Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB 19. marts kl. 15.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Det bliver interessant med Mintehs rolle. Han var nok lidt for hurtigt tilbage i startopstillingen sidst. Jeg håber, man har lært lektien og lader ham komme ind fra bænken. Det skal bygges roligt op igen.
    jeg vil også mene at han skulle have brændt træningsbanen helt af I den her uge, hvis han skal starte. Dels står AGF relativt lavt og forsvare, hvilket ikke taler for Minteh. Derudover var præstationen også bare så helstøbt imod Aab at stort set alle fortjener genvalg.
    Ivan tror jeg helt 100 kommer ind, fordi PM er en håndfuld fysisk og AGF generelt er gode på dødbolde, hvor Slotsager nok kommer til kort. MH starter selvfølgelig også, hvis han er klar, men ellers skal det jo bare være genvalg til resten.
    Aarhus stadion vil nok blive aldeles velbesøgt, fordi de vil hylde holdet for deres top 6-sikkerhed. Det kan give AGF mod på at ville frem og åbne kampen, hvis vi holder 0-0 langt inde i kampen. Her vil Minteh så være fantastisk at bringe. Fra start er jeg dog ret sikker på AGF vil sige 'I skal jagte, vis hvad i kan, og så må vi se om vi kan skabe en kamp uden at være hullet bag til.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Det bliver interessant med Mintehs rolle. Han var nok lidt for hurtigt tilbage i startopstillingen sidst. Jeg håber, man har lært lektien og lader ham komme ind fra bænken. Det skal bygges roligt op igen.
      Jeg undrer mig også lidt over at vores trænerteam ikke har kunnet fornemme noget frustration/uro hos Minteh op til FCN-kampen, Alm slår mig som en træner der er meget opmærksom på personligheden hos de enkelte spillere, men det siger måske noget om afhængigheden af især Mintehs kvaliteter. Hvis jeg ikke husker helt galt mener jeg at BW sagde før kampen at de sammen med spilleren var blevet enige om at han var klar til kamp og at han som sådan også var mentalt klar.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...takt-agf-ob-12

        Svært ved at se at AGF kun er svage favoritter. De spiller på hjemmebane, har sikret sig top6 og skal ikke ud og jage. 10 point i de sidste 4 kampe og er staldene defensivt mens OB ikke scorer på samlebånd ..

        Men bolden er rund og OB er forhåbentligt mere sultne ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...takt-agf-ob-12

          Svært ved at se at AGF kun er svage favoritter. De spiller på hjemmebane, har sikret sig top6 og skal ikke ud og jage. 10 point i de sidste 4 kampe og er staldene defensivt mens OB ikke scorer på samlebånd ..

          Men bolden er rund og OB er forhåbentligt mere sultne ..
          Men som altid har Tipsbladets overfladiske tilgang ikke helt styr på hvem er klar til kampen og ikke.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...takt-agf-ob-12

            Svært ved at se at AGF kun er svage favoritter. De spiller på hjemmebane, har sikret sig top6 og skal ikke ud og jage. 10 point i de sidste 4 kampe og er staldene defensivt mens OB ikke scorer på samlebånd ..

            Men bolden er rund og OB er forhåbentligt mere sultne ..
            jeg vil nok også have agf som favoritter - men så skal vi heller ikke gøre dem bedre end de er. 10 point i de sidste 4 - ja men de har mødt AAB, Horsens, SIF og RFC hvor vi har haft 2 svære udekampe (og en hjemmekamp mod randers vi skulle have gået mere efter en sejr)

            - ja de har sikret sig top 6, men de har jo kun 4 point mere end os.

            tror reelt set vores største problem bliver at de ikke er tvunget frem, men kan stå lavt og forsvare og så skal vi nok skabe kampen - og det har bare ikke altid været det bedste for os.

            Comment


              Vi har snakket med Mads Frøkjær forud for den vigtige kamp mod AGF på søndag.

              Frøkjær glæder sig til Århus Stadion og en kamp med noget på spil - OBstruktion

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi har snakket med Mads Frøkjær forud for den vigtige kamp mod AGF på søndag.

                Frøkjær glæder sig til Århus Stadion og en kamp med noget på spil - OBstruktion
                Kunne godt skrive noget grimt om Frøkjær “en kamp hvor der er noget på spil” for det er der ikke i de andre kampe eller hvad?

                Men så læser man artiklen og der er intet i den retning!!?!?! Ud over når de træner ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi har snakket med Mads Frøkjær forud for den vigtige kamp mod AGF på søndag.

                  Frøkjær glæder sig til Århus Stadion og en kamp med noget på spil - OBstruktion
                  Jeg knytter mig også til håbet om at det faktisk er til vores fordel at den spilles i Aarhus og ikke i Odense. I deres seneste kamp i Randers trivedes AGF rigtig fint med at banen var så dårlig at det blev et slagsmål med mange fysiske dueller og ikke flot spil. Sådan en kamp bør vi kunne undgå det bliver med en fornuftig bane. Alm kunne passende have bedt spillerne om at se SIF's kamp deroppe. Det var skoleeksemplet på, hvordan man udstiller AGF på deres egen bane, hvis altså de bare havde scoret på en af deres mange chancer.

                  Comment


                    Martin Davidsen om betydning af Top6 for OB:
                    https://obstemmer.dk/blog-ob-har-bru...tige-slutspil/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      FS/SF går med 3 ændringer i fht. AaB kampen

                      ............................MH
                      Grubbe........BP.......Mihajlo.......Jørgen
                      ..............Tverskov.....Manneh
                      ....Minteh..........Frø..........Tongya
                      ....................Bashkim
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Jeg håber, man har rigtig godt styr på Mintehs tilstand. Det havde man åbenlyst ikke sidst.

                        BK og Sabbi bringer forskellige ting i front. Ingen er helt optimale løsninger. Sabbi er den bedste af de to at sætte ind, så det giver mening.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Jeg håber, man har rigtig godt styr på Mintehs tilstand. Det havde man åbenlyst ikke sidst.

                          BK og Sabbi bringer forskellige ting i front. Ingen er helt optimale løsninger. Sabbi er den bedste af de to at sætte ind, så det giver mening.
                          Enig, men vi må tro at Alm har styr på tropperne når Minteh ser ud til at få tilliden i starteren, en fejltagelse mere lign. den i Farum kan blive en dyr fejltagelse. Omvendt kan han også markere sig igen og "gøre ondt" på GFerne hvis han har fundet sig selv igen.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Man må vurdere at knægten er i vater, hvilket kun er godt.

                            Jeg kan godt lide at man kan spille Sabbi fra bænken i det tilfælde. Han kan trods alt skiftes ind på alle tre frontpositioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Man må vurdere at knægten er i vater, hvilket kun er godt.

                              Jeg kan godt lide at man kan spille Sabbi fra bænken i det tilfælde. Han kan trods alt skiftes ind på alle tre frontpositioner.
                              Han må have fundet roen igen ja, så hvis han består "NP-prøven" er alle muligheder åbne igen for ham.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Han må have fundet roen igen ja, så hvis han består "NP-prøven" er alle muligheder åbne igen for ham.
                                Charly havde faktisk en sekvens i sidste kamp hvor han kommer forbi Bisseck og sætter den på stolpen hvis jeg ikke husker galt.

                                Comment

                                Working...
                                X