Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-SIF

    Silkeborg tabte i går 2-1 til horsens, som gør der faktisk er lidt at spille om for OB. Tak til AK og Opondo.
    Vi har ikke tabt til SIF siden 8/7 2020
    Last edited by Jeppetoje; 13-04-2023, 17:22.
    siden 1887

    #2
    Lidt fra dagens træning:
    Ivancevic og Hansen var ikke med, men det var vel om at skåne/hvile fordi Ivancevic bøfler lidt med optakten på kunstgræs som jeg forstod det.
    Der var god intensitet i spil på åtte lille mål og især i en øvelse hvor de spillede i højt tempo med tre markspillere mod hinanden på to store mål. Det forgik i highspeed fordi to blev skiftet efter hver hver boldgevinst/scoring og startede ny abgreb med det samme.
    Derefter øvede Hjortebjerg offensivspil med truppen. Men nåååå, det gik nu helt til defensiven. De scorede ikke en eneste gang i tredive minutter... Et fungerende etableret offensivspil var det vel næppe, så vi skal vel satse på hurtig kontraspil om at score mod Silkeborg søndag.
    Zohore virkede tung og til dels frustreret, men måske overfortolker der også. Men havde forventet mere fra ham i kampen om spilletid. Synes på den måde han viste sig i dag er der svært at finde argumenter for spilletid for ham. Sabbi alt for boldforelsket (som vi kender det). Breum var en som viste sig positiv og synes Skyttä har en rigtig god øje og kom med gode afleveringer. Og så er det bare en fornøjelse at se den unge Slotsager på banen!
    Og Tverskov er bare en klasse fodboldspiller som udstråler suverænitet og sikkerhed i hver eneste minut.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...silkeborg-if-9

      OB som favoritter …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Det forekommer mig at en noget ensidig fortælling om SIFs såkaldte forsvarsproblemer. Jeg finder OBs ditto markant værre end søndagens modstanders problem. Jeg går ind til kampen uden forventninger om at det er muligt at holde sammen på de bagerste bastioner i OB. Vi er i besiddelse af det ringeste forsvar af alle hold i ligaen og tilmed et ringere angreb end SIF.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det forekommer mig at en noget ensidig fortælling om SIFs såkaldte forsvarsproblemer. Jeg finder OBs ditto markant værre end søndagens modstanders problem. Jeg går ind til kampen uden forventninger om at det er muligt at holde sammen på de bagerste bastioner i OB. Vi er i besiddelse af det ringeste forsvar af alle hold i ligaen og tilmed et ringere angreb end SIF.
          Enig omkring at det rent forsvarsmæssigt ikke er fordi vi er bedre vant end SIF. Vores fejl er dog i højere grad provokerende fejl når vi bliver presset, hvor SIF har bøvlet en del med uprovokerede koks, der er til at tage at føle på.
          Jeg så dog kampen imod Horsens forleden og må sige at SIF ser chokerende tamme ud, selv på egen bane.
          De har bolden meget, men har slet ikke den der fart i spillet som de har været kendte for. Et kriseramt Horsens-hold havde nemt ved at holde dem fra noget særligt og selv komme til fine muligheder den anden vej. Hvis det er standarden forstår jeg godt OB er favoritter efter en fornuftig kamp i Aalborg

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Enig omkring at det rent forsvarsmæssigt ikke er fordi vi er bedre vant end SIF. Vores fejl er dog i højere grad provokerende fejl når vi bliver presset, hvor SIF har bøvlet en del med uprovokerede koks, der er til at tage at føle på.
            Jeg så dog kampen imod Horsens forleden og må sige at SIF ser chokerende tamme ud, selv på egen bane.
            De har bolden meget, men har slet ikke den der fart i spillet som de har været kendte for. Et kriseramt Horsens-hold havde nemt ved at holde dem fra noget særligt og selv komme til fine muligheder den anden vej. Hvis det er standarden forstår jeg godt OB er favoritter efter en fornuftig kamp i Aalborg
            Netop presset der sandsynligvis vil komme sammenholdt med OBs/Alms fastholdelse af systemet gør at jeg ingen forventninger har om at forsvaret bare tilnærmelsesvis holder tæt på søndag. Selvsagt håber jeg at du har set rigtigt i at SIFs flydende kombinationer ikke rigtigt flyder pt. og at Ivan og de andre unge gutter kan klare opgaven. ACH er notorisk et godt forsvarshold så det er måske en forklaring på at de så tamme ud i mandags, men tiden vil vise det inden på søndag kl.16

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Lidt fra dagens træning:
              Mickelson var ikke med. Desuden mangler Ivancevic stadig, så han er åbenbart skadet igen. :-(
              Der kommer en ret interessant disposition i hensigt af startopstillingen i morgen. I den afsluttende spil 11 mod 11 gik det fir A-holdet kun om at presse og arbejde mod bolden. Til sidst trænede hjørnespark hvor der også var fokus på det defensive for A-holdet. Det fungerede ret fint men nu er Silkeborgs hold i morgen fra en anden hylde end vores B-hold...

              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                https://fyens.dk/ob/ob-maa-undvaere-...-mod-silkeborg
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Lidt fra dagens træning:
                  Mickelson var ikke med. Desuden mangler Ivancevic stadig, så han er åbenbart skadet igen. :-(
                  Der kommer en ret interessant disposition i hensigt af startopstillingen i morgen. I den afsluttende spil 11 mod 11 gik det fir A-holdet kun om at presse og arbejde mod bolden. Til sidst trænede hjørnespark hvor der også var fokus på det defensive for A-holdet. Det fungerede ret fint men nu er Silkeborgs hold i morgen fra en anden hylde end vores B-hold...
                  Sig frem, sig frem, med den ændring i starteren du mener at have set :)

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Sig frem, sig frem, med den ændring i starteren du mener at have set :)
                    Alm har indset at point er vejen frem. Han ændrer formationen,så vi stiller med både Sabbi og Kadrii i front.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Alm har indset at point er vejen frem. Han ændrer formationen,så vi stiller med både Sabbi og Kadrii i front.
                      ok ændrers der så system til 3-5-2 eller 4-4-2 eller hvordan?

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        ok ændrers der så system til 3-5-2 eller 4-4-2 eller hvordan?
                        Only Andlox knows. Det er mit bud/ håb
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Sig frem, sig frem, med den ændring i starteren du mener at have set :)
                          Pssst, måske Kent læser med... ;-)
                          (Men Bashkim og Sabbi starter begge)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Pssst, måske Kent læser med... ;-)
                            (Men Bashkim og Sabbi starter begge)
                            Sabbi på kanten, og Bash alene i front . Har ikke den store tro på Alm.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              #15
                              Vi har snakket med Gustav Grubbe forud for kampen mod Silkeborg.

                              Grubbe har opskriften klar mod Silkeborg - OBstruktion

                              Comment

                              Working...
                              X