Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
I sin tid troede jeg naivt at OSE ville blive som PSE, altså skabt for at styrke fodbolden.Men NT er først og fremmest forretningsmand og ønsker ikke at løbe en risiko. Selvfølgelig gør det ikke noget hvis OB har succes, men det skal helst ikke koste noget.
Men så længe at det drives som en overskudsforretning og uden det store hjerte og sjæl for fodbolden er jeg meget mere tilhænger af at man løsriver sig og kun bruger de penge man har. Det kan jeg meget nemmere forstå og acceptere hvis vi skal spare eller andet.
Men det her show med at man ikke ved hvad pengene går til når man sælger for 100 mill er frustrerende. Er det kaffekopper, nye greens eller fodbold faciliteter??
Det med at man i et regnskab ikke kan se om OB tjener penge eller ej syntes jeg også er frustrerende
- Likes 2
Comment
-
OB annoncerer kontrakt med Markus Jensen:
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...IFFrgAfyg&s=19"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOB annoncerer kontrakt med Markus Jensen:
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...IFFrgAfyg&s=19
Comment
-
http://www.hac-foot.com/index.html
4 år til Sabbi i Le Havre. Og mange tak for det . Så er der 15 mil mere i kassen. Men hvilken kasse ?OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæghttp://www.hac-foot.com/index.html
4 år til Sabbi i Le Havre. Og mange tak for det . Så er der 15 mil mere i kassen. Men hvilken kasse ?
Comment
-
Så har vi 12 spillere med udløb i 2026….
Gustav Grubbe 30/6-2026
Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
Agon Mucolli 30/6-2026
Alen Mustafic 30/6-2026
Max Ejdum 30/6-2026
Rami Al-Hajj 30/6-2026
Johannes Selvén 30/6-2026
Leeroy Owusu 30/6-2026
Sauli Väisänen 30/6-2026
Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
Sven Köhler 30/6-2026
Markus Jensen 30/6-2026
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg3 år til Markus. Tænker OB gerne ville have haft den længere
Lægger også mærke til, at de ikke oplyser hvilket nummer han skal have. Man kunne nemt have givet ham et ledigt nr. 15 eller 24. Tænker nr. 11 lige skal være ledig først.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Kunne godt tænkes. At det er det de har forhandlet om. Kan egentlig også godt lidt forstå hvis han vil se hvor meget spilletid han får. Og den kan jo måske forlænges igen. Synes generelt vi er lidt for hurtige til at kalde talenter tabt for klubben hvis de gør det godt. Når vi skriver kontrakt med en ung spiller håber jeg altid mere på, at han får 300+ kampe end, at han skal blive det næste store salg.
Lægger også mærke til, at de ikke oplyser hvilket nummer han skal have. Man kunne nemt have givet ham et ledigt nr. 15 eller 24. Tænker nr. 11 lige skal være ledig først.
Comment
-
Alm siger det til Fyens - Der sker mere:
- Jeg troede, at vi var færdige med at handle i transfervinduet, men så forsvandt Mads Frøkjær-Jensen og Emmanuel Sabbi, og så er det jo ikke umuligt, at der vil ske ting, fordi vores trup så ser lidt anderledes ud. Så må vi jo tilpasse os. Jeg troede jo, at vi havde afviklet vort transfervindue, da sæsonen stod for, men Frøkjær og Sabbi var jo med i startformationen, så nu skal vi have en anden "gameplan", siger Andreas Alm og afslører hermed, at OB kigger efter stærke forstærkninger offensivt.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå har vi 12 spillere med udløb i 2026….
Gustav Grubbe 30/6-2026
Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
Agon Mucolli 30/6-2026
Alen Mustafic 30/6-2026
Max Ejdum 30/6-2026
Rami Al-Hajj 30/6-2026
Johannes Selvén 30/6-2026
Leeroy Owusu 30/6-2026
Sauli Väisänen 30/6-2026
Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
Sven Köhler 30/6-2026
Markus Jensen 30/6-2026Last edited by Online; 10-08-2023, 16:28.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægAlm siger det til Fyens - Der sker mere:
- Jeg troede, at vi var færdige med at handle i transfervinduet, men så forsvandt Mads Frøkjær-Jensen og Emmanuel Sabbi, og så er det jo ikke umuligt, at der vil ske ting, fordi vores trup så ser lidt anderledes ud. Så må vi jo tilpasse os. Jeg troede jo, at vi havde afviklet vort transfervindue, da sæsonen stod for, men Frøkjær og Sabbi var jo med i startformationen, så nu skal vi have en anden "gameplan", siger Andreas Alm og afslører hermed, at OB kigger efter stærke forstærkninger offensivt.
- En venstre back (evt. med salg/udlejning af en højre back)
- Sabbi-erstatning
- Gardering til central midt
Måske også en, der kan kæmpe med om 10'eren, men vil ikke blive overrasket hvis vi går med Markus Jensen som primær backup der. Kunne også sagtens være en ekstra midterforsvarer og/eller en kant, især hvis Tongya sælges.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægAlm siger det til Fyens - Der sker mere:
Comment
Comment