Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt – FCN v. OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Jeg er helt enig i at det er søgt at klandre HC for nederlaget, men der er trods alt forskel på at give HC skylden for nederlaget og til at påpege at han ihvertfald ikke redede point til os med afgørende redninger. Så kan man altid gisne om hvorvidt MH ville være blevet kampafgørende for os havde han været klar - som kampen udviklede sig tror jeg personligt ikke at en anden keeper havde ændre udfaldet. Uanset hvad synes jeg der var nok spillere der spillede under par til at jeg ikke helt forstår behovet for at gøre HC til skurken i fredags, men okay.
    Jeg tror det er langt vigtigere vi får BP klar end MH.
    jeg er fuldstændig på linje med folk om at MH er bedre. Han har reddet os mange point og det er længe siden Bernat har prøvet det.
    Men jeg mindes bare ikke vi har lukket mål ind på dødbolde. Vi har nok lukket et enkelt eller to ind i efteråret, men jeg husker dem ikke. Så lukker vi pludselig to ind imod FCN og ved flere lejligheder synes jeg vi så lidt shaky ud på de dødbolde. På det område er BP nok i top 5 i superligaen. Top 6 er dødsdømt når man lukker så lette mål ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Jeg tror det er langt vigtigere vi får BP klar end MH.
      jeg er fuldstændig på linje med folk om at MH er bedre. Han har reddet os mange point og det er længe siden Bernat har prøvet det.
      Men jeg mindes bare ikke vi har lukket mål ind på dødbolde. Vi har nok lukket et enkelt eller to ind i efteråret, men jeg husker dem ikke. Så lukker vi pludselig to ind imod FCN og ved flere lejligheder synes jeg vi så lidt shaky ud på de dødbolde. På det område er BP nok i top 5 i superligaen. Top 6 er dødsdømt når man lukker så lette mål ind.
      Helt enig. Der kommer altså bare en helt anden ro i forsvaret når BP og Ivan spiller der sammen. Det er ikke optimalt med både Jørgen og HC på banen samtidig, da de begge har tendens til uprovokerede fejl. Derudover har vi også to unge backs som brug for total ro i midterforsvaret.

      Comment

      Working...
      X