Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Noget helt andet - der er budgetteret med top7. Dvs - der er mere til rådighed næste år, som de også snakker om. Det vil være dyrt at rykke ned - men vores budget er altså ikke lagt efter en 1-2-3-4-5 plads..
    Hvis vi ser næsten sorte tal på linjen næste år samt vi har ramt en 7-6-5 plads ..... Ja så er Jesper Hansen meget dygtig og Thorborg er en glad mand. Det gør at budgettet hæves (med en vis rimelighed) og målsætningerne vil blive forhøjet.

    Folk må indse denne sæson er den der skal bruges på at implementere.. Og ja bla bla bla vi har hørt det før. Men vi har skiftet 10 spillere!!!


    Det tager jo tid...
    Sådan er det bare - at vi ansatte PH og brugte 1,5 år på det.. Ja det var en katastrofe og det var TCs skyld. Men det fortid, vi kan ikke ændre det
    -
    Vi må kigge fremad.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Noget helt andet - der er budgetteret med top7. Dvs - der er mere til rådighed næste år, som de også snakker om. Det vil være dyrt at rykke ned - men vores budget er altså ikke lagt efter en 1-2-3-4-5 plads..
      Hvis vi ser næsten sorte tal på linjen næste år samt vi har ramt en 7-6-5 plads ..... Ja så er Jesper Hansen meget dygtig og Thorborg er en glad mand. Det gør at budgettet hæves (med en vis rimelighed) og målsætningerne vil blive forhøjet.

      Folk må indse denne sæson er den der skal bruges på at implementere.. Og ja bla bla bla vi har hørt det før. Men vi har skiftet 10 spillere!!!


      Det tager jo tid...
      Sådan er det bare - at vi ansatte PH og brugte 1,5 år på det.. Ja det var en katastrofe og det var TCs skyld. Men det fortid, vi kan ikke ændre det
      -
      Vi må kigge fremad.
      +1

      Comment


        Man kan også håbe at nu hvor målsætningen er kendt, så danner den grundlag for om TB ryger eller ej. Hvis det hen mod vinterpausen ser ud som nu, så bliver hans kontrakt forhåbentligt ikke forlænget. Man kan vel tillade sig at håbe på at vi skifter ham ud i vinterpausen, hvis vi ligger under stregen. Ellers kan jeg ikke se ret mange andre positive ting ved en sådan målsætning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Nu hvor folk går amok efter målsætningen, som man har bedt om.. Hvad ville i så gerne have der stod? Det jo sådan rimelig præcist.
          Det jo meget almindelige målsætninger!?
          Går amok..? De 4 indlæg der svarer direkte på det, er højest lidt mellemfornøjede...

          For mig handler det ikke så meget om selve målsætningerne, det er mere forløbet af det hele, men den diskussion har vist været rigeligt oppe...

          For mig er det i øvrigt et signal om at Falk ikke sælges før til sommer, ham skal vi simpelthen have hele sæsonen hvis en 7. plads skal hentes hjem... Det store minus er jo så hvad det kan gøre ved salgsprisen, at han runder de 6 måneder til at der er åbent for andre klubber til forhandlinger...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Noget helt andet - der er budgetteret med top7. Dvs - der er mere til rådighed næste år, som de også snakker om. Det vil være dyrt at rykke ned - men vores budget er altså ikke lagt efter en 1-2-3-4-5 plads..
            Hvis vi ser næsten sorte tal på linjen næste år samt vi har ramt en 7-6-5 plads ..... Ja så er Jesper Hansen meget dygtig og Thorborg er en glad mand. Det gør at budgettet hæves (med en vis rimelighed) og målsætningerne vil blive forhøjet.

            Folk må indse denne sæson er den der skal bruges på at implementere.. Og ja bla bla bla vi har hørt det før. Men vi har skiftet 10 spillere!!!


            Det tager jo tid...
            Sådan er det bare - at vi ansatte PH og brugte 1,5 år på det.. Ja det var en katastrofe og det var TCs skyld. Men det fortid, vi kan ikke ændre det
            -
            Vi må kigge fremad.
            ... bare lige for dem, der overhovedet ikke aner noget om OB...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Noget helt andet - der er budgetteret med top7. Dvs - der er mere til rådighed næste år, som de også snakker om. Det vil være dyrt at rykke ned - men vores budget er altså ikke lagt efter en 1-2-3-4-5 plads..
              Hvis vi ser næsten sorte tal på linjen næste år samt vi har ramt en 7-6-5 plads ..... Ja så er Jesper Hansen meget dygtig og Thorborg er en glad mand. Det gør at budgettet hæves (med en vis rimelighed) og målsætningerne vil blive forhøjet.

