Oprindeligt indsendt af bengaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD OB- RANDERS søndag den 19. februar - sæsonstart
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægEr jeg den eneste der ikke kan se hvad tongya bringer? Jeg synes det er ærgerligt han har pladsen på bekostning af vores to store talenter Breum og Charly. Han er måske bedre skolet og bedre defensivt, men han bringer jo intet offensivt.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægEr jeg den eneste der ikke kan se hvad tongya bringer? Jeg synes det er ærgerligt han har pladsen på bekostning af vores to store talenter Breum og Charly. Han er måske bedre skolet og bedre defensivt, men han bringer jo intet offensivt.
Breum skal nok komme. Kampen igår på den bane der er ikke lige optimale betingelser for Breum. Men det gode ved Breum som det her hold mangler er hans afslutninger udefra, Frø er blevet bedre til det, men det er primært fra 10'eren at han kan sparke til den fra distancen.
Men som hold mangler vi på de tre positioner en der går ind og sparker til den fra distancen, så vi tvinger deres bagkæde frem, når vi spiller med så meget fart oppe foran.
Comment
-
Var også selv på stadion og ja han fylder defensivt og løber en del, jeg overser måske noget i det store billede, men synes ikke han arbejder meget mere end fx Frøkjær som får massere af kritik for sit løbearbejde. Jeg har bare ikke den fornemmelse af der kan ske noget noget han har bolden, har ikke set ham sætte en mand ret ofte og det er typisk bare at spille baglæns og synes vores højre side i 1. Havleg i hvertfald var meget sløj.
Comment
-
Der var intet overaskende overhovedet i den kamp, havde tippet 1-1, nu blev den låst med 0-0, og det vigtigste er vel at HC Bernat stod sin karrieres bedste kamp (han var fejlfri), han har stort set altid kostet mål i de kampe han har stået. Banen var ikke til OBs fordel, men den gjorde det også svært for Randers at komme til ret meget andet end indlæg. Offensiven skal nok blive stærk, specielt når Skyttæ har spillet nogle kampe og Zohore kommer i spil til indlæg. Gigovic savner jeg ikke, Jebali var god, men spillet stoppede ofte ved ham, jeg synes der var flere lovende og levende ting i offensiven, som ikke var sket med Jebali. Jeg synes OB var tættest på at score.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægVar også selv på stadion og ja han fylder defensivt og løber en del, jeg overser måske noget i det store billede, men synes ikke han arbejder meget mere end fx Frøkjær som får massere af kritik for sit løbearbejde. Jeg har bare ikke den fornemmelse af der kan ske noget noget han har bolden, har ikke set ham sætte en mand ret ofte og det er typisk bare at spille baglæns og synes vores højre side i 1. Havleg i hvertfald var meget sløj.
jeg savner også lidt mere wauw-effekt i hans spil. Som jeg tidligere har nævnt i denne tråd overser han sabbi i dybden til en friløber i slutningen af 1. Halveg. Jeg synes også han skal være mere pågående i sine offensive aktioner. Jeg tror han kan mere end han får vist
Comment
-
Mine tanker fra i går er, at det egentlig gik meget godt.
Tverskov og Manneh står godt, og taktikken med, at Tverskov skulle trække ned når vi havde bolden, så vi kunne skubbe backs'ne op, var interessant. Jeg bliver mere og mere fan af Tongia. Han står virkelig godt på banen, og er meget boldsikker når han har bolden. Det kan blive rigtig godt. Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal mene om Frøkjær. Han kommer med nogle gode kampafgørende ting, men det også super frustrerende, at se ham stå og glo i lange perioder, hvor modstanderen har bolden. Han træder ikke engang 10 meter tilbage, så han i det mindste kunne stå lidt i vejen. Det ligner seriefodbold, hvor angriberne ikke gider tage del i forsvarsspillet. Men nu er han altså midt/kant med en ung back bag sig (som heldigvis gør det ret godt).
Ellers tænker jeg mest, at jeg frygter for målmandsposten, når vi møder bedre modstandere, at vi mangler 1 midtforsvarer og 1 central midt. Spændende offensiv til fremtiden.
