Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB- RANDERS søndag den 19. februar - sæsonstart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
    Jeg synes, det var den kedeligste kamp, jeg har set i lang tid. To hold, som ikke kunne noget som helst. Én chance i en kamp, man skal vinde for at have en mulighed for top 6. Ærgerligt man ikke har forstærket holdet i vinterpausen, det er nærmest blevet ringere.
    Meget ringere er det måske ikke. Men det er blevet væsentligt forandret. At tro at det bare kan præstere optimalt på dag et er en utopi. Problemet er bare at der ikke er fem kampe til at spille den nye offensiv ind. Det som Gigovic bidrog er væk og alt var bygget op om Jebali i offensiven. Han er også væk. Det hele startede med at holdet ikke var godt nok ved sæsonstart. Det kostede måske 6 point, som havde været en god buffer nu hvor man skal spille noget sammen.

    Comment


      Er jeg den eneste der ikke kan se hvad tongya bringer? Jeg synes det er ærgerligt han har pladsen på bekostning af vores to store talenter Breum og Charly. Han er måske bedre skolet og bedre defensivt, men han bringer jo intet offensivt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
        Er jeg den eneste der ikke kan se hvad tongya bringer? Jeg synes det er ærgerligt han har pladsen på bekostning af vores to store talenter Breum og Charly. Han er måske bedre skolet og bedre defensivt, men han bringer jo intet offensivt.
        Jeg kan sagtens se hvad han bringer - han står solidt defensivt og har et godt samarbejde med Grubbe - hans offensive aktioner begynder at kunne skimtes, der var flere tilløb i går på en bane hvor alle offensive folk havde det meget svært. Han er i min optik klasser bedre en både Breum og Hornemann. Breum mangler fysik og gennemslagskraft, Hornemann mangler teknik og taktisk forståelse. Breum blev hypet voldsomt da han kom frem - men det er efterhånden længe siden man har set bare et glimt af den klasse han viste i de første kampe han fik. Hornemann overraskede modstanderne med sin hurtighed og sine a typiske løbebaner - men blev hurtigt gennemskuet og derefter lukket ned. Jeg tror for såvidt stadig på ham - men der skal mere skoling og arbejde på træningsbanen inden han er klar. Breum ville efter min (mandagstræner) mening have godt af et lejeophold i en 1. divisionsklub hvor han kunne få fast kontinuerlig spilletid og lidt hårdhed i kroppen - men det har man åbenbart vurderet anderledes eller også har det ikke været muligt i transfervinduet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
          Er jeg den eneste der ikke kan se hvad tongya bringer? Jeg synes det er ærgerligt han har pladsen på bekostning af vores to store talenter Breum og Charly. Han er måske bedre skolet og bedre defensivt, men han bringer jo intet offensivt.
          Han er vigtig når man står på stadion og ser kampen er det meget tydeligt at Tongya er lungerne i den der offensiv, samtidigt så giver han os en at spille bolden på fordi han kan modtage bolden med en mand i ryggen. Han får også udfordret sin mand et par gange igår, han skal tilgengæld blive bedre til at afslutte.

          Breum skal nok komme. Kampen igår på den bane der er ikke lige optimale betingelser for Breum. Men det gode ved Breum som det her hold mangler er hans afslutninger udefra, Frø er blevet bedre til det, men det er primært fra 10'eren at han kan sparke til den fra distancen.

          Men som hold mangler vi på de tre positioner en der går ind og sparker til den fra distancen, så vi tvinger deres bagkæde frem, når vi spiller med så meget fart oppe foran.

          Comment


            Var også selv på stadion og ja han fylder defensivt og løber en del, jeg overser måske noget i det store billede, men synes ikke han arbejder meget mere end fx Frøkjær som får massere af kritik for sit løbearbejde. Jeg har bare ikke den fornemmelse af der kan ske noget noget han har bolden, har ikke set ham sætte en mand ret ofte og det er typisk bare at spille baglæns og synes vores højre side i 1. Havleg i hvertfald var meget sløj.

