Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB- RANDERS søndag den 19. februar - sæsonstart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Med forløbet op til den her kamp så havde jeg gerne solgt den for en uafgjort. Også selvom det så er en kedelig 0-0 kamp, i februar på en bane der har set bedre dage.

    HC tager det han skal, men det gipper altså lige lidt i en, når vi skal spille den op nede bagfra, han havde et par i første halvleg som godt kunne have været gået rigtigt galt.

    Mihajlo og Jørgen kører fint i centralforsvaret.

    Randers forsøger at kyse Aske ret tidligt i kampen, men jeg synes han kommer fint igen og sætter selv solidt igennem.

    ​​​​​Vi kan i høj grad takke Manneh og Tverskov for det ene point, de spillede en rigtig god kamp og Manneh er en spiller der vokser på mig.

    Tongya spiller især i første halvleg godt, der mangler stadig noget, men han kommer altså også med rigtig meget.

    Skytta ser fornuftig ud hurtige fødder på ham og helt klart vores offensive omdrejningspunkt.

    Frø har nogle gode aktioner i 2 halvleg men han er altså også helt væk i store dele af kampen.

    Sabbi, får ikke det store at arbejde med, man vil gerne have bolden gennem en back til at centrere foran mål, tja tjo, det virkede ikke rigtigt, man kom ihvertfald ikke rigtigt til noget.
    Med halvdelen af holdet ude fra sidste kamp i efteråret er det vel et ok resultat ..

    Hansen ind for HC, Bjørn ind for Skjelvik og Minteh ind for Frøkjær og så sidebyt .. kan det ligne noget fremadrettet?

    Har ikke hørt nogen sige at hvis bare Gigo eller Jebali havde været der .. Manneh lyder som ok erstatning for Gigo? Så skal Kadrii og Sabbi “bare” tage over på toppen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Tja, en akt i alt skuffet kamp.
      På positivsiden bliver der den clean sheet HC fik og den rer stabile firsvar vi havde selvom vi spillede uden Habsen ig Paulsen. Og synes Skyttæ er meget spændende.
      Manneh som MoM er fortjent han spillede en god kamp, ligeså som Tverskov og Ivan.
      Frø fungerer ikke i vores offensive men han tog i dag til mindst også de defensive pligter. Men en sammenligning med Skyttæ viser hvor langsimt han er - med benene og tænkning. Der er ja milevidt forskel. Mens Skyttæ opfatter situationer langt hurtigere og spiller med det samme fremadrettet så gør Frø vores spil mest langsom og tungt.
      Men Alm giver ham åbenbart ubetinget kredit og vil ham se på banen i 90 minutter. Jeg ville langt hellere se Tongya-Skyttæ-Minteh men tvivler at det sker.
      Uafgjort i dag var bare ikke nok
      Vi kan kun håbe at vores kontravåben stikker i de næste kampe og vi kan overraske i Farum og København ellers finder vi os sandsynligt i nedrykningsspil efter 22 runder.
      Vi tager seks mod de to FC klubber. Vi vinder med 5 i parken.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

        Måske ikke, men efter det point tab i dag, ligger de ikke i top seks når grundspillet er færdigt og det var det jeg refererede til. To ude kampe mod Fck og Farum = 0 point, og så aller aller højst 4 point mod AaB og Agf, hvilket er meget optimistisk, er på ingen måde nok.

        Men men, styrken i holdet er, hvor man ligger og sjældent hverken mere eller mindre.

        Så alt er som det plejer.
        Men det er jo næste sæson der er vigtig………

        Hvor herre bevares. En sportslig ledelse som burde betale samtlige lønkroner tilbage med renters rente de sidste 10 år.
        Vrøvl , Lyngby tog point mod FCN i dag, så kan vi da også. Vi holdt os inde i kampen om top 6 på trods af en række kæmpe uheld lige op til kampen, ikke såringe
        endda. Desværre er vores hjemmebane ikke til flot fodbold på den her årstid. Det passede Randers bedre end os, alligevel kriger vi den hjem og er efter min mening tættest på sejren , godt gået drenge. Silkeborg er ved at tabe klart hjemme mod FCK , de punkterer nu.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Med halvdelen af holdet ude fra sidste kamp i efteråret er det vel et ok resultat ..

          Hansen ind for HC, Bjørn ind for Skjelvik og Minteh ind for Frøkjær og så sidebyt .. kan det ligne noget fremadrettet?

          Har ikke hørt nogen sige at hvis bare Gigo eller Jebali havde været der .. Manneh lyder som ok erstatning for Gigo? Så skal Kadrii og Sabbi “bare” tage over på toppen ..

          Som jeg ser det.

          ​​​​​​
          Det er et okay resultat, med Gigovic og Jebali afgange samt Poulsen og Hansen skadet og en Minteh der har fået stuearrest, så er uafgjort mod Randers et fint resultat, hvis man skal hidse sig op over noget så er det den første Randers kamp, hvor vi er foran med to men så smider kampen, fordi vi ikke får holdt på bolden og ikke kan få den over på deres banehalvdel.

