Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
    Jeg ser ikke kampen, men .... er vi derude hvor Alm's job er i spil?... 10 mand, jojo, men burde man i det mindste
    ikke kunne dø med støvlerne på ?
    Hvis 10 mand bare kunne gøre det....

    Comment


      Alm burde være fyret for lang tid siden.
      Tænk sig at holde med OB og Chelsea… Både Potter og Alm burde være fyret…

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Alm burde være fyret for lang tid siden.
        Tænk sig at holde med OB og Chelsea… Både Potter og Alm burde være fyret…
        Ja, dybt naivt at forlænge med ham.

        Comment


          Dommeren fik desværre tidligt afgjort denne kamp. Når det så er sagt, så glæder jeg mig ufatteligt meget til at Alm forlader OB. Han er nok en af de trænere der har bragt mindst til klubben.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Så mangler vi Ivan og Aske mod Aab.
            Reelt set det værste ved den her kamp, når man er kommet sig over fadæsen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
              Dommeren fik desværre tidligt afgjort denne kamp. Når det så er sagt, så glæder jeg mig ufatteligt meget til at Alm forlader OB. Han er nok en af de trænere der har bragt mindst til klubben.
              Meget enig. Når man i hver eneste kamp skal brokke sig over underlige taktiske valg og alt for sene udskiftninger, så er der en grund til det.
              Alm er ikke dygtig nok til OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                Jeg ser ikke kampen, men .... er vi derude hvor Alm's job er i spil?... 10 mand, jojo, men burde man i det mindste
                ikke kunne dø med støvlerne på ?
                Næppe, BW har vel en svensker-tro på ham og de vll vel hæfte sig ved at vi startede godt før Krogh greb ind.
                Og om de kigger på den måde vi kom ud efter pausen og lukkede 3 mål ind i 10 minutter og hvordan holdet blev indstillet i pausen? Jeg tvivler.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  OG det startede med en bytur, og en skade under opvarmningen.

                  Comment


                    Havde Ivancevic gul i forvejen?
                    eller fik han direkte rødt?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Havde Ivancevic gul i forvejen?
                      eller fik han direkte rødt?
                      Har faktisk ikke set hans første gule, men kan da umuligt have været direkte rødt

                      Comment


                        Kroghs stenhårde arbejde for FCKs målforskell bliver stoppet denne gang af VAR
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Havde Ivancevic gul i forvejen?
                          eller fik han direkte rødt?
                          Gult i forvejen

                          Comment


                            Min Frank Hjortebjerg er parat som cheftræner?

                            Comment


                              Hvornår fik Ivan sit første gule?? Fremgår ikke af livescore

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Næppe, BW har vel en svensker-tro på ham og de vll vel hæfte sig ved at vi startede godt før Krogh greb ind.
                                Og om de kigger på den måde vi kom ud efter pausen og lukkede 3 mål ind i 10 minutter og hvordan holdet blev indstillet i pausen? Jeg tvivler.
                                det handler jo ikke om han er svensker tro eller ej.

                                Hvis man har ment at han var god nok til at forlænge med så ændre et virkeligt dårligt resultat ikke på det.

                                Men nu skal han bevise at han formår at rejse holdet oven på sådan en snitter. Fredag med AAB, en del startere ude - og den skal vindes den kamp

                                Comment

                                Working...
                                X