Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lige nu har vi ligaens dårligste forsvar
    35 mål lukket ind.

    Comment


      Alm kan ikke gøre noget ved det der, åndssvage ongo-bongo fodboldkamp.

      Mit argument bliver stadig at det er finansieringen af OB der ikke er tilsvarende.

      Vil du gerne uddanne fodboldspillere? Så må du finansiere et akademi der kan konkurrere, vil du gerne have faste spillere de talenter kan læne sig op af? Så må du finansiere at vi får hentet ordentligt ind.

      Comment


        Bernat har lukket 11 mål ind i to kampe

        Comment


          Tillykke til Alm så fik han alligevel en rekord i OB

          Oveni det har vi overhalet Lyngby i mål imod ..
          Last edited by Magge; 05-03-2023, 20:28.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Vores største nederlag i superligaen.
            NOGENSINDE.

            Comment


              Lol. Håber Aske får en masse opbakning og kærlighed fra fans og holdet. Det kan godt knække sådan en ung spiller
              OBeliever

              Comment


                Har nok fundet svaret på min egen besættelse:
                Ivan må få første gult efter målet til 2-0, hvor han markerer en fck spiller (som smider sig som den lille hund han er). Den her dommer altså

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Alm kan ikke gøre noget ved det der, åndssvage ongo-bongo fodboldkamp.

                  Mit argument bliver stadig at det er finansieringen af OB der ikke er tilsvarende.

                  Vil du gerne uddanne fodboldspillere? Så må du finansiere et akademi der kan konkurrere, vil du gerne have faste spillere de talenter kan læne sig op af? Så må du finansiere at vi får hentet ordentligt ind.
                  Ikke enig. Alm har en stor del af ansvaret. Han har på ikke noget tidspunkt præsteret at få OB til at spille konsekvent efter en fast plan. Og han har aldrig haft en plan B når noget ikke virkede.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

                    Det er et fodbold år som er svært, især med venner der er fck og arsenal fans.. suk
                    Det er bare en træls tid generelt….

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Fyring i morgen?
                      Eller er man stadig lykkelig for et point snit under 1,2?
                      tænker det ikke, når man lige har forlænget, så ryger man ikke på en dårlig kamp... at man forlænget er problemet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                        Har nok fundet svaret på min egen besættelse:
                        Ivan må få første gult efter målet til 2-0, hvor han markerer en fck spiller (som smider sig som den lille hund han er). Den her dommer altså
                        alle steder jeg kan finde det får han kort i det 61. min gult og gult/rødt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          alle steder jeg kan finde det får han kort i det 61. min gult og gult/rødt
                          Det er heller ikke noget jeg har fundet noget sted. Det er udelukkende for egen regning, udfra hvordan det ligner han dømmer situationen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Bernat har lukket 11 mål ind i to kampe
                            tror du det var gået meget bedre med MH på mål i dag? Syntes HC så fin ud til dommeren ødelagde kampen, nogle flotte redninger - derefter kom der lidt usikkerhed ind i hans spil.

                            2. halvleg har jeg ikke set men tænker ikke han har fået vildt megen hjælp af sit forsvar i dag heller.

                            Comment


                              Det er skandaløst ringe både af dommeren, af os og især af Alm. Han er så taktisk åndsforladt og virker energiforladt!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Bernat har lukket 11 mål ind i to kampe
                                Ja fedt han kunne holde det nede på 11 med det forsvar han har foran sig
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X