          Minteh skal spille på højrekanten og Franco på venstre. Så er der 10'er positionen, jeg synes ikke Frø leverer i dag, men jeg synes så heller ikke at han er den type spiller der skal spille en kant i Alms system. Så skal du vende kanterne om så de ikke søger ind i banen men det giver i min bog ikke meget mening, hvis vi kører med Sabbi på toppen. Så Frø kan måske spille på 10'eren men, hvis kampen i dag er ret visende så er Skytta en bedre 10'er. Problemet der er at vi kun har ham i seks måneder og der ingen købsoption er på ham, hans talent er tydeligt.

          Manneh spiller en virkelig god kamp, han er hurtig og hurtig over bolden, duelstærk og slår nogle fremragende afleveringer, han vender også hurtigt. Jeppe og Manneh får optrevlet rigtigt meget i dag og de er også arkitekter bag det meste der kommer den anden vej. Han er ikke ligeså god som Gigovic eller for den sags skyld den samme type af spiller, Gigovic driver bolden, Manneh spiller den. Men dog alligevel en markant opgradering fra Okosun. Jeg er ikke bekymret for at køre Manneh/Tverskov, slet ikke med Mustafic på bænken og så Ejdum som young gun.

          Vi forsøger meget mere at få vores backs med i det offensive spil for at kompensere for at vi ikke får de her situationer hvor Gigovic driver bolden frem, problemet er at de indlæg vi slår ikke er af høj nok kvalitet. Så er der enkelte scenarier hvor vi får Sabbi ud og løbe men han kommer ikke helt forbi i dag, hvor der lige mangler de sidste 10-15 procent før at afleveringerne sidder rigtigt på den sidste tredjedel.

          Men alt i alt havde jeg frygtet at vi ville se værre ud end vi gør, det er ikke fordi Randers vader i chancer og vi bliver spillet ud af brættet, slet ikke. Om det så er nok til top seks, det må tiden vise, kan vi få en sejr i Farum eller i parken så ser det Lige pludseligt rigtigt godt ud.

          Comment


            #95
            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ger-produktet/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #96
              En gang nosseløst flæberi. Det er måske 36 år siden vi havde en nogenlunde bane i Odense i februar måned, så hvis man ikke er forberedt på en pløjemark har man sgu sovet i timen, forberedt sig forkert, og eller også har man ikke evnerne til at spille efter forholdene.
              Mon ikke vi vanen tro også skal høre samme sang om banen i Farum i næste uge?
              Spillet og ideerne var lige så elendige som den knoldede bane.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                To af mine ellers sikre OB’er på holdet.dk var ikke med .. en som anfører …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #98
                  På plussiden holder vi stort set Randers fra chancer. Defensiven fungere som den skal og det kan redde de nødvendige point i land.
                  offensivt hang det ikke sammen i dag. Jeg havde foretrukket at skifte en af de offensive med kadrii og skubbet sabbi ud som kant. Vi får slet ikke sat ham i scene og han tabte stort set alle dueller med deres midtstoppere. På en kant kan han på sine gode dage noget af det Minteh kan og det kunne vi godt have brugt i dag. På sådan en pløjemark havde jeg også foretrukket Aron blev bragt tidligere. Det blev en uskøn affære i takt med banen blev pløjet op og det havde bekommer Aron bedre end en spiller som Mucolli.
                  Gode præstationer fra Manneh, Ivan og tverskov i dag. Frø fik ikke rigtig nok ud af det, men havde måske også en dårlig bane. Han kæmpede til gengæld flot for sagen. Franco synes jeg viser fine takter, men han skal score, og han skal se den stikning til Sabbi kort før pausen, hvor han har en motorvej op igennem midten af banen. Der mangler lidt x-factor.


                  Alt i alt synes jeg fighten var god. Spillerne var klar og der blev arbejdet sagen. Banen gjorde det svært at spille som vi gerne vil og det kan kun gå for langsomt med at få anlagt en hybridbane, når vi vil være et spillende hold, som angriber snævert i banen. Det hænger bare ikke sammen og det vil koste for mange point på den måde som det gjorde i dag.

                  Comment


                    #99
                    Fra min plads på RMN tribunen så jeg en kollektivt tandløs offensiv - jeg forstår ikke hvorfor folk insistere på at fremhæve Frø negativt i forhold til Skytte, Franco og Sabbi? Offensiven dumper idag og ingen af de forreste lykkes med særligt meget. Frø havde et par fine aktioner i 2. halvleg, løber enormt meget og var generelt dejligt aggressiv i presset - jeg synes bestemt ikke at han var dårligere end de øvrige i front.

