Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Naatan Skyttä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Naatan Skyttä

    Lige før man ikke gider oprette en tråd til ham. Enten er han god, og så får vi ikke lov til at beholde ham, eller også er han dårlig, og så kan det være det samme...
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Lige før man ikke gider oprette en tråd til ham. Enten er han god, og så får vi ikke lov til at beholde ham, eller også er han dårlig, og så kan det være det samme...
    Hvis han er dårlig beholder vi ham jo nok heller ikke efter lejen er udløbet... så same same

    Comment


      #3
      Hvis han får lagt håret ned... er han så reelt kun 160 høj

      https://www.transfermarkt.com/naatan...spieler/567309

      Comment


        #4
        Synes det er en lidt hård medfart vores nye unge ven får med på vejen.
        Den sidste 20 årige skandinav vi legede, var en stor del af, at vi overvintrer i top 6 og at vi lignede et fodboldhold i efteråret.

        Hvis ham her kan være med til at holde os i top 6 og måske ligefrem konkurrere med de øvrige, så siger jeg ja tak.

        I hvert fald velkommen til.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Hvis han er dårlig beholder vi ham jo nok heller ikke efter lejen er udløbet... så same same
          Det var lidt det jeg prøvede at sige. Måske dårligt formuleret
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Synes det er en lidt hård medfart vores nye unge ven får med på vejen.
            Den sidste 20 årige skandinav vi legede, var en stor del af, at vi overvintrer i top 6 og at vi lignede et fodboldhold i efteråret.

            Hvis ham her kan være med til at holde os i top 6 og måske ligefrem konkurrere med de øvrige, så siger jeg ja tak.

            I hvert fald velkommen til.
            tror på ingen måder det er ham - det er kontrakt situationen folk nok er lidt trætte af.

            Selvfølgelig bydes han velkommen til - og jeg håber da i den grad at han går ind og spiller godt for os.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              tror på ingen måder det er ham - det er kontrakt situationen folk nok er lidt trætte af.

              Selvfølgelig bydes han velkommen til - og jeg håber da i den grad at han går ind og spiller godt for os.
              Ja det er svært at fokusere på andet når man bliver skuffet på den måde. Havde forventet en længeresigtet løsning.

              Men han skal da helt sikkert ønskes velkommen. Efter at have set set lidt video er jeg for en sjælden gang skyld lidt imponeret. Virker til at have et fedt løb med bolden og er aggressiv i duellerne. Ligner en spillertype jeg generelt er vild med at se på en fodboldbane. Så må vi se om niveauet er der.

              Comment


                #8
                Velkommen til.
                Men med en lejeaftale uden købsoption kan ikke se se meget perspektiv der, desværre. Håber bare han er er klar og kan gøre en forskel med der samme.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Mon ikke det er en del af strategien.
                  Scoutet efter stats
                  et par lejesvende i høj kvalitet (professionelle)
                  krydret med egne akademi talenter og erfarne.

                  Hvis det styrker eller påvirker vores holds præstationer positivt og bidrager til vores kultur, er det i min optik en super idé.

                  Vi kan påvirke spillerens lyst til at forlænge, hvis opholdet hos os giver anledning til interessante udfordringer (Europa, pokal, eksponering)

                  In Bjørn and OB 2023 we trust

                  Comment


                    #10
                    Jeg er faktisk slet ikke så negativ over det her. Man skal spørge sig selv: hvordan kan OB skaffe kvalitet indenfor et begrænset budget?

                    Én måde er lejespillere fra større klubber. Udvalget er langt større, hvis man er villig til at være 'feederklub' og have lejespillere uden optioner osv. Der er ikke mange klubber i DK, der gør ret meget i den model. Det negative ved denne model tror jeg alle er med på. Det eneste positive er trods alt også værd at tænke på: man får spillere fra en højere hylde, end man rent faktisk har råd til. 1-2 lejespillere der løfter niveauet er jo også med til at løfte niveau til træning, forhåbentlig med til at skaffe flere points, osv. Set udelukkende på udgifter (til løn, som evt. kan reduceres hvis moderklubben er med til at betale noget) i fht points, så kan en lejespiller være en billig måde at få points på.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jeg er faktisk slet ikke så negativ over det her. Man skal spørge sig selv: hvordan kan OB skaffe kvalitet indenfor et begrænset budget?

