Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen tilbage Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Har lige siddet og set en video igennem med alle de mål, han scorede sidst han var her. Wow, vi havde altså lige en enkelt sæson dér med en god offensiv bestående af en skarp AK, en skarp Festersen, Zohore og Falk. Holdet blev bare ødelagt af en pivringe defensiv, men hold nu k*** hvor lavede de fire forreste mange mål og assists.

    Comment


      #17
      Zohores bedste tid i Danmark var i OB

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeg-ha...-jeg-var-i-ob/

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Zohores bedste tid i Danmark var i OB

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeg-ha...-jeg-var-i-ob/
        God dreng. Som jeg husker Zohore så er det også det bedste han har spillet i dk, det han leverede i OB. Vi håber på det bedste, Velkommen til Zohore :-)

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          God dreng. Som jeg husker Zohore så er det også det bedste han har spillet i dk, det han leverede i OB. Vi håber på det bedste, Velkommen til Zohore :-)
          Håber sindssyg meget at han bliver en succes og genfinder en storform. Så lever jeg med at han er skadet fra tid til anden. Det syntes jeg sgu alle vores angriber har været ofte. Bare han leverer når han er klar

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Håber sindssyg meget at han bliver en succes og genfinder en storform. Så lever jeg med at han er skadet fra tid til anden. Det syntes jeg sgu alle vores angriber har været ofte. Bare han leverer når han er klar
            Jeg kan godt se ham spille godt for os med den måde vi spiller på. Hvor han kan modtage bolden der bliver spillet mellem kæderne, og løbe mod forsvaret, eller komme bagom bagkæden. Han er også rigtig god til at falde dybt i banen.

            ​​​​​​Vi håber projektet holder hjem.

            Comment


              #21
              Familien har holdt modet oppe på Zohore i de svære tider

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...holdt-mig-oppe

              Comment


                #22
                2 kasser i dag fra KZ i reservekampen. Kunne han dog ikke være skiftet ind de sidste 10 minutter af kampen i går, og være en trussel. Åbenbart ikke ifølge Alm....

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  2 kasser i dag fra KZ i reservekampen. Kunne han dog ikke være skiftet ind de sidste 10 minutter af kampen i går, og være en trussel. Åbenbart ikke ifølge Alm....
                  I OB.dk referatet kan jeg se, han startede på bænken. Nogen der ved, hvor meget spilletid han fik ?

                  Comment


                    #24
                    Han er gæst i offside her til aften, til de interesserede :)

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      I OB.dk referatet kan jeg se, han startede på bænken. Nogen der ved, hvor meget spilletid han fik ?
                      Han byttede med Kadrii i pausen ifølge fyens.dk

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Han byttede med Kadrii i pausen ifølge fyens.dk
                        Han sagde også i offside på TV2 sport at han fik 45 minutter.

                        Comment


                          #27
                          Det eneste dramatiske er overskriften - ægte click-bait, og jeg faldt i med begge ben! Zohore kom uheldigvis til at ramme Slotsager med en kanonkugle af et skud under træning.
                          Drama i OB: Zohore gjorde holdkammerat bevistløs | Tipsbladet.dk

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                            Det eneste dramatiske er overskriften - ægte click-bait, og jeg faldt i med begge ben! Zohore kom uheldigvis til at ramme Slotsager med en kanonkugle af et skud under træning.
                            Drama i OB: Zohore gjorde holdkammerat bevistløs | Tipsbladet.dk
                            Ja og så omhandler den episoden fra sidste weekend.

                            Altså slet ikke noget der lige er sket.

                            Comment


                              #29
                              Nogen der har set Zohore træne i det sidste?
                              Kunne være interessant at vide hvor tæt han er på spilletid.

                              Comment


                                #30
                                Da han var hos os sidst blev han først rigtig god de sidste kampe - og så solgte vi ham. Det kan godt være bagtanken igen, men det er altså meget snart han skal træde op.

                                Comment

                                Working...
                                X