Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - Lyngby

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ob-lyngby-bk-3

    Største chance for at få tre sejre i streg og så på hjemmebane .. det ved vi godt hvad betyder …

    Tror på:
    Hansen
    Grubbe. Bjørn. Slotsager. Aske.
    Tverskov. Frøkjær.
    Minteh. Baskim. Tongya.
    Sabbi.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Hvor længe er Mihajlo ude?
    OB – Ingen hader os

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ob-lyngby-bk-3

      Største chance for at få tre sejre i streg og så på hjemmebane .. det ved vi godt hvad betyder …

      Tror på:
      Hansen
      Grubbe. Bjørn. Slotsager. Aske.
      Tverskov. Frøkjær.
      Minteh. Baskim. Tongya.
      Sabbi.
      Gætter på Skytta starter i stedet for Tongya efter sit mål i weekenden og fortsat skubber Tongya ud på bænken.

      Ellers enig. Vi møder nok et Lyngby-hold som vil meget af det samme som SIF. Udnytte vores tendenser til at efterlade plads imellem backs og stoppere på omstillinger, eller hvis de kan spille ud af vores pres.
      Vi rammer forhåbentlig et lignende tændingsniveau og får presset dem i bund, og så har vi individuel kvalitet til at knække en potentiel nedrykker på hjemmebane.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Gætter på Skytta starter i stedet for Tongya efter sit mål i weekenden og fortsat skubber Tongya ud på bænken.

        Ellers enig. Vi møder nok et Lyngby-hold som vil meget af det samme som SIF. Udnytte vores tendenser til at efterlade plads imellem backs og stoppere på omstillinger, eller hvis de kan spille ud af vores pres.
        Vi rammer forhåbentlig et lignende tændingsniveau og får presset dem i bund, og så har vi individuel kvalitet til at knække en potentiel nedrykker på hjemmebane.
        Ingen tvivl om at SIF og Lyngby har meget ens kvaliteter. LBK stiller op uden Frederik Gytkjær der har karantæne. En forskellen er dog måske at SIF kun har vundet to af de seneste 14 kampe, og LBK måske har en lidt bedre tro på sig selv i deres redningsaktion, og at de i princippet kan spille frigjort når nedrykningen alligevel er "u-undgåelig", men selvf. skal vi have kvalitet nok til at slå dem, men jeg spår nu en vanskelig kamp alliwl.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Ingen tvivl om at SIF og Lyngby har meget ens kvaliteter. LBK stiller op uden Frederik Gytkjær der har karantæne. En forskellen er dog måske at SIF kun har vundet to af de seneste 14 kampe, og LBK måske har en lidt bedre tro på sig selv i deres redningsaktion, og at de i princippet kan spille frigjort når nedrykningen alligevel er "u-undgåelig", men selvf. skal vi have kvalitet nok til at slå dem, men jeg spår nu en vanskelig kamp alliwl.
          Det spår jeg bestemt også. Detver for det første sjældent at vi ser os være så veloplagte som imod SIF. Alligevel var det jo ikke en nem kamp for os, da vi var afhængige af MH stod en kanonkamp, særligt i 1. halveg. Til gengæld er jeg sikker på at, hvis vi kan finde samme intensitet i vores pres, så kan Lyngby ikke håndtere det.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
            Hvor længe er Mihajlo ude?
            Han ligner en der går ind i træningen om en uges tid vel. Men det er et skøn. Så det er ihverfald 2-3 uger inden kamp

            Comment


              #7
              Er der nogle som har set træning idag, og har et bud på startopstillingen?

              Comment


                #8
                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...agt-os-i-koma/
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Respekt for Lyngby. De sælger deres største profiler som absolut bundprop, men formår alligevel at stå bedre her i foråret end vi har set I efteråret. Som jeg ser det er det dog fortsat de samme dyder de lever på og som vi har håndteret rigtig fint de seneste mange kampe. Vi har vundet 8 af de seneste 7 kampe. Generelt synes jeg aldrig rigtig de formår at lægge det pres på os, som vi ser dem have held til imod andre hold. Jeg tror de lægger godt til os, fordi de vil frem over isen, men helt naturligt ikke har kvaliteten til for alvor at true os, eller afholde os fra at være farlige den anden vej.
                  sådan tror jeg også det bliver i morgen og her kan en veloplagt Minteh igen være en nøglespiller imod et temmelig tungt Lyngby-forsvar med Bjelland og Gregor i spidsen.

                  Comment


                    #10
                    Martin Hansen: "Der er en masse tro på tingene."
                    https://twitter.com/OBfrasidelinjen/...Go_VtUepw&s=19
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Forventelig FCM sejr over ACH. Så er det spørgsmålet hvordan holdene reagerer på det …
                      Hvis OB’erne slår op i banen pga FCM’s forspring mens Lyngby kan se kun 3 point op til stregen med en sejr kan vi nok forvente at de kommer til at gå mere end 100% ind i alt de 90 minutter ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Respekt for Lyngby. De sælger deres største profiler som absolut bundprop, men formår alligevel at stå bedre her i foråret end vi har set I efteråret. Som jeg ser det er det dog fortsat de samme dyder de lever på og som vi har håndteret rigtig fint de seneste mange kampe. Vi har vundet 8 af de seneste 7 kampe. Generelt synes jeg aldrig rigtig de formår at lægge det pres på os, som vi ser dem have held til imod andre hold. Jeg tror de lægger godt til os, fordi de vil frem over isen, men helt naturligt ikke har kvaliteten til for alvor at true os, eller afholde os fra at være farlige den anden vej.
                        sådan tror jeg også det bliver i morgen og her kan en veloplagt Minteh igen være en nøglespiller imod et temmelig tungt Lyngby-forsvar med Bjelland og Gregor i spidsen.
                        Stor respekt for dette

                        Comment


                          #13
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/det-bl...aerdig-kamp-1/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Vi har haft en lille snak med Tobias Slotsager inden Lyngby-kampen.

                            Slotsager nyder at spille fodbold for tiden - OBstruktion

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Stor respekt for dette
                              Overdrivelse fremmer forståelsen

                              Comment

                              Working...
                              X