                      Én måde er lejespillere fra større klubber. Udvalget er langt større, hvis man er villig til at være 'feederklub' og have lejespillere uden optioner osv. Der er ikke mange klubber i DK, der gør ret meget i den model. Det negative ved denne model tror jeg alle er med på. Det eneste positive er trods alt også værd at tænke på: man får spillere fra en højere hylde, end man rent faktisk har råd til. 1-2 lejespillere der løfter niveauet er jo også med til at løfte niveau til træning, forhåbentlig med til at skaffe flere points, osv. Set udelukkende på udgifter (til løn, som evt. kan reduceres hvis moderklubben er med til at betale noget) i fht points, så kan en lejespiller være en billig måde at få points på.
                      Det er jo den postive vinkel på det, og jeg er som sådan ikke uenig. Leje kan være en god måde at få billige point på.

                      Men det er jo en afvejning, for man ender også hurtigt i en situation, hvor ens største profiler ikke er på kontrakt. Og i dansk fodbold er salg af profiler reelt den eneste måde at tjene penge i en størrelsesorden, hvor det for alvor rykker klubben.

                      Men lad os nu se. Det kan være man køber vores nye ven fri. Det kan være man har en plan A til sommer. Det kan være der kommer én op fra ungdomsrækkerne. Der er mange scenarier i spil
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                        Det er jo den postive vinkel på det, og jeg er som sådan ikke uenig. Leje kan være en god måde at få billige point på.

                        Men det er jo en afvejning, for man ender også hurtigt i en situation, hvor ens største profiler ikke er på kontrakt. Og i dansk fodbold er salg af profiler reelt den eneste måde at tjene penge i en størrelsesorden, hvor det for alvor rykker klubben.

                        Men lad os nu se. Det kan være man køber vores nye ven fri. Det kan være man har en plan A til sommer. Det kan være der kommer én op fra ungdomsrækkerne. Der er mange scenarier i spil
                        Det er jo heldigvis ikke enten eller. En god 10er vil utvivlsomt give Minteh, Charly, Tongya og Breum bedre vilkår for at spille godt og blive mere interessante for udenlandske klubber. Hele holdet skal naturligvis ikke bestå af lejespillere, men jeg er heller ikke principielt imod, at der hentes en eller to ind i ny og næ, når det giver mening og kan styrke os. Min største bekymring er i virkeligheden om vores finske ven reelt har niveauet til det på nuværende stadie af karrieren, men det skal han heldigvis have chancen for at modbevise.

                        Og i forhold til det sidste, så tror jeg helt sikkert det er fordi plan A, B, og C ikke lykkedes og Björn gerne vil give sig selv råderum til sommer.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det er jo heldigvis ikke enten eller. En god 10er vil utvivlsomt give Minteh, Charly, Tongya og Breum bedre vilkår for at spille godt og blive mere interessante for udenlandske klubber. Hele holdet skal naturligvis ikke bestå af lejespillere, men jeg er heller ikke principielt imod, at der hentes en eller to ind i ny og næ, når det giver mening og kan styrke os. Min største bekymring er i virkeligheden om vores finske ven reelt har niveauet til det på nuværende stadie af karrieren, men det skal han heldigvis have chancen for at modbevise.

                          Og i forhold til det sidste, så tror jeg helt sikkert det er fordi plan A, B, og C ikke lykkedes og Björn gerne vil give sig selv råderum til sommer.
                          Yes, ret enig. Jeg er bare ikke stor fan af lejeaftaler. Det er for "1. Division" til mig, og påminder mig for meget om vores plads i fødekæden
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            https://youtu.be/g6ZCDkn8_xo

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Det er jo heldigvis ikke enten eller. En god 10er vil utvivlsomt give Minteh, Charly, Tongya og Breum bedre vilkår for at spille godt og blive mere interessante for udenlandske klubber. Hele holdet skal naturligvis ikke bestå af lejespillere, men jeg er heller ikke principielt imod, at der hentes en eller to ind i ny og næ, når det giver mening og kan styrke os. Min største bekymring er i virkeligheden om vores finske ven reelt har niveauet til det på nuværende stadie af karrieren, men det skal han heldigvis have chancen for at modbevise.

                              Og i forhold til det sidste, så tror jeg helt sikkert det er fordi plan A, B, og C ikke lykkedes og Björn gerne vil give sig selv råderum til sommer.
                              Men hvis man ikke lykkedes med plan A, B eller C så er man jo ikke lykkedes .. så har man nok overvurderet egne evner/muligheder og det er sjældent godt.

                              Er meget skuffet over dette vindue og det bedste man kan sige er at der er plads til at blive overrasket.

                              Kan ikke pege på en ting der viser at man har rykket sig fremad .. der er ikke engang handlet ind til næste sæson ..

                              Kan ikke se det er mulig at fastholde en plads i top6 med afgangen af Jebali og Gigo der begge var dem ser gjorde forskellen og med FCM og BIF der ligger bagved og vil mose sig frem.

                              Vil nu kigge på de øvrige truppers ageren for at finde en smule lys i SIF og RFC men …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X