Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM 31.3.23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Helt og aldeles enig. Jeg ved bare ikke hvad, der skal få Alm til at gå på kompromis med spillestilen. Den betyder åbenbart mere end point.
    Spillestilen er jo en del af strategien, det ville være dumt at ændre på den nu. Der mangler bare de rigtige spillere til at spille de offensive pladser, så det ville være fornuftigt at starte med at bringe Zohore som spids angriber, han har også noget fysik som kan bruges nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      jeg ville ønske man kunne bringe Zohore og Kadrii samtidig. Jeg synes vores offensiv pt virker umoden og her tror jeg vi vil have gavn af at kunne bringe to spillere som har noget hår på brystet. Bringer man Zohore med erfaring fra nogen af de hårdeste ligaer i verden og Kadrii med sin rutine og status i klubben burde man kunne skabe noget struktur og bundniveau oppe foran. Det kommer måske ikke lige I den første kamp, men kunne de få lov at få kampe sammen, så bør de være solide støtter på den offensive del af banen de mere flyvske spillere kunne læne sig op af.
      lige nu ligner vi et hold der leder efter de lederegenskaber Jebali og Gigovic bragte i efteråret. De spillere har vi ikke lige på de positioner, men så har vi nogen andre og jeg tror vi vil få gavn af at sætte flest mulige ledertyper sammen, hvis vi også skal have det optimale ud af en diamant som Minteh og Sabbi som også har noget ekstraordinært, vi bare ser alt for lidt til.
      Det vil dog nok kræve at Alm går lidt på kompromis med sin spillestil, men det kan jo være nødvendigt når spillerne han har til rådighed ikke pt. er dygtige nok til at spillestilen fungere.
      Men Bashkim har før spillet 10'er under Alm. Så det tænker jeg egentlig ikke er helt umuligt. Jeg er i hvert fald snart villig til at se hvem som helst i stedet for Frø på den plads..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        Spillestilen er jo en del af strategien, det ville være dumt at ændre på den nu. Der mangler bare de rigtige spillere til at spille de offensive pladser, så det ville være fornuftigt at starte med at bringe Zohore som spids angriber, han har også noget fysik som kan bruges nu.
        Det er jeg klar over. Men for nu, hvor vi ikke har spillerne til systemet, og pointene ikke kommer ind på kontoen. Er det tåbeligt, stædigt at holde fast i at det er det vi spiller. Man må ikke som træner være så ensporet.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment

        Working...
        X