                    Comment


                      Fra bold.dk:

                      OB
                      /
                      Randers

                      53%
                      Boldbesiddelse
                      47%

                      20
                      Frispark tildelt
                      13

                      0
                      Offside
                      1

                      1
                      Gule kort
                      2

                      0
                      Røde kort
                      0

                      2
                      Skud forbi mål
                      4

                      4
                      Skud på mål
                      2

                      4
                      Hjørnespark
                      4

                      3
                      Udskiftninger
                      5

                      25
                      Indkast
                      31

                      10
                      Indlæg
                      12

                      1
                      Kontraangreb
                      0

                      1
                      Blokerede skud
                      4

                      6
                      Målspark
                      4

                      2
                      Redninger
                      4
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        En gang nosseløst flæberi. Det er måske 36 år siden vi havde en nogenlunde bane i Odense i februar måned, så hvis man ikke er forberedt på en pløjemark har man sgu sovet i timen, forberedt sig forkert, og eller også har man ikke evnerne til at spille efter forholdene.
                        Mon ikke vi vanen tro også skal høre samme sang om banen i Farum i næste uge?
                        Spillet og ideerne var lige så elendige som den knoldede bane.
                        Er det ikke kunst græs i Farum ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          På plussiden holder vi stort set Randers fra chancer. Defensiven fungere som den skal og det kan redde de nødvendige point i land.
                          offensivt hang det ikke sammen i dag. Jeg havde foretrukket at skifte en af de offensive med kadrii og skubbet sabbi ud som kant. Vi får slet ikke sat ham i scene og han tabte stort set alle dueller med deres midtstoppere. På en kant kan han på sine gode dage noget af det Minteh kan og det kunne vi godt have brugt i dag. På sådan en pløjemark havde jeg også foretrukket Aron blev bragt tidligere. Det blev en uskøn affære i takt med banen blev pløjet op og det havde bekommer Aron bedre end en spiller som Mucolli.
                          Gode præstationer fra Manneh, Ivan og tverskov i dag. Frø fik ikke rigtig nok ud af det, men havde måske også en dårlig bane. Han kæmpede til gengæld flot for sagen. Franco synes jeg viser fine takter, men han skal score, og han skal se den stikning til Sabbi kort før pausen, hvor han har en motorvej op igennem midten af banen. Der mangler lidt x-factor.


                          Alt i alt synes jeg fighten var god. Spillerne var klar og der blev arbejdet sagen. Banen gjorde det svært at spille som vi gerne vil og det kan kun gå for langsomt med at få anlagt en hybridbane, når vi vil være et spillende hold, som angriber snævert i banen. Det hænger bare ikke sammen og det vil koste for mange point på den måde som det gjorde i dag.
                          Det er jeg enig i. Vi/OB stod flot imod RFCs kendetegn i deres duelstyrke trods en rodet optakt til kampen, og afviklingen på en tung bane som gjorde det vanskeligt for begge hold. Jeg synes dog at OB fik vist hvad det er de vil, og jeg glæder mig uendelig meget til hybridbanen. Jeg tror faktisk at Frø, Tverskov, Skyttae (hvis de bliver) vil lukrere af det anlæg. Det er jo lidt af en floskel at sige at hvis kampen skulle have en vinder synes jeg OB fortjente den mest, men synes jeg altså.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

                            Er det ikke kunst græs i Farum ?
                            Jo og den har vel aldrig fået ros fra nogle af deres modstandere ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Jeg synes, det var den kedeligste kamp, jeg har set i lang tid. To hold, som ikke kunne noget som helst. Én chance i en kamp, man skal vinde for at have en mulighed for top 6. Ærgerligt man ikke har forstærket holdet i vinterpausen, det er nærmest blevet ringere.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er jeg enig i. Vi/OB stod flot imod RFCs kendetegn i deres duelstyrke trods en rodet optakt til kampen, og afviklingen på en tung bane som gjorde det vanskeligt for begge hold. Jeg synes dog at OB fik vist hvad det er de vil, og jeg glæder mig uendelig meget til hybridbanen. Jeg tror faktisk at Frø, Tverskov, Skyttae (hvis de bliver) vil lukrere af det anlæg. Det er jo lidt af en floskel at sige at hvis kampen skulle have en vinder synes jeg OB fortjente den mest, men synes jeg altså.
                                Vi havde i hvert fald kampens største chance til Franco og var tæt på ved Tverskovs header på overliggeren.
                                Jeg synes også Alm og hans team skal have ros for at sætte spillerne op. Jeg kan se nogen er efter ham, fordi han nok ikke lige er pressens yndlingstræner på den måde som han er. Man fornemmede ingen sprækker af nogen art. Spillerne holdte snuden I sporet og kæmpede med hvad de kunne, selvom et par spillere havde sat sig over holdet, der var ændret på op til flere positioner som følge af flere skader, og banen har været årsag til frustrationer.
                                Ånden i holdet ser ud til at være rigtig god og det kan vise sig at bære os et godt stykke, selvom vi ikke vandt igår og har et par hidsige kampe de kommende runder

                                Comment

                                Working...
                                X