            Comment


              Der var intet overaskende overhovedet i den kamp, havde tippet 1-1, nu blev den låst med 0-0, og det vigtigste er vel at HC Bernat stod sin karrieres bedste kamp (han var fejlfri), han har stort set altid kostet mål i de kampe han har stået. Banen var ikke til OBs fordel, men den gjorde det også svært for Randers at komme til ret meget andet end indlæg. Offensiven skal nok blive stærk, specielt når Skyttæ har spillet nogle kampe og Zohore kommer i spil til indlæg. Gigovic savner jeg ikke, Jebali var god, men spillet stoppede ofte ved ham, jeg synes der var flere lovende og levende ting i offensiven, som ikke var sket med Jebali. Jeg synes OB var tættest på at score.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                Var også selv på stadion og ja han fylder defensivt og løber en del, jeg overser måske noget i det store billede, men synes ikke han arbejder meget mere end fx Frøkjær som får massere af kritik for sit løbearbejde. Jeg har bare ikke den fornemmelse af der kan ske noget noget han har bolden, har ikke set ham sætte en mand ret ofte og det er typisk bare at spille baglæns og synes vores højre side i 1. Havleg i hvertfald var meget sløj.
                Ingen tvivl om at hans force i forhold til de unge som Breum og Charly er at han står godt på banen. Defensiven kan stole på ham til hver en tid. Derudover synes jeg også han er boldsikker. Det er meget få blodtab han har i løbet af en kamp. Man kan give ham bolden med en modspiller i ryggen og han får oftest løst situationen.
                jeg savner også lidt mere wauw-effekt i hans spil. Som jeg tidligere har nævnt i denne tråd overser han sabbi i dybden til en friløber i slutningen af 1. Halveg. Jeg synes også han skal være mere pågående i sine offensive aktioner. Jeg tror han kan mere end han får vist

                Comment


                  Mine tanker fra i går er, at det egentlig gik meget godt.

                  Tverskov og Manneh står godt, og taktikken med, at Tverskov skulle trække ned når vi havde bolden, så vi kunne skubbe backs'ne op, var interessant. Jeg bliver mere og mere fan af Tongia. Han står virkelig godt på banen, og er meget boldsikker når han har bolden. Det kan blive rigtig godt. Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal mene om Frøkjær. Han kommer med nogle gode kampafgørende ting, men det også super frustrerende, at se ham stå og glo i lange perioder, hvor modstanderen har bolden. Han træder ikke engang 10 meter tilbage, så han i det mindste kunne stå lidt i vejen. Det ligner seriefodbold, hvor angriberne ikke gider tage del i forsvarsspillet. Men nu er han altså midt/kant med en ung back bag sig (som heldigvis gør det ret godt).

                  Ellers tænker jeg mest, at jeg frygter for målmandsposten, når vi møder bedre modstandere, at vi mangler 1 midtforsvarer og 1 central midt. Spændende offensiv til fremtiden.

                  Og ja, Tongia er 2 klasser over både Breum og Charlie - tilsammen ( til ham der ikke kan se det )

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                    Var også selv på stadion og ja han fylder defensivt og løber en del, jeg overser måske noget i det store billede, men synes ikke han arbejder meget mere end fx Frøkjær som får massere af kritik for sit løbearbejde. Jeg har bare ikke den fornemmelse af der kan ske noget noget han har bolden, har ikke set ham sætte en mand ret ofte og det er typisk bare at spille baglæns og synes vores højre side i 1. Havleg i hvertfald var meget sløj.
                    Frø har en igår, hvor han kommer til at se skidt ud, i første halvleg, hvor Aske slår bolden ned bag Randers højreback og den får Frø ikke løbet på, jeg tror det er fordi han ser den som ude, meeen det ville have pyntet på ham at få løbet på den. Især fordi det er Frø. Han har rigtigt nok flere fine aktioner i 2 halvleg.
                    ​​​​​
                    Franco mangler evnen til at kunne vende af på den mand der kommer i ryggen på ham, Jebali-style, men det er ikke så tit du ser det i superligaen og slet ikke med den alder Franco har. Hvis du går 6 måneder tilbage så kan du tydeligt se at han bliver meget mere udfordrende i sit spil.

                    I forhold til fløjene, så er det jo også den måde OB spiller på, før Franco der kører du under Alm med Kløve og Sander Svendsen på en kant og det er fordi, når du gerne vil spille med fire mand fremme så har du, når du er OB, brug for at ihvertfald en af dem er sine defensive opgaver meget bevidst, og får lavet de her sure løb, ellers så får du et problem.

