Alm kan ikke gøre noget ved det der, åndssvage ongo-bongo fodboldkamp.
Mit argument bliver stadig at det er finansieringen af OB der ikke er tilsvarende.
Vil du gerne uddanne fodboldspillere? Så må du finansiere et akademi der kan konkurrere, vil du gerne have faste spillere de talenter kan læne sig op af? Så må du finansiere at vi får hentet ordentligt ind.
Har nok fundet svaret på min egen besættelse:
Ivan må få første gult efter målet til 2-0, hvor han markerer en fck spiller (som smider sig som den lille hund han er). Den her dommer altså
Alm kan ikke gøre noget ved det der, åndssvage ongo-bongo fodboldkamp.
Mit argument bliver stadig at det er finansieringen af OB der ikke er tilsvarende.
Vil du gerne uddanne fodboldspillere? Så må du finansiere et akademi der kan konkurrere, vil du gerne have faste spillere de talenter kan læne sig op af? Så må du finansiere at vi får hentet ordentligt ind.
Ikke enig. Alm har en stor del af ansvaret. Han har på ikke noget tidspunkt præsteret at få OB til at spille konsekvent efter en fast plan. Og han har aldrig haft en plan B når noget ikke virkede.
Har nok fundet svaret på min egen besættelse:
Ivan må få første gult efter målet til 2-0, hvor han markerer en fck spiller (som smider sig som den lille hund han er). Den her dommer altså
alle steder jeg kan finde det får han kort i det 61. min gult og gult/rødt
tror du det var gået meget bedre med MH på mål i dag? Syntes HC så fin ud til dommeren ødelagde kampen, nogle flotte redninger - derefter kom der lidt usikkerhed ind i hans spil.
2. halvleg har jeg ikke set men tænker ikke han har fået vildt megen hjælp af sit forsvar i dag heller.
Comment