Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK-OB 5. marts
Collapse
X
-
Jeg har også slukket. Det er sgu en tung omgang. Vi har ikke just haft omstændighederne med os. Modsat de fleste herinde, så synes jeg dog, at både straffe + kort er nogenlunde efter bogen, selvom det helt sikkert ikke var med vilje fra AAs side.
Næste sæson…
Kæft hvor jeg ikke gider endnu et nedrykningsspil, hvor vi vel bliver 8er eller 9er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg har også slukket. Det er sgu en tung omgang. Vi har ikke just haft omstændighederne med os. Modsat de fleste herinde, så synes jeg dog, at både straffe + kort er nogenlunde efter bogen, selvom det helt sikkert ikke var med vilje fra AAs side.
Næste sæson…
Kæft hvor jeg ikke gider endnu et nedrykningsspil, hvor vi vel bliver 8er eller 9er.
Comment
-
Kan slet ikke finde ord for hvor ondt jeg har af holdet. De var top klar og leverede rigtig flotte 20 min I parken. Så skal en snublehændelse totalt ødelægge hele kampen. Har ikke følt mig så meget lade i stikken i OB-regi siden Rasmus würtz før VAR var til fik lov at redde en scoring fra os på stregen med hånden.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægKan slet ikke finde ord for hvor ondt jeg har af holdet. De var top klar og leverede rigtig flotte 20 min I parken. Så skal en snublehændelse totalt ødelægge hele kampen. Har ikke følt mig så meget lade i stikken i OB-regi siden Rasmus würtz før VAR var til fik lov at redde en scoring fra os på stregen med hånden.
Comment
Comment