              Folk må indse denne sæson er den der skal bruges på at implementere.. Og ja bla bla bla vi har hørt det før. Men vi har skiftet 10 spillere!!!


              Det tager jo tid...
              Sådan er det bare - at vi ansatte PH og brugte 1,5 år på det.. Ja det var en katastrofe og det var TCs skyld. Men det fortid, vi kan ikke ændre det
              -
              Vi må kigge fremad.
              Øhh det med fed er det noget du har læst eller er det gisninger kan nemlig ikke mindes at have læst noget tilsvarende!
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Øhh det med fed er det noget du har læst eller er det gisninger kan nemlig ikke mindes at have læst noget tilsvarende!
                Hvis det er placeringspenge der hentydes til er en 7. plads næppe særlig meget mere værd end en 8. plads.
                Last edited by manner; 17-09-2014, 17:34.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Er jeg den eneste som tænker: Mon vi OB fans efter runde 33 vil drikke en øl og fejre at vi endelig blev af med TB. Eller vil vi drikke en gravøl fordi vi rykker ned i første division?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Er jeg den eneste som tænker: Mon vi OB fans efter runde 33 vil drikke en øl og fejre at vi endelig blev af med TB. Eller vil vi drikke en gravøl fordi vi rykker ned i første division?
                    jep
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      så kom målsætningerne for sæsonnen...bedre sent end aldrig eller nowt....

                      tja en 7. plads er vel sådan nogenlunde realistisk at sigte efter, det er ihvertfald ikke ovenud ambitiøst og alligevel sidder jeg tilbage med en følelse af de skyder langt langt over målet - jeg har desværre mere end svært ved at se at vi skulle kunne placere os bedre end 5 andre hold, men jaja....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Er jeg den eneste som tænker: Mon vi OB fans efter runde 33 vil drikke en øl og fejre at vi endelig blev af med TB. Eller vil vi drikke en gravøl fordi vi rykker ned i første division?
                        njar sådan har jeg ikke lige tænkt på det; men det er vel ret beset det spænd vi ligger i.

                        Og så glæder jeg mig meget til at se de fornyede økonomiske råderum Jesper har påstået vi får - for hvad kan det ikke føre til?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          njar sådan har jeg ikke lige tænkt på det; men det er vel ret beset det spænd vi ligger i.

                          Og så glæder jeg mig meget til at se de fornyede økonomiske råderum Jesper har påstået vi får - for hvad kan det ikke føre til?
                          Jeg vil da godt vove pelsen og komme med en spådom... Vi vil et eller andet sted i perioden fra Juni til engang efter transfervinduets lukning, høre en "forklaring" nogenlunde i stil med: Vi har både (haft) en træner, en assistent, flere andre i staben, samt en håndfuld spillere, der enten skulle forlænges med eller erstattes, og vi har 11 kontrakt udløb i vente i 2016... Det er ikke en gratis omgang, og vi må erkende at økonomien ikke............ (indsæt selv)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Jeg vil da godt vove pelsen og komme med en spådom... Vi vil et eller andet sted i perioden fra Juni til engang efter transfervinduets lukning, høre en "forklaring" nogenlunde i stil med: Vi har både (haft) en træner, en assistent, flere andre i staben, samt en håndfuld spillere, der enten skulle forlænges med eller erstattes, og vi har 11 kontrakt udløb i vente i 2016... Det er ikke en gratis omgang, og vi må erkende at økonomien ikke............ (indsæt selv)
                            ja det er også lidt det jeg selv regner med....men nu har jesper jo indtil flere gange sagt at det ser bedre ud til næste sommer så.....men ja jeg kan heller ikke se hvad der skulle være blevet så meget anderledes

                            Comment


                              Fuldstændig enig i målsætningen. Selvfølgelig har vi et hold til top 7, hvis bare de begynder at præstere kollektivt og hver enkelt spiller finder det niveau vi ved de kan spille.

                              Comment


                                Lige nu er vi et top 11 hold.
                                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                                Comment

                                Working...
                                X