Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Synes det lugter meget af, at han selv har haft et ønske om et skifte. I TV2 Fyens dokumentar lyder det også som om, at han gerne ville skifte til FCN, men at OB satte foden ned. Virker til, det bare er kørt surt for ham, og så bliver det hurtigt en ond spiral.

    OB må have vurderet, at det så har givet bedst mening at skippe ham afsted nu, i stedet for at holde på en spiller, der vil væk og som ikke har brændt igennem på førsteholdet endnu. En sæson mere med det, og hans værdi ville være endnu mindre. Dertil vil han optage en plads og lønandel i truppen, i stedet for en anden og måske mere motiveret spiller.

    Ærgerligt for jeg troede ellers virkelig på ham. Man kan også frygte, at den unge mand er blevet lidt for utålmodig. Synes da at alt peger på, at han vil kunne spille en betydelig rolle i den kommende sæson med tanke på hans sæsonafslutning, og de transferplaner klubben har.

    Comment


      Føler sku selv BW er ved at ødelægge målet om en “god” opstart.
      Det er svært, hvis der er et halvt hold som skal spilles ind.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
        Synes det lugter meget af, at han selv har haft et ønske om et skifte. I TV2 Fyens dokumentar lyder det også som om, at han gerne ville skifte til FCN, men at OB satte foden ned. Virker til, det bare er kørt surt for ham, og så bliver det hurtigt en ond spiral.

        OB må have vurderet, at det så har givet bedst mening at skippe ham afsted nu, i stedet for at holde på en spiller, der vil væk og som ikke har brændt igennem på førsteholdet endnu. En sæson mere med det, og hans værdi ville være endnu mindre. Dertil vil han optage en plads og lønandel i truppen, i stedet for en anden og måske mere motiveret spiller.

        Ærgerligt for jeg troede ellers virkelig på ham. Man kan også frygte, at den unge mand er blevet lidt for utålmodig. Synes da at alt peger på, at han vil kunne spille en betydelig rolle i den kommende sæson med tanke på hans sæsonafslutning, og de transferplaner klubben har.
        Tror sgu det er udlejning. Tvivler på at Eagles har de penge at OB vil have for en ung spiller med 3 år tilbage på kontrakt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Føler sku selv BW er ved at ødelægge målet om en “god” opstart.
          Det er svært, hvis der er et halvt hold som skal spilles ind.
          Tja. Indtil videre kan vi stille følgende start 11

          Martin Hansen
          Nico Slots Bjørn Aske
          Manneh Mustafic
          Sabbi Frø Charly
          Turay

          Vel ikke super langt fra sidste år. 1-2 profil indkøb og så er vi da tæt på en start 11

          Comment


            Velkommen til moderne fodbold. Det er vilkåret for en klub som OB, der ikke spiller med om europa eller trofæer. Så må man skabe momentum gennem spillersalg. Og så er man nødt til at sælge de spillere der er bud efter, næsten uanset hvordan det stiller holdet. Hvis vi vil holde på vores bedste spillere skal vi få penge ind fra sportslige resultater.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tror sgu det er udlejning. Tvivler på at Eagles har de penge at OB vil have for en ung spiller med 3 år tilbage på kontrakt
              Leje ville give langt bedre mening. Det lød også som om at BW stod rimelig skarpt på sine økonomiske krav da FCN henvendte sig, der har jeg også svært ved at se Eagles smide en sådan transfer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Leje ville give langt bedre mening. Det lød også som om at BW stod rimelig skarpt på sine økonomiske krav da FCN henvendte sig, der har jeg også svært ved at se Eagles smide en sådan transfer.
                Lige præcis. Så kan man se om man kan forøge hans værdi i Holland og evt sælge. Ellers får man ham tilbage med 2 år tilbage på kontrakten.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Føler sku selv BW er ved at ødelægge målet om en “god” opstart.
                  Det er svært, hvis der er et halvt hold som skal spilles ind.
                  På den anden side var sidste sæsons hold ikke nogen det havde vundet noget og generelt ikke slog til når det gjalt og tit havde en lidt lad attitude.
                  Hvis der skal ryddes op i det kræver det nok en ordentlig oprydning.
                  Men er helt med på at det kræver nogle markante indkøb ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Leje ville give langt bedre mening. Det lød også som om at BW stod rimelig skarpt på sine økonomiske krav da FCN henvendte sig, der har jeg også svært ved at se Eagles smide en sådan transfer.
                    Der er vel også forskel på prisen om det er en dansk eller udenlandsk klub der henvender sig ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Go Ahead Eagles endte ca i midten som nr 11. Det er vel ok at komme til en klub der umiddelbart ikke spiller om nedrykning

