Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
    Lige nu er vi et top 11 hold.
    Ja faktisk er det et 1.div hold.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Ja faktisk er det et 1.div hold.
      vi må jo også erkende, at vi endnu ikke har stillet op i stærkeste opstilling i denne sæson endnu. Når Lado er kommet i form, og Falk er fri for skader og Ruud er på højre back igen tror jeg på et noget stærkere OB end vi har set indtil nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        vi må jo også erkende, at vi endnu ikke har stillet op i stærkeste opstilling i denne sæson endnu. Når Lado er kommet i form, og Falk er fri for skader og Ruud er på højre back igen tror jeg på et noget stærkere OB end vi har set indtil nu.
        Det bliver måske nok ikke med Høegh's hjælp desværre
        http://www.fyens.dk/sport/OBs-Daniel...rtikel/2573589

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          vi må jo også erkende, at vi endnu ikke har stillet op i stærkeste opstilling i denne sæson endnu. Når Lado er kommet i form, og Falk er fri for skader og Ruud er på højre back igen tror jeg på et noget stærkere OB end vi har set indtil nu.

          Alle hold er ramt af skader, det handler om at have en bred og god trup :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det bliver måske nok ikke med Høegh's hjælp desværre
            http://www.fyens.dk/sport/OBs-Daniel...rtikel/2573589
            Ja desværre, men så godt at vi fik Ruud hjem igen, så vi kan spille 4-4-2 igen. Men besynderligt at man ikke tog "tyrene ved hornet" og udførte menisk operationen allerede i juni, så han kunne blive helt klar til sæsonstart. Skaden opstod jo i en af de sidste kampe i foråret.

            Comment


              Eller med 3mands forsvar..
              Toppel
              MD-LN-KL

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Eller med 3mands forsvar..
                Toppel
                MD-LN-KL
                den er der vidst ingen der tror på. Diarra på en næsten naturlig position??
                nej vel.

                Efter min mening er tiden inde til 4-4-2 igen fast. Daniel er skadet, Ruud er tilbage og vi har 2 brugbare angribere...
                de skal bruges

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  den er der vidst ingen der tror på. Diarra på en næsten naturlig position??
                  nej vel.

                  Efter min mening er tiden inde til 4-4-2 igen fast. Daniel er skadet, Ruud er tilbage og vi har 2 brugbare angribere...
                  de skal bruges
                  Jeg vil også sige 4-4-2 eller 4-5-1. 5-backkæden har vi efterhånden testet, og der var lidt points, men meget lidt god bold i den. Det er også tvivlsomt, om vi har truppen til at parkere bussen i hver kamp - selv bortset fra, at det er røvsygt at se på.

                  Comment


                    Jeg ser også helst en 4-back kæde nu når DH er ude, men omvendt nytter det heller ikke at vi giver så mange chancer væk, og indkassere så mange mål, som vi hidtil har gjort med 4-backen. Det har set rystende ud i samtlige kampe og tager vi kampen på søndag, så er det ikke i offensiven sønderjyskE er dårligst kørende med en Bechmann i god form og en altid giftig Pourie. Aftalerne skal på plads for vi har ikke offensiv pondus nok til at hive sejre i land pt. Hvis vi skal op og score 3-4 kasser for at vinde. Så hellere køre noget bondefodbold og kopiere Randerskampen. Jeg har dog tiltro til at afstemningerne med de nye nede bagved er væsentligt bedre end i vores første kampe, så vi igen kan gå tilbage til vores oprindelige opstilling med 4 bagved og 1 på toppen med Spelmann mellem midtbane og angriber. Det er sådan spillet bedst flyder, og det skal det, når vi på hjemmebane mod SønderjyskE skal ud og skabe kampen

                    Comment


                      Det bliver nu Kasper Larsen skal vise han er en god stabil stopper i ligaen. Han lå på vippen til at falde igennem sidste år.
                      Hans manglende speed frygter jeg desværre kan blive udstillet mod en del hold...

                      Comment


                        Når man genser mål scoret mod og chancer mod OB står det klart, at det hele næsten hver gang starter med et ½-hjertet /manglende pres på boldholder. Det er simpelthen for let at score på OB:

                        HOBRO: http://www.youtube.com/watch?v=zKNQBCKjqMc
                        VESTSJÆLLAND: http://www.youtube.com/watch?v=gwnLOIobpEc
                        AAB: http://www.youtube.com/watch?v=6-tk1lGWok0
                        BIF: http://www.youtube.com/watch?v=01XkR_-zHrg
                        FCM: http://www.youtube.com/watch?v=SRsZZ7M0S2s

                        Der skal altså investeres mere fra ALLE på holdet, hvis den her nedtur skal vendes!

                        Comment


                          Jeg håber alle vil tage ud på stadion på søndag og bakke vores hold op.
                          Og behold de positive briller på indtil kampen er slut.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                            Jeg håber alle vil tage ud på stadion på søndag og bakke vores hold op.
                            Og behold de positive briller på indtil kampen er slut.
                            Jeg håber nogle også vil tage derud om lørdagen hvor der spilles bold
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Når man genser mål scoret mod og chancer mod OB står det klart, at det hele næsten hver gang starter med et ½-hjertet /manglende pres på boldholder. Det er simpelthen for let at score på OB:

                              Der skal altså investeres mere fra ALLE på holdet, hvis den her nedtur skal vendes!
                              Det er nok vores største problem. Vi virker ikke som et hold, eller så der er i hvert fald en del som ikke tager deres opgave seriøst fordi vores presspil er nul og niks. Sådan har det desværre været længe.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Det er nok vores største problem. Vi virker ikke som et hold, eller så der er i hvert fald en del som ikke tager deres opgave seriøst fordi vores presspil er nul og niks. Sådan har det desværre været længe.
                                Jep siden dag et under TB - ikke at det virkede før - men det var den stil han introducerede.

                                Comment

                                Working...
                                X