Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Uhauha. 7-0?
    Det nærmer sig
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Håbløst at stille sådan op til 2. Halvleg. Alm er en elendig taktiker. Hvorfor har vi forlænget med ham? Der er officielt gået OB i den igen.

      MvH ChrisOB
      Ja, han har kun en plan A og det er en af årsagerne til, at jeg i meget lang tid, ikke har haft tiltro til. Godt at vi fik forlænget....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Det startede så godt. Vi gik for chansen. Pressede rigtig godt. Og så gled Aske i feltet.....
        Ingen tvivl om at Top-6 nu er helt og aldeles væk. Vi er for gode til at rykke ned. Næste sæson kommer vi i top-6.
        Jeg slår snart over på Dansegarderoben. Det gør for ondt. Og Bernat.s fremskridt ryger nok et par nøk tilbage.
        sikker?

        Comment


          3mål ind i 10 minutter. Det er selv med 10 mand fuldstændig uacceptabelt. Hvad for helvede sagde Alm i pausen til holdet?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Ej nej de er jo dybt godnat det der

            Comment


              Åh gu.... hvor er det synd for OB. MEN også vanvittig nedsmeltning de har fået. Det burde trods alt ikke kunne ske..
              OBeliever

              Comment


                Pis nu af

                Comment


                  Vi skulle bare forlade banen og nægte at fortsætte.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Der jo ikke skyggen af gult!

                    Comment


                      Jeg ser ikke kampen, men .... er vi derude hvor Alm's job er i spil?... 10 mand, jojo, men burde man i det mindste
                      ikke kunne dø med støvlerne på ?

                      Comment


                        Kan vi nøjes med 6-0 så er jeg glad. Virker dog urealistisk

                        Comment


                          Så mangler vi Ivan og Aske mod Aab.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Det er da snart slut, jeg gider bare ikke høre ledelsen snakke top 6 igen når det ikke kan gøres bedre med indkøb, så kan vi snakke om 8 pladsen skal sikres

                            Comment


                              Pis kamp
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Jeg vidste vi skulle have taget en 3-0er.

                                Comment

                                Working...
                                X