Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

    Gult i forvejen
    Ok, bare ikke at se nogle steder
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Altså det her med Alm er sgu for tyndt.
      BW sælger den vigtigste spiller og mister den andenvigtigste.
      De 3. og 5. Vigtigste spillere bliver skadet. Vi mangler altså 4 af vores 5 bedste spillere i forhold til i efteråret. Derudover fucker Minteh up. Alm har ikke en chance i det scenarie.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
        Hvornår fik Ivan sit første gule?? Fremgår ikke af livescore
        Fodbold.dk har de begge i 61.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Næppe, BW har vel en svensker-tro på ham og de vll vel hæfte sig ved at vi startede godt før Krogh greb ind.
          Og om de kigger på den måde vi kom ud efter pausen og lukkede 3 mål ind i 10 minutter og hvordan holdet blev indstillet i pausen? Jeg tvivler.
          Men så må det vel komme så langt at BW erkender at hans transfervindue var noget pis.. ..(skaderne "redder" nok alm fra fyring og bw fra indrømmelser)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Alm burde være fyret for lang tid siden.
            Tænk sig at holde med OB og Chelsea… Både Potter og Alm burde være fyret…
            Det er et fodbold år som er svært, især med venner der er fck og arsenal fans.. suk

            Comment


              Nogen der husker det første gule? Vi er iøvrigt bedre 9 mod 11 end 10 mod 11. Nu spiller vi som vi burde have gjort fra starten af anden halvleg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ok, bare ikke at se nogle steder
                Det var kun fordi kommentatorerne sagde det, ifgl bold er begge gule i 61, det synes jeg ikke lige jeg fangede

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Fodbold.dk har de begge i 61.
                  Han får tydeligt gult-rødt i samme moment. Virker meget underligt synes jeg. Men han må have fået det i første halvleg, bare mærkeligt det ikke fremgår nogen steder

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg

                    Han får tydeligt gult-rødt i samme moment. Virker meget underligt synes jeg. Men han må have fået det i første halvleg, bare mærkeligt det ikke fremgår nogen steder
                    For at brokke sig?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                      Det var kun fordi kommentatorerne sagde det, ifgl bold er begge gule i 61, det synes jeg ikke lige jeg fangede
                      Hvis det er for brok, så er det satme tåbeligt når vi i forvejen var på røven og en mand nede
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Ak ja... hvad fanden kan vi gøre..
                        OBeliever

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Hvis det er for brok, så er det satme tåbeligt når vi i forvejen var på røven og en mand nede
                          Det må have været tidligere i kampen, han brokkede sig jo ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            For at brokke sig?
                            Intet er vel sikkert, men det er med 99% ikke for brok. Har set den situation 5 gange nu, og det giver mindre og mindre mening - får gult, vender sig om og går væk, får rødt. Men i og med han ikke brokker sig over rødt må den være god nok

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg

                              Han får tydeligt gult-rødt i samme moment. Virker meget underligt synes jeg. Men han må have fået det i første halvleg, bare mærkeligt det ikke fremgår nogen steder
                              Måske gik det kun om at Krogh ville hjælpe FCK med målforskellen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Fyring i morgen?
                                Eller er man stadig lykkelig for et point snit under 1,2?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X