Har lige siddet og set en video igennem med alle de mål, han scorede sidst han var her. Wow, vi havde altså lige en enkelt sæson dér med en god offensiv bestående af en skarp AK, en skarp Festersen, Zohore og Falk. Holdet blev bare ødelagt af en pivringe defensiv, men hold nu k*** hvor lavede de fire forreste mange mål og assists.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen tilbage Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
God dreng. Som jeg husker Zohore så er det også det bedste han har spillet i dk, det han leverede i OB. Vi håber på det bedste, Velkommen til Zohore :-)
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Håber sindssyg meget at han bliver en succes og genfinder en storform. Så lever jeg med at han er skadet fra tid til anden. Det syntes jeg sgu alle vores angriber har været ofte. Bare han leverer når han er klar
Vi håber projektet holder hjem.
- Likes 2
Comment
-
Familien har holdt modet oppe på Zohore i de svære tider
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...holdt-mig-oppe
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg2 kasser i dag fra KZ i reservekampen. Kunne han dog ikke være skiftet ind de sidste 10 minutter af kampen i går, og være en trussel. Åbenbart ikke ifølge Alm....
Comment
-
Det eneste dramatiske er overskriften - ægte click-bait, og jeg faldt i med begge ben! Zohore kom uheldigvis til at ramme Slotsager med en kanonkugle af et skud under træning.
Drama i OB: Zohore gjorde holdkammerat bevistløs | Tipsbladet.dk
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægDet eneste dramatiske er overskriften - ægte click-bait, og jeg faldt i med begge ben! Zohore kom uheldigvis til at ramme Slotsager med en kanonkugle af et skud under træning.
Drama i OB: Zohore gjorde holdkammerat bevistløs | Tipsbladet.dk
Altså slet ikke noget der lige er sket.
- Likes 2
Comment
Comment