Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB 5. marts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Håber vi appellerer det røde kort der. Selvom der nok næppe kommer noget ud af det, så kunne det da være fantastisk hvis der gjorde. Så kunne det endegyldigt bevises at Fck får big time dommerhjælp
    Man skulle gøre alt om at henvise på den skandaløse måde FCK får dommerhjælp.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Jeg hader FCK, du godeste hvor er der intet andet en svindel med de kakkerlakker.

      God fight i de første 20. Synd for Aske, Rend mig i r""

      Comment


        #93
        Det her forår, mand. Annus horribilis. Lad os bede til at uheld, vanvittige domme og uro stopper til sommer.

        Comment


          #94
          Fandme synd, at en god start og en fed kamp, skal ødelægges af FCKs elendige bane, samt sort uheld. Selve kendelsen er vel egentlig ok, så mega udtur. Det er bare ikke vores forår.

          Comment


            #95
            Jeg har også slukket. Det er sgu en tung omgang. Vi har ikke just haft omstændighederne med os. Modsat de fleste herinde, så synes jeg dog, at både straffe + kort er nogenlunde efter bogen, selvom det helt sikkert ikke var med vilje fra AAs side.

            Næste sæson…

            Kæft hvor jeg ikke gider endnu et nedrykningsspil, hvor vi vel bliver 8er eller 9er.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Jeg har også slukket. Det er sgu en tung omgang. Vi har ikke just haft omstændighederne med os. Modsat de fleste herinde, så synes jeg dog, at både straffe + kort er nogenlunde efter bogen, selvom det helt sikkert ikke var med vilje fra AAs side.

              Næste sæson…

              Kæft hvor jeg ikke gider endnu et nedrykningsspil, hvor vi vel bliver 8er eller 9er.
              Vi må i hvert fald håbe at AaB ikke vinder i morgen

              Comment


                #97
                Kan slet ikke finde ord for hvor ondt jeg har af holdet. De var top klar og leverede rigtig flotte 20 min I parken. Så skal en snublehændelse totalt ødelægge hele kampen. Har ikke følt mig så meget lade i stikken i OB-regi siden Rasmus würtz før VAR var til fik lov at redde en scoring fra os på stregen med hånden.

                Comment


                  #98
                  Fedt med udskiftninger. Go Slotsager!!!

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Det er derfor bernst ikke skal stå….
                    Fordi hvis MH står, så laver Ivancevic ikke et dumt boldtab , og vores defensiv derefter ville lukke af for Daramy’s skud ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Nu kæmper vi for målforskellen. Glæder mig til at se de to indskiftninger.

                      Comment


                        Vildt at Sabbi og Skjelvik bliver på banen. Banens klart ringeste.

                        Comment


                          Bashkim og Tongya ud Aron og Slots ind.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Kan slet ikke finde ord for hvor ondt jeg har af holdet. De var top klar og leverede rigtig flotte 20 min I parken. Så skal en snublehændelse totalt ødelægge hele kampen. Har ikke følt mig så meget lade i stikken i OB-regi siden Rasmus würtz før VAR var til fik lov at redde en scoring fra os på stregen med hånden.
                            Helt enig, det så godt ud. Det er pisse frustrerende!

                            Comment


                              Pyha. 6-0?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Fedt med udskiftninger. Go Slotsager!!!
                                Ja dejligt Alm er lidt hurtig med udskiftninger.

                                Men i og med FCK får straffe, er der så rødt? Var der ikke en regel ændring år tilbage, fordi det netop er dobbelt straf?

                                Comment

                                Working...
                                X