Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael N'Goo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    http://www1.skysports.com/football/n...ks-with-odense

    OB er tilsyneladende interesseret i at signe Ngoo, og er i førersædet foran engelske klubber.

    Comment


      #77
      Tja. Lad os nu se.

      Comment


        #78
        Spændende..

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og han leverede en helt igennem ringe indsats. Ikke nok med at han rent faktisk er ringe, så kæmpede han ikke en meter for at overbevise om en kontrakt.

          Jeg ville blive meget overrasket, hvis han er i Odense om tre dage.
          Jesus loves you!

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
            Og han leverede en helt igennem ringe indsats. Ikke nok med at han rent faktisk er ringe, så kæmpede han ikke en meter for at overbevise om en kontrakt.

            Jeg ville blive meget overrasket, hvis han er i Odense om tre dage.
            en anden poster her syntes han havde gjort det godt

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              en anden poster her syntes han havde gjort det godt
              Det var sikkert ham den stive.
              Jesus loves you!

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                en anden poster her syntes han havde gjort det godt
                Synes ikke jeg kan finde det indlæg, du refererer til?
                Jesus loves you!

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                  Synes ikke jeg kan finde det indlæg, du refererer til?
                  taget fra kamptråd

                  En rigtig skuffende kamp der desværre ligner en af de mange kampe fra de sidste par sæsoner!
                  Der sker ikke nok frem af banen, hvor jeg synes Falk træder meget i baggrunden (gjorde han også mod Esbjerg). Emil prøver, men for meget på egen hånd! Bodul er ét stort "?" .. Jeg må indrømme at jeg ikke just ser frem mod Hobro kampen!! Synd Jesper C ikke fik chancen idag! Han gjorde der godt mod Esbjerg! Taget i betragtning af, at N'Goo lige er kommet hertil, gjorde han det nogenlunde. I flere situationer måtte modspillere bruge begge hænder for at nedlægge ham.. Han viste god styrke, men havdebrug for mere tid! Om han passer i OB ved jeg dog ikke!

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                    Det var sikkert ham den stive.

                    Comment


                      #85
                      Som jeg har forstået det, så dør kampen også i 2. halvleg. Da N'goo ikke er typen der dribler 3 spillere og banker den i kassen, men mere er en type der (tror jeg) venter i feltet på bolden lander foran ham. Så kan han måske komme til at se ugidelig ud, meget hurtigt!

                      Comment


                        #86
                        Synes ikke han virkede ugidelig, men gjorde sig hele tiden spilbar i dybden, og er faktisk tæt på at nette til sidst. I betragtning af at formen ikke er optimal og han kun har været her meget kort, så gjorde han et fint indtryk. Men uanset hvem der var kommet ind til den 2. Halvleg OB spillede , ville de ikke brænde igennem, da de spillede fuldstændig uden ideer og og overlod for meget spil til silkeborg.

                        Comment


                          #87
                          http://www.bold.dk/nyt/sky-sports-ob...krive-med-ngoo

                          Comment


                            #88
                            Har kun set det med ham, jeg har set på youtube, men der lignede han altså mest et stort skrummel.

                            Når det er sagt, så kan et stort skrummel nå et stykke i den danske liga og hvis han er en slags afløser for N´Koum og Jeppe Hansen, så kan det være fint. Jeg tror dog ikke vi skal skrive 4 år med ham!

                            Comment


                              #89
                              Nej Gorm. Jeg var dog ikke ham "den stive"! Han var dog ganske underholdende. Jeg mener dog han gjorde det nogenlunde sammenlignet med vores tomme uniform med nr. 10.

                              ;)

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
                                Nej Gorm. Jeg var dog ikke ham "den stive"! Han var dog ganske underholdende. Jeg mener dog han gjorde det nogenlunde sammenlignet med vores tomme uniform med nr. 10.

                                ;)

                                Comment

                                Working...
                                X