Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    fair enough …jeg vælger jeg vælger at være uenig…hvem der får ret vil tiden vise…måske…
    Det er også helt i orden. Min pointe var blot, at det er andre end sentimentale grunde til, at jeg f. eks synes et køb af Falk ville give mening, hvis det skulle komme i stand. Og at jeg er helt overbevist om, at det ikke ville ske fordi BW var sentimental over en tid, hvis han ikke havde noget med klubben at gøre, og hvor resultaterne forøvrigt var lige så middelmådige som de er nu.

    Comment


      Jeg ville elske at se Rasmus Falk tilbage i Ådalen. Det var ikke kønt at se ham i FCK trøjen før tid, men det kan jeg godt tilgive. Husker et næsten sørgeligt OB hold med Rasmus Falk som den helt store stjerne, hvor jeg allerede år før han skiftede havde lidt ondt af knægten, der måtte tage til takke med så ringe medspillere (med enkelte undtagelser). Forhåbenligt kan et comeback falde sammen med at OB faktisk rykker sig så meget at Falk får nogle holdkammerater i passende kvalitet.

      Comment


        Jeg er som tidligere beskrevet ikke tilhænger af at hente aldrende og meget dyre spillere hjem i karrierens efterår - skadesfrekvensen og manglende sult bliver tit en udfordring - der har været mange eksempler over årene, dog også med enkelte successer imellem. Med de seneste dages halvoffentlige debat om Falk undrer det mig at hverken Falk eller PC har været ude at dementere - det har trods alt ramt både bold.dk og tipsbladet - der må da være nogen journalister som spørger til det ? ( kom nu Leif ...)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
          Jeg er som tidligere beskrevet ikke tilhænger af at hente aldrende og meget dyre spillere hjem i karrierens efterår - skadesfrekvensen og manglende sult bliver tit en udfordring - der har været mange eksempler over årene, dog også med enkelte successer imellem. Med de seneste dages halvoffentlige debat om Falk undrer det mig at hverken Falk eller PC har været ude at dementere - det har trods alt ramt både bold.dk og tipsbladet - der må da være nogen journalister som spørger til det ? ( kom nu Leif ...)
          Det er da ikke Leifs ansvar at spørge hverken PC eller Falk. De har da deres egne “fanmedier”. Leif har kun hovedfokus i OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Det er da ikke Leifs ansvar at spørge hverken PC eller Falk. De har da deres egne “fanmedier”. Leif har kun hovedfokus i OB
            Leif er vel journalist - og har som sådan en faglig interesse i at opsøge sportsnyheder som interesserer læserne på Fyn - så mon ikke det ligger indenfor jobbeskrivelsen ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
              Jeg er som tidligere beskrevet ikke tilhænger af at hente aldrende og meget dyre spillere hjem i karrierens efterår - skadesfrekvensen og manglende sult bliver tit en udfordring - der har været mange eksempler over årene, dog også med enkelte successer imellem. Med de seneste dages halvoffentlige debat om Falk undrer det mig at hverken Falk eller PC har været ude at dementere - det har trods alt ramt både bold.dk og tipsbladet - der må da være nogen journalister som spørger til det ? ( kom nu Leif ...)
              Hvad er der at dementere? Jeg synes måske, at BWs ord blæses lidt op herinde. Han siger jo blot, at det er en drøm, og at han finder denne drøm realistisk.


              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                Jeg er som tidligere beskrevet ikke tilhænger af at hente aldrende og meget dyre spillere hjem i karrierens efterår - skadesfrekvensen og manglende sult bliver tit en udfordring - der har været mange eksempler over årene, dog også med enkelte successer imellem. Med de seneste dages halvoffentlige debat om Falk undrer det mig at hverken Falk eller PC har været ude at dementere - det har trods alt ramt både bold.dk og tipsbladet - der må da være nogen journalister som spørger til det ? ( kom nu Leif ...)
                Det er vel et godt eksempel på en historie der ikke er mere kød på end at Bjørn bliver spurgt om han ligesom mange OB-fans drømmer om at få Rasmus Falk tilbage til OB og det svarer han ja til. Samtidig siger han jo også at der ikke er noget konkret og at Rasmus har kontrakt i FCK 2 år endnu, så det vil i første omgang kræve at OB kontaktede FCK og der er de slet ikke. Derfor er det eneste Falk og PC vil kunne kommentere på er at Bjørn W. har givet udtryk for en drøm. Jeg deler i øvrigt den drøm. Men det svarer til at Martin Davidsen havde spurgt Bjørn om han drømmer om at se Christian Eriksen i OB igen hvilket han sandsynligvis vil svare ja til. Jeg ville ikke forvente at Manchester United skulle ud og dementere noget som helst i den forbindelse bare for at ødelægge drømmen.

                Jeg vil hilse Rasmus Falk velkommen til OB, hvis han selv får lyst til at vende tilbage og jeg er ikke i tvivl om at han vil blive modtaget som hjemvendt konge af Fyn og han vil løfte os både sportsligt og kommercielt og især det sportslige løft har vi virkelig behov for. Men realistisk set, så tror jeg mest på Falk bliver i FCK, men drømmen må gerne leve lidt endnu ;-)

                Jeg synes det er fedt at vi har en fodbolddirektør der giver udtryk for sine drømme også selvom nogle af dem måske ikke er vildt realistiske lige nu. Og så er der jo ingen tvivl om at Rasmus Falk læser om denne drøm og det kan, om ikke andet, give ham lidt at tænke over. Og hvem ved, måske har Rasmus Falk selv en lille drøm om at stå på Odense Stadion i den stribede trøje. Nu ved han ihvertfald at døren er åben fra OB’s side.
                Last edited by OleKBH; 28-06-2023, 09:24.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Det er vel et godt eksempel på en historie der ikke er mere kød på end at Bjørn bliver spurgt om han ligesom mange OB-fans drømmer om at få Rasmus Falk tilbage til OB og det svarer han ja til. Samtidig siger han jo også at der ikke er noget konkret og at Rasmus har kontrakt i FCK 2 år endnu, så det vil i første omgang kræve at OB kontaktede FCK og der er de slet ikke. Derfor er det eneste Falk og PC vil kunne kommentere på er at Bjørn W. har givet udtryk for en drøm. Jeg deler i øvrigt den drøm. Men det svarer til at Martin Davidsen havde spurgt Bjørn om han drømmer om at se Christian Eriksen i OB igen hvilket han sandsynligvis vil svare ja til. Jeg ville ikke forvente at Manchester United skulle ud og dementere noget som helst i den forbindelse bare for at ødelægge drømmen.

