Oprindeligt indsendt af Grønvang
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB 5. marts
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlægDommeren fik desværre tidligt afgjort denne kamp. Når det så er sagt, så glæder jeg mig ufatteligt meget til at Alm forlader OB. Han er nok en af de trænere der har bragt mindst til klubben.
Alm er ikke dygtig nok til OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlægJeg ser ikke kampen, men .... er vi derude hvor Alm's job er i spil?... 10 mand, jojo, men burde man i det mindste
ikke kunne dø med støvlerne på ?
Og om de kigger på den måde vi kom ud efter pausen og lukkede 3 mål ind i 10 minutter og hvordan holdet blev indstillet i pausen? Jeg tvivler."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Kroghs stenhårde arbejde for FCKs målforskell bliver stoppet denne gang af VAR"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Næppe, BW har vel en svensker-tro på ham og de vll vel hæfte sig ved at vi startede godt før Krogh greb ind.
Og om de kigger på den måde vi kom ud efter pausen og lukkede 3 mål ind i 10 minutter og hvordan holdet blev indstillet i pausen? Jeg tvivler.
Hvis man har ment at han var god nok til at forlænge med så ændre et virkeligt dårligt resultat ikke på det.
Men nu skal han bevise at han formår at rejse holdet oven på sådan en snitter. Fredag med AAB, en del startere ude - og den skal vindes den kamp
Comment
Comment