Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt – FCN v. OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Frø for satan da...
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #62
      For helvede Frø, du skal jo score igen altså.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Nuuuuj. Friløber for Frø, men han scorer ikke.
        Vi er satme ikke gode til at udnytte vores chancer. Satme ringe afsluttet
        Me
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #64
          Vild kamp til sidst hvor vi har overtaget momentum..
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #65
            Smukke Jørgen og Tver burde nærmest også begge have scoret på deres hovedstødschancer.... nu skalnvi bare fortsætte. De er rystet. Vi tager den.

            Comment


              #66
              Udover, at Frø ikke scorede til 2-0, så var han ved at koste til sidst.

              Comment


                #67
                Ligner en klassisk kamp i Farum. Minus 1-5 og 1-4 kampen i pokalen, så har vi altid mange store chancer mod FCN, men er pisse uskarpe. Kom Nu OB, pisse flot kæmpet tilbage

                Comment


                  #68
                  Ærgerligt vi stiller os tilbage og overlader alt til dem indtil vi kommer bagud. Men det trækker op at vi er istand til at svare igen. 10 gode minutter til sidst i halvlegen.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    fornuftig første halvleg. Vi var godt med i starten omend det var tydeligt hvem der jagter guld og hvem der kæmper for en 6. plads.

                    Efter føringsmålet virker det til at fcn trækker sig lidt / og eller vi kommer mere frem - ihvertfald for vi betydeligt mere initiativ.

                    Vi har haft nogle ok chancer, desværre så er det frø og ikke minteh eller sabbi der får friløberen - de havde nok haft en større chance for at løbe fra forsvarsspilleren.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                      Udover, at Frø ikke scorede til 2-0, så var han ved at koste til sidst.
                      Nu kræver du virkelig for meget. Selv Messi kunne ikke score til 2:0 hvis der er 1:1. ​​​​​​
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Vi kommer ud til kampen med alt for meget respekt og så er de bare for gode på deres bane. Uanset hvor dybt man står, så får de bare åbnet et superligaforsvar. Selvom Ivan selvfølgelig sover på Faghir må man også bare sige at det er godt sparket ind og det vil de gøre igen, hvis ikke vi er modige. Vi spiller jo skide godt på det underlag. Frø er fremragende, skyttaa er god, sabbi og Minteh er til evig uro. Hvis ikke de havde Bistrup havde vi fuldstændig ejet midtbanen, for Tverskov og Manneh er stærke og boldsikre derinde. Bistrup er bare sindssyg og længder over superliganiveau.
                        Nøgleordet tror jeg bliver formen til sidst. Kampen spilles i et vildt tempo på en hurtig bane og jeg tror kampen åbner fuldstændig op i kampens sidste 1/4. Det er nu vi skal se om vores opstart har været optimal eller vi hænger med et par procenter.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Nu kræver du virkelig for meget. Selv Messi kunne ikke score til 2:0 hvis der er 1:1. ​​​​​​
                          Nå, ja. Det var vist mit OB hjerte, der løb af med mig

                          Comment


                            #73
                            Skarpe eller ej. Andreas Hansen står altså fremragende. Jeg vil gerne se Mustafic i 2 halvleg, jeg synes vi kommer til at stå for lavt fordi vi centralt mangler en til at føre bolden frem. Kom så boys.
                            ​​​​​​

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Skarpe eller ej. Andreas Hansen står altså fremragende. Jeg vil gerne se Mustafic i 2 halvleg, jeg synes vi kommer til at stå for lavt fordi vi centralt mangler en til at føre bolden frem. Kom så boys.
                              ​​​​​​
                              Helt enig, men de første udskiftninger kommer nok desværre først i det 80 min... hvis der køres Alm classic.

                              Comment


                                #75
                                Aaaahrgh. Sabbi få centimeter off side. Der ville have været den perfekte start i anden halvleg.
                                Last edited by andlox; 24-02-2023, 20:07.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X