild i duelspillet, og bruge sin fysik lidt mere, så kan det måske blive godt. Så længe han også har energi nok til at bruge sine offensive kvaliteter, når det er nødvendigt.

I kampe hvor vi forventer at have bolden meget, vil det være super interessant at se ham testet dernede.
            Det er en myte. Det er faktuelt forkert, at Frø ikke arbejder. Han er oftest en af dem med flest meter løbet. Det ser bare ikke sådan ud.

Comment

Jeg tror simpelthen ikke at det ligger i hans DNA at være en 6`er i vores system. Men med Manneh og Mustafic kunne man jo bruge Aron i stedet. Så dårlig er han heller ikke som 6`er
              Så overbevisende som Frø gjorde det imod SIF efter Mannehs skade så skal han jo have genvalg. Aron gjorde det forfærdeligt derinde imod Fcm, så jeg vil blive forarget, hvis Aron får chancen igen når nu Frø faktisk viste fine takter imod SIF.
              jeg er med på det ikke er uden risiko. Man skal særligt være opmærksom på at han nok som sidst bliver ekstra belastet oh derfor skifter ham ud i tide, så han ikke bliver skadet eller så træt at fejlene begynder at komme i en lind strøm.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det er en myte. Det er faktuelt forkert, at Frø ikke arbejder. Han er oftest en af dem med flest meter løbet. Det ser bare ikke sådan ud.
                lige netop. Og hold op nogle gode tacklinger han lavede mod SIF!

Comment

Working...
                X