TILLYKKE Max Fenger der har scoret for Mjällby i den svenske pokalfinale som han/de også vandt
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Helt enig, desuden er top 6 målsætningen jo en del af strategien, og den skal man da følge til punkt og prikke.
truppen, hvis ledelsen står frem om siger at vi afviger fra målsætningen og tager sæsonen som en sammenspillenings sæson.
Men det gør det jo ikke ulovligt at jagte/komme i top 6 alligevel.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Målet som du siger han scorede er noteret som selvmål på livescore og de tabte 4-1;)
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Med så mange nye, og 11 af 12 missede målsætninger i historikken, så ville det lette presset på
truppen, hvis ledelsen står frem om siger at vi afviger fra målsætningen og tager sæsonen som en sammenspillenings sæson.
Men det gør det jo ikke ulovligt at jagte/komme i top 6 alligevel.
Comment
-
Med så mange nye, og 11 af 12 missede målsætninger i historikken, så ville det lette presset på
Men det gør det jo ikke ulovligt at jagte/komme i top 6 alligevel.
Jeg tror dog omvendt BW spænder lidt ben for sig selv på transfermarkedet, hvis ikke vi overfor nye spillere og deres bagland kan fremvise en ambitiøs målsætning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg kan sagtens forstå ressonnementet og jeg har også selv rigtig svært ved at se os komme i top 6 næste sæson, nærmest uanset hvem vi får, fordi der helt givet bliver en række bærende profiler som skal spilles ind.
Jeg tror dog omvendt BW spænder lidt ben for sig selv på transfermarkedet, hvis ikke vi overfor nye spillere og deres bagland kan fremvise en ambitiøs målsætning.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Hvilket et af scenarierne? At ledelsen tager presset af truppen, eller at vi jagter top6
Så selvfølgelig er det realistisk.
Grunden til at man har investeret millioner i et større setup omkring holdet/klubben er for at prøve at skabe grundlaget og økonomien for at gøre det hver sæson. Det har nok bare lidt længere udsigter. Men hvis man starter med at sælge Minteh og Sabbi for 50-60 mill er man godt i gang
Comment
-
Jeg tror nu de fleste spillere er kloge nok til at se, at ambitioner opnåes ved handling i højere grad end i ord. Der er enormt meget Peter og ulven over OB’s påståede ambitioner. Vi er vel efterhånden ved at være der, hvor troværdigheden ligner Putin’s fortællinger om store sejre ved fronten.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
At ledelsen melder andet end top 6 ud. Alt andet vil også være dumt. Hver sæson er der ca 2 hold med lavere budget end os der er i Top 6.
Så selvfølgelig er det realistisk.
Grunden til at man har investeret millioner i et større setup omkring holdet/klubben er for at prøve at skabe grundlaget og økonomien for at gøre det hver sæson. Det har nok bare lidt længere udsigter. Men hvis man starter med at sælge Minteh og Sabbi for 50-60 mill er man godt i gang
Jeg ser ingen tegn i fortiden, ej heller i BW’s handler der giver mig tro på at vi får solgt rettidigt, og købt både rettidig og kvalitetsmæssigt ind som gør at vi kommer styrket ud. Heller ikke selvom man har haft rigelig tid til at finde afløserne.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment