Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF - OB 19. marts kl. 15.00.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts


    Jeg drømte i nat vi spillede 1-1 og Tverskov fik direkte rødt...jeg skriver det her fordi jeg har hørt, at hvis man siger sine drømme højt jamen så går de ikke i opfyldelse....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Jeg drømte i nat vi spillede 1-1 og Tverskov fik direkte rødt...jeg skriver det her fordi jeg har hørt, at hvis man siger sine drømme højt jamen så går de ikke i opfyldelse....
      så må jeg hellere holde k… med mine drømme

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Jeg drømte i nat vi spillede 1-1 og Tverskov fik direkte rødt...jeg skriver det her fordi jeg har hørt, at hvis man siger sine drømme højt jamen så går de ikke i opfyldelse....
        Hahaha <3

        Jeg drømte også jeg skal lade være med at konkretisere det, men der var en pokal involveret og den havde sådan nogle store ører. Der var også nogle englændere i sådan nogle lyseblå trøjer, de græd.

        ​​​​​​

        Comment


          Her er en lille sjov simulator, hvor du kan simulere søndagens kampe og så se "hvordan det går":

          https://superliga.dk/slutspilsimulator/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
            Her er en lille sjov simulator, hvor du kan simulere søndagens kampe og så se "hvordan det går":

            https://superliga.dk/slutspilsimulator/
            Jeg får OB på en sekser, jeg har dog også uforholdsmæssigt mange x'er

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg får OB på en sekser, jeg har dog også uforholdsmæssigt mange x'er
              Jeg fik os også på en 6 plads... håbet lever...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                Jeg fik os også på en 6 plads... håbet lever...
                Det kan "sagtens" lade sig gøre. To af tre kampe skal gå vores vej med rimeligt realistiske resultater. Jeg tror sådan set mere på, at de resultater flasker sig end, at vi selv vinder. Så vi skal da op og spille vores chance 100%.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Nu er OB godt nok sjældne gæster i Top 6, men ved du godt at man tager pointene med sig videre i mesterskabs slutspillet ?
                  Selvfølgelig har de en masse at spille for selvom de vinder i dag.
                  Ja det er jeg klar over - håber bare at de slipper speederen en smule når de er i top 6.

                  Men igen Viborg er jo ikke meget bedre end GF så 3. pladsen er ret billig pt.

                  Men nogen taber gassen n¨år top 6 er nået bare se Randers sidste år, de fik 10 point i 10 kampe - det er ikke vildt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Nu skal vi lige huske, at ligaen jo ikke er færdig. De har fortsat masser at spille for.
                    Se mit svar til Magge's kommentar.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Ja det er jeg klar over - håber bare at de slipper speederen en smule når de er i top 6.

                      Men igen Viborg er jo ikke meget bedre end GF så 3. pladsen er ret billig pt.

                      Men nogen taber gassen n¨år top 6 er nået bare se Randers sidste år, de fik 10 point i 10 kampe - det er ikke vildt.
                      https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...-maalsaetning/
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Mest agf'ske ting i den her sæson. Vi er i top seks, vi skal have medaljer og spille.....

                        Comment


                          Ja det skal man sgu da melde ud.

                          Problemet for alle andre nu er bare at de ikke kan rykke ud af ligaen som de plejer at gøre når de melder medaljer og sådan ud.

                          Men lad os nu se om ikke tændingen søndag er anderledes end den var i går - bare et billigt gæt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Ja det er jeg klar over - håber bare at de slipper speederen en smule når de er i top 6.

                            Men igen Viborg er jo ikke meget bedre end GF så 3. pladsen er ret billig pt.

                            Men nogen taber gassen n¨år top 6 er nået bare se Randers sidste år, de fik 10 point i 10 kampe - det er ikke vildt.
                            Forstår selvfølgelig godt hvad du mente, og at du lige som alle os andre OB fans er tvunget til at klynge håbet op på at andre flopper.

                            Vi kan da håbe på en “ omvendt trods effekt “ altså at AGF slækker på koncentrationen og gejsten , fordi deres sæsonmål nu er sikret.

                            Det kan også være en ulempe for os at de nu er fri for pres og kan spille frit.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Forstår selvfølgelig godt hvad du mente, og at du lige som alle os andre OB fans er tvunget til at klynge håbet op på at andre flopper.

                              Vi kan da håbe på en “ omvendt trods effekt “ altså at AGF slækker på koncentrationen og gejsten , fordi deres sæsonmål nu er sikret.

                              Det kan også være en ulempe for os at de nu er fri for pres og kan spille frit.
                              Panelet i SFÅ som var samlet sidst inden AGF havde spillet har desværre nok en pointe i at AGF er stærkest når de ikke selv er pisket til sejr. De har ikke kvaliteterne i at skabe kampen, men har til gengæld en rigtig solid defensiv og et par offensive esser på omstillinger, samt et par hårde karle på dødbolde. De vil sandsynligvis ikke være ligeså nemme at stresse, fordi de bare lade os se hvad vi kan skabe og ellers slå violiner op å
                              på Mortensen, hvorfra de vil investere en masse på andenbolde. Vi skal knytte vores håb til at deres bane nok er til at spille på og at folk som Manneh, Tverskov og Frø kan få noget tempo og sikkerhed i vores spil, så de kommer til at løbe efter os. Silkeborg havde en del succes med at trykke dem med deres spil og det brød de sig bestemt ikke om, selvom de først tabte point til aller sidst. Vi skal virkelig finde topniveauet frem, for de er meget afklaret med ikke at være verdensmestre på bolden, men at deres organisation er solid og de nok skal få de chancer, der skal til for at vinde en grim sejr på 1-0 eller leve med 0-0.

                              Comment


                                Det bliver interessant med Mintehs rolle. Han var nok lidt for hurtigt tilbage i startopstillingen sidst. Jeg håber, man har lært lektien og lader ham komme ind fra bænken. Det skal bygges roligt op igen.

                                Comment

                                Working...
                                X