Nogen, der har været i Ådalen og set noget til vores prøvespiller ?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Musa Juwara
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis sol og måne står lige på himlen, lidt medvind på cykelstien og jeg ikke bliver væltet af arbejde vil jeg prøve at besøge Ådalen inden for den næste uges tid.
Så må vi se om han stadig er der
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De skal også nok komme igen når jeg rammer min lavsæson og spillerne kommer på bane 1 igen til foråret. Plejer at passe meget godt
Lige nu har jeg simpelthen ikke tiden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Det er ikke meget vi hører fra dem mere synes jeg…
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Hr. Davidsen melder, at; "OB er snart klar med første tilgang i 2023. Jeg får meldinger om, at prøvespilleren Musa Jurawa fra Bologna skriver kontrakt med OB. Aftalen skulle gerne være på plads. Den 21-årige kantspiller fra Gambia har trænet i OB i en uges tid og vist sig fint frem. #obdk #transferdk"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det var hurtigt han kunne overbevise. Jeg er lidt spændt på om det er som erstatning for Minteh allerede nu eller han i første omgang er et supplement. Han spiller jo ikke ligefrem en position, hvor vi mangler, så man kunne godt frygte Minteh er fortid inden vinduet lukker i. Det vil dog også give fint mening at hente ham ind nu. Give ham et halvt års tilvænning og skyde Minteh af til sommer.
Comment
-
Lidt video på vores nye gut: https://www.youtube.com/watch?v=GlWXir4SNUI
Ligner en gardering for Minteh på højrekanten, hurtig, fin teknik, godt venstreben. ligner ikke nogen dårlig signing.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det var hurtigt han kunne overbevise. Jeg er lidt spændt på om det er som erstatning for Minteh allerede nu eller han i første omgang er et supplement. Han spiller jo ikke ligefrem en position, hvor vi mangler, så man kunne godt frygte Minteh er fortid inden vinduet lukker i. Det vil dog også give fint mening at hente ham ind nu. Give ham et halvt års tilvænning og skyde Minteh af til sommer.
- Men hvis det passer at der allerede har været interesse fra Udinese så giver det jo god mening at få en backup ind - vi risikere jo at der kommer et så stort bud til sidst i vinduet at man ikke kan sige nej, og så står uden mulighed for at hente noget ind.
- Likes 1
Comment
Comment