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Go Ahead Eagles endte ca i midten som nr 11. Det er vel ok at komme til en klub der umiddelbart ikke spiller om nedrykning
                        Ja, det er en solid midterklub. Må da også blive en oplevelse at møde hold som Ajax, Feyenoord og PSV !

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Leje ville give langt bedre mening. Det lød også som om at BW stod rimelig skarpt på sine økonomiske krav da FCN henvendte sig, der har jeg også svært ved at se Eagles smide en sådan transfer.
                          Det er svært at vide hvor meget sådan en klub fra den bedste hollandske række kan smide. Der er dog ingen tvivl om at Breum stadig har et stort navn fra sin tid på u19 og bl.a. sejrene i Zagreb, hvor han blev topscorer og var helt fantastisk. Hans navn blinker med garanti stadig med neonskrift hos mange scouts rundt omkring i hele Europa. Interessant hvor meget vi kan tjene på ham ved at skyde ham afsted allerede nu. Jeg tror ikke det er en lejeaftale der er tale om. Det interessante bliver så hvad vi henter ind og hvis vi får gode penge ind for både Breum og Tongya, så kan vi måske hente både Emil Frederiksen, Tochi og Finnsson uden overhovedet at have rørt ved Minteh-millionerne.


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Tja. Indtil videre kan vi stille følgende start 11

                            Martin Hansen
                            Nico Slots Bjørn Aske
                            Manneh Mustafic
                            Sabbi Frø Charly
                            Turay

                            Vel ikke super langt fra sidste år. 1-2 profil indkøb og så er vi da tæt på en start 11
                            Jeg synes også det er interessant, at se på hvor stærk en bænk vi har/får...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tror sgu det er udlejning. Tvivler på at Eagles har de penge at OB vil have for en ung spiller med 3 år tilbage på kontrakt
                              Det håber meget. Vi ville ja have en 5-årig kontrakt fordi han var et kæmpe talent. At sende ham videre nu for lidt penge efter en sæson hvor han kunne ikke indfrie de store forventninger men var til sidst på vej at kæmpe sig tilbage ville være forkert.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Det er svært at vide hvor meget sådan en klub fra den bedste hollandske række kan smide. Der er dog ingen tvivl om at Breum stadig har et stort navn fra sin tid på u19 og bl.a. sejrene i Zagreb, hvor han blev topscorer og var helt fantastisk. Hans navn blinker med garanti stadig med neonskrift hos mange scouts rundt omkring i hele Europa. Interessant hvor meget vi kan tjene på ham ved at skyde ham afsted allerede nu. Jeg tror ikke det er en lejeaftale der er tale om. Det interessante bliver så hvad vi henter ind og hvis vi får gode penge ind for både Breum og Tongya, så kan vi måske hente både Emil Frederiksen, Tochi og Finnsson uden overhovedet at have rørt ved Minteh-millionerne.

                                De er i den tunge ende, så de kan ikke smide meget. Jeg synes Breum er gået lidt i stå i sin udvikling, så hvis der er bedre spillere på vej in og/eller at det er leje, så er det fint med mig. Men der er mange ubekendte her.

                                Med mindre der ryger flere angribere ud, så vil Emil Frederiksen være fast på bænken. Finnson mener jeg ikke er god nok. Tochi vil være et godt køb, hvis prisen er rigtig, hvilket jeg tror den ikke er og især nu når de blev oppe.

                                Comment

                                Working...
                                X