Og ja, Tongia er 2 klasser over både Breum og Charlie - tilsammen ( til ham der ikke kan se det )
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlægVar også selv på stadion og ja han fylder defensivt og løber en del, jeg overser måske noget i det store billede, men synes ikke han arbejder meget mere end fx Frøkjær som får massere af kritik for sit løbearbejde. Jeg har bare ikke den fornemmelse af der kan ske noget noget han har bolden, har ikke set ham sætte en mand ret ofte og det er typisk bare at spille baglæns og synes vores højre side i 1. Havleg i hvertfald var meget sløj.
Franco mangler evnen til at kunne vende af på den mand der kommer i ryggen på ham, Jebali-style, men det er ikke så tit du ser det i superligaen og slet ikke med den alder Franco har. Hvis du går 6 måneder tilbage så kan du tydeligt se at han bliver meget mere udfordrende i sit spil.
I forhold til fløjene, så er det jo også den måde OB spiller på, før Franco der kører du under Alm med Kløve og Sander Svendsen på en kant og det er fordi, når du gerne vil spille med fire mand fremme så har du, når du er OB, brug for at ihvertfald en af dem er sine defensive opgaver meget bevidst, og får lavet de her sure løb, ellers så får du et problem.
Comment
-
solid men langt fra prangende indsats i går. Det positive er at vi vel ret beset lignede holdet fra efteråret - det var ikke rigtigt til at se at gigo og jebali manglede. Vi skabte for lidt i efteråret og det samme var tilfældet i går.
Største skuffelse for mig er næsten Alm - syntes på ingen måde han viser han vil vinde kampen, går mere efter ikke at tabe. Igen er han for langsom med sine udskiftninger og når nu vi ikke har et resultat at spille for - hvorfor gør han så ikke brug af nogle flere friske kræfter - og det tidligere.
Top 6 er ikke væk endnu men nu skal der vindes ude over AGF i sidste runde samt hjemme over AAB - hvis vi skal have en chance.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægMine tanker fra i går er, at det egentlig gik meget godt.
Tverskov og Manneh står godt, og taktikken med, at Tverskov skulle trække ned når vi havde bolden, så vi kunne skubbe backs'ne op, var interessant. Jeg bliver mere og mere fan af Tongia. Han står virkelig godt på banen, og er meget boldsikker når han har bolden. Det kan blive rigtig godt. Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal mene om Frøkjær. Han kommer med nogle gode kampafgørende ting, men det også super frustrerende, at se ham stå og glo i lange perioder, hvor modstanderen har bolden. Han træder ikke engang 10 meter tilbage, så han i det mindste kunne stå lidt i vejen. Det ligner seriefodbold, hvor angriberne ikke gider tage del i forsvarsspillet. Men nu er han altså midt/kant med en ung back bag sig (som heldigvis gør det ret godt).
Ellers tænker jeg mest, at jeg frygter for målmandsposten, når vi møder bedre modstandere, at vi mangler 1 midtforsvarer og 1 central midt. Spændende offensiv til fremtiden.
Og ja, Tongia er 2 klasser over både Breum og Charlie - tilsammen ( til ham der ikke kan se det )
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Frø har en igår, hvor han kommer til at se skidt ud, i første halvleg, hvor Aske slår bolden ned bag Randers højreback og den får Frø ikke løbet på, jeg tror det er fordi han ser den som ude, meeen det ville have pyntet på ham at få løbet på den. Især fordi det er Frø. Han har rigtigt nok flere fine aktioner i 2 halvleg.
Franco mangler evnen til at kunne vende af på den mand der kommer i ryggen på ham, Jebali-style, men det er ikke så tit du ser det i superligaen og slet ikke med den alder Franco har. Hvis du går 6 måneder tilbage så kan du tydeligt se at han bliver meget mere udfordrende i sit spil.
I forhold til fløjene, så er det jo også den måde OB spiller på, før Franco der kører du under Alm med Kløve og Sander Svendsen på en kant og det er fordi, når du gerne vil spille med fire mand fremme så har du, når du er OB, brug for at ihvertfald en af dem er sine defensive opgaver meget bevidst, og får lavet de her sure løb, ellers så får du et problem.
Comment
Comment