Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    OB virker til at være ret meget i kontrol - uden rigtigt at skabe det helt store.

    Men - hvordan er forholdene? Spiller varme og høj luftfugtighed ind på tempo? Hvor gode er modstanderen? (aner intet om den malysiske liga) er ikke synderligt imponeret men kan jo være det er en fantastisk modtander vi er oppe imod - under svære forhold. Kan også være vi lader os trække ned i tempo...

    Ser vi samme billede med en 1-0 sejr over randers om en uge lever jeg fint med det - men noget siger mig vi får det noget sværere til den tid

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    Hold kæft hvor vi gøgler rundt, træningskamp eller ej

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Aske er ikke god idag

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Det er godt Aske. Adelgaard siger fra, de har også spillet som svin overfor ham hele kampen. Aske, Sabbi og Manneh er ret meget ''in your face'' med de thaier der, især Manneh imponerer i forhold til det der. Ob tæt på igen og presser på.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Der bliver gået til den. Hvad er vurderingen af kampen? Har ikke set så meget af den.
    Ja det er i hvert fald ikke Superliga tempo/kvalitet; hvorfor man nærmest umuligt kan sige noget sikkert om niveauet på søndag. Stadig for mange upræcise afleveringer. Stadig for mange misforståelser og afhængighed af enkelt-aktioner imod et ganske ordinært hold.

    MMvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Der bliver gået til den. Hvad er vurderingen af kampen? Har ikke set så meget af den.
    Thai'erne spiller som et halvt værtshusslagsmål og dommeren er okay med det sabbi og Manneh not so much. Tempoet er lavt OB kunne godt have lavet to mere, men er for uskarpe og mangler det sidste.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Der bliver gået til den. Hvad er vurderingen af kampen? Har ikke set så meget af den.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Bashkim, Mucolli og Skytaa ind.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Hvordan kan der være udelt 0 gule kort i den her kamp..... Sabbi med en stor til.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Underlig gåfodbold med sjusk af libitum og ond stemning. Med mindre 40 C kan forklare det, så ser det godt nok ikke så godt ud før premieren.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    nuij en chance til sabbi - den slags skal der scores på...

    glæder mig godt nok til næste weekend - for det er jo umuligt at vurdere noget ud fra sådan en kamp.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Sabbi på stolpen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Ja, jeg prøver lige igen... Vi er totalt ufarlige!

    MvH ChrisOB
    Gem lidt til de kommende kampe

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det er virkelig godt, jeg tror ikke det er OB media, jeg taler fly'ende fynsk og det der det ikke fynsk.
    Ah, ok, ser kampen men uden lyd.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvem står i øvrigt for streaming af kampen? Hvis det er OB media så skal siges at der er virkelig godt arbejde.
    Det er virkelig godt, jeg tror ikke det er OB media, jeg taler fly'ende fynsk og det der det ikke fynsk.

    Leave a comment:

Working...
X