                  Jeg vil hilse Rasmus Falk velkommen til OB, hvis han selv får lyst til at vende tilbage og jeg er ikke i tvivl om at han vil blive modtaget som hjemvendt konge af Fyn og han vil løfte os både sportsligt og kommercielt og især det sportslige løft har vi virkelig behov for. Men realistisk set, så tror jeg mest på Falk bliver i FCK, men drømmen må gerne leve lidt endnu ;-)

                  Jeg synes det er fedt at vi har en fodbolddirektør der giver udtryk for sine drømme også selvom nogle af dem måske ikke er vildt realistiske lige nu. Og så er der jo ingen tvivl om at Rasmus Falk læser om denne drøm og det kan, om ikke andet, give ham lidt at tænke over. Og hvem ved, måske har Rasmus Falk selv en lille drøm om at stå på Odense Stadion i den stribede trøje. Nu ved han ihvertfald at døren er åben fra OB’s side.
                  Helt enig og det er godt nok blevet kørt op til den helt store historie også i medierne: Men udtrykket silly season, kommer jo af en grund.

                  Comment


                    Nok ikke breaking news, men der er stigende interesse for Slotsager, både ind- og udland. Flere klubber har lagt følere ud på pris.

                    Falk venter med at afgøre sin fremtid, til hans rolle i næste sæson er fastlagt, især omkring europæisk bold. Det vil formentlig give en indikation på hans mulige transfer til OB om han får fuld spilletid i de tre kommende træningskampe for FCK. Hvis han ikke er i konkurrence til en fast plads vil han væk nu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      I min verden kunne han sidde på Maldiverne eller i Miami, da jobbet reelt ikke kræver hans fysiske tilstedeværelse. Eventuelt kunne han kun være i Ådalen, når de to årlige transfervinduer er åbne.
                      Er der ikke behov for, at en scout rejser rundt og ser de spillere, man har i kikkerten? Jeg ved godt, der findes iScout og andet smart - men kan det stå alene uden nogen form for "aktiv" scouting?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                        Nok ikke breaking news, men der er stigende interesse for Slotsager, både ind- og udland. Flere klubber har lagt følere ud på pris.

                        Falk venter med at afgøre sin fremtid, til hans rolle i næste sæson er fastlagt, især omkring europæisk bold. Det vil formentlig give en indikation på hans mulige transfer til OB om han får fuld spilletid i de tre kommende træningskampe for FCK. Hvis han ikke er i konkurrence til en fast plads vil han væk nu.
                        Hvad hører du ellers? Og vil vi virkelig kunne sprænge hele vores budget, ved at hive Falk ind.
                        Mon ikke han kigger udland først

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                          Er der ikke behov for, at en scout rejser rundt og ser de spillere, man har i kikkerten? Jeg ved godt, der findes iScout og andet smart - men kan det stå alene uden nogen form for "aktiv" scouting?
                          Vi har jo et "scout-netværk" over det meste af Europa.

                          Jeg tror, Adrians rolle er at gennemgå diverse databaser med spillere. BW siger "find en HB med disse karakteristika/dette prisleje/kontraktforhold", hvorefter Adrian finder relevante emner. Hvis der er nogle interessante spillere imellem gennemgår man videomateriale og ser eventuelt et par kampe på stadion (hvilket jo er lidt svært, hvis det er et sommervindue og spilleren først skal findes der).

                          Tror man er ved at gå fra den gammeldags scouting, hvor man altid var på stadion til en mere databaseret/analytisk tilgang til tingene.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Hvad hører du ellers? Og vil vi virkelig kunne sprænge hele vores budget, ved at hive Falk ind.
                            Mon ikke han kigger udland først
                            Jeg kan ikke huske, hvad Falk sagde den gang han smuttede til FCK,

                            "Christian og jeg drømmer om af slutte karriererne af sammen i OB"

                            eller

                            "Christian og jeg drømmer om at vores børn vil spille fodbold sammen i OB" (de børn de vist ikke havde på det tidspunkt)


                            Edit: okay, det var så CE... min hukommelse er ikke, hvad den har været...

                            https://fyens.dk/ob/rasmus-falk-og-c...rn-spille-i-ob
                            Last edited by Online; 28-06-2023, 10:48.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Hvad hører du ellers? Og vil vi virkelig kunne sprænge hele vores budget, ved at hive Falk ind.
                              Mon ikke han kigger udland først
                              Jeg tvivler bare på at der er mange udlandsklubber der har kig på en 31. årig der aldrig har spillet andet end superliga? Så kan de næsten kun være noget MLS eller Japan agtigt noget, og der er mit indtryk af Rasmus at han er for stor tryghedsnarkoman til at tage sådan en tur

                              Comment


                                Slet.

                                Blot mere harme over falk - jeg tror folk er klar over holdningen til ham blandt et segment af fans.
                                Last edited by Mhjortebjerg; 28-06-2023, 11:04.
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X