                    Comment


                      solid men langt fra prangende indsats i går. Det positive er at vi vel ret beset lignede holdet fra efteråret - det var ikke rigtigt til at se at gigo og jebali manglede. Vi skabte for lidt i efteråret og det samme var tilfældet i går.

                      Største skuffelse for mig er næsten Alm - syntes på ingen måde han viser han vil vinde kampen, går mere efter ikke at tabe. Igen er han for langsom med sine udskiftninger og når nu vi ikke har et resultat at spille for - hvorfor gør han så ikke brug af nogle flere friske kræfter - og det tidligere.

                      Top 6 er ikke væk endnu men nu skal der vindes ude over AGF i sidste runde samt hjemme over AAB - hvis vi skal have en chance.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Mine tanker fra i går er, at det egentlig gik meget godt.

                        Tverskov og Manneh står godt, og taktikken med, at Tverskov skulle trække ned når vi havde bolden, så vi kunne skubbe backs'ne op, var interessant. Jeg bliver mere og mere fan af Tongia. Han står virkelig godt på banen, og er meget boldsikker når han har bolden. Det kan blive rigtig godt. Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal mene om Frøkjær. Han kommer med nogle gode kampafgørende ting, men det også super frustrerende, at se ham stå og glo i lange perioder, hvor modstanderen har bolden. Han træder ikke engang 10 meter tilbage, så han i det mindste kunne stå lidt i vejen. Det ligner seriefodbold, hvor angriberne ikke gider tage del i forsvarsspillet. Men nu er han altså midt/kant med en ung back bag sig (som heldigvis gør det ret godt).

                        Ellers tænker jeg mest, at jeg frygter for målmandsposten, når vi møder bedre modstandere, at vi mangler 1 midtforsvarer og 1 central midt. Spændende offensiv til fremtiden.

                        Og ja, Tongia er 2 klasser over både Breum og Charlie - tilsammen ( til ham der ikke kan se det )
                        I efteråret var Frø nummer 4 i truppen over spillere der løb flest meter, nummer 3 over flest sprintede meter og nr. 3 over flest højintense meter - per 90 minutter. Det er ganske enkelt ikke rigtigt at han blot står og glor i lange perioder. At man hænger lidt efter en stor enrgiudladning, eksempelvis efter en sprint, er helt normalt, og Frø har nok en facon som mange får galt i halsen da det kan se ud som om at han ofte slår op i banen, ikke løber retur, etc., men han er en af de spillere der løber mest i kampene om man så kan lide ham eller ej.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Frø har en igår, hvor han kommer til at se skidt ud, i første halvleg, hvor Aske slår bolden ned bag Randers højreback og den får Frø ikke løbet på, jeg tror det er fordi han ser den som ude, meeen det ville have pyntet på ham at få løbet på den. Især fordi det er Frø. Han har rigtigt nok flere fine aktioner i 2 halvleg.
                          ​​​​​
                          Franco mangler evnen til at kunne vende af på den mand der kommer i ryggen på ham, Jebali-style, men det er ikke så tit du ser det i superligaen og slet ikke med den alder Franco har. Hvis du går 6 måneder tilbage så kan du tydeligt se at han bliver meget mere udfordrende i sit spil.

                          I forhold til fløjene, så er det jo også den måde OB spiller på, før Franco der kører du under Alm med Kløve og Sander Svendsen på en kant og det er fordi, når du gerne vil spille med fire mand fremme så har du, når du er OB, brug for at ihvertfald en af dem er sine defensive opgaver meget bevidst, og får lavet de her sure løb, ellers så får du et problem.
                          Forståe bare ikke hvorfor Frø SKAL spille. Ja, Minteh er ude og der nok derfor Skyttä startede inde. Men hvorfor så ikke tage Frø ud og sætte en reel kantspiller ind, som vi har mange af, som i øvrigt også er i god form i træningskampene (Breum og Mucolli). Det kunne også have været en mulighed at sætte Charly ind. Så havde vi stadig farten som Minteh normalt bidrager med. Den eneste trussel i dybden vi havde på banen var Sabbi, og det er bare for lidt i min optik ift. den måde vi gerne vil spille på.

                          Comment

                          Working...
                          X