Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael N'Goo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    har lige set youtube klippet med hans mål og han ligner da en spiller der er svær at komme ind på kroppen af og store mennesker ser vel altid lidt klodsede ud når de forsøger at drible i små rum
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Jeg tror ikke, at en 21-årig spiller, der har været forbi liverpool, spillet i den bedste skotske række og været forbi den engelske championship/league one er på prøvetræning i en dansk klub...
      Mener du at det er imponerende?
      Hearts er jo ikke bedre end en midterklub i suppen....
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Mener du at det er imponerende?
        Hearts er jo ikke bedre end en midterklub i suppen....
        Nu er det desværre også mig bekendt mere en 3 sæsoner siden vi var mere end et midterhold i suppen. så jeg ville nu gerne se ham i klubben, tror godt han kunne overraske lidt, så kan vi også bruge vores indlæg til noget, som vi IMO ikke har kunnet siden vi havde HHA til at pande dem ind.

        Så kan det godt være han ikke lige er et teknisk vidunder men kan han bare score 15 kasser på en sæson gør det mig bestemt ikke noget.
        Last edited by pati924ob; 09-07-2014, 17:16.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af pati924ob Se indlæg
          Nu er det desværre også mig bekendt mere en 3 sæsoner siden vi var mere end et midterhold i suppen. så jeg ville nu gerne se ham i klubben, tror godt han kunne overraske lidt, så kan vi også bruge vores indlæg til noget, som vi IMO ikke har kunnet siden vi havde HHA til at pande dem ind.

          Så kan det godt være han ikke lige er et teknisk vidunder men kan han bare score 15 kasser på en sæson gør det mig bestemt ikke noget.
          Er der da noget der tyder på at han kan det :)?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Er der da noget der tyder på at han kan det :)?
            Det kan du tilgændgæld have ret i. men han har dog scoret næsten lige så mange mål, som vores ven Darko Bodul som er noget ældre.
            Samtidig har Bodul brugt 7.450 spil minutter på at score 24 mens Ngoo har brugt 4702 minutter på 22 mål

            Jeg siger ikke det er imponerende. Men kunne man nu sætte gang i hans karriere, og få os en goal getter som vi ikke rigtig har haft siden Utaka tiden. Som sagt kan man få ham på en nogenlunde kontrakt ville det være okay. han er trods alt ikke så gammel endnu

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Mener du at det er imponerende?
              Hearts er jo ikke bedre end en midterklub i suppen....
              Morten Duncan har jo også spillet i den bedste Skotske række, og han slog ikke rigtig igennem der, men han er da godt med i superligaen. Derfor kan Michael Ngoo da sagtens tænkes at slå til i superligaen udfra det sammenlignings grundlag.

              Comment


                #37
                Det er hverken ham eller Dalgaard der er vores nye 1. angriber.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Det er hverken ham eller Dalgaard der er vores nye 1. angriber.
                  Spændende :o)

                  Initialer, skostørrelse, mors navn - et eller andet hint ?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Det er hverken ham eller Dalgaard der er vores nye 1. angriber.
                    Lyder spændende! Kunne dog stadig godt se os signe ham på en 2-årig kontrakt.

                    Comment


                      #40
                      En stor stærk neger på toppen? Jeg er på... ;o)

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Det er hverken ham eller Dalgaard der er vores nye 1. angriber.
                        Er det faldet på plads med vores nye 1. angriber ?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Det er hverken ham eller Dalgaard der er vores nye 1. angriber.
                          arghhhhh det kan du bare ikke tilladde dig at gøre

                          Comment


                            #43
                            Ny angriber

                            Hvor er det nemt.......Det er ikke vores nye angriber....det kan enhver da skrive.....

                            Har trænet med Emil i Fitnessdk de sidste par dage. Han gir den gas og glæder sig til sæsonstarten. Men han går godtnok stille og roligt rundt for sig selv..... Tror faktisk at han havde vores Juventus-ven med en af dagene :-)
                            Virker egentlig rigtig flink men måske lidt genert !?

                            Comment


                              #44
                              Hvis det er så sikkert, at det ikke er N`Goo eller Dalgaard der er vores nye angriber, hvorfor præsenteres han så ikke ? Spilleren er indtil videre gået glip af samtlige træningspas og træningskampe op til sæsonstart, som ikke er ret langt væk. Ved rettidig omhu, synes ikke at være et begreb man er bekendt med i OB.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                                Hvor er det nemt.......Det er ikke vores nye angriber....det kan enhver da skrive.....

                                Har trænet med Emil i Fitnessdk de sidste par dage. Han gir den gas og glæder sig til sæsonstarten. Men han går godtnok stille og roligt rundt for sig selv..... Tror faktisk at han havde vores Juventus-ven med en af dagene :-)
                                Virker egentlig rigtig flink men måske lidt genert !?
                                guldtilob er ikke enhver. Han har mange gange vist at han har oplysninger fra Ådalen vi andre ikke har..

                                Comment

                                Working...
                                X