Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg ved ikke helt hvor du får det fra, det virker en smule fjern, ja undskyld mig... :-) Vi står med store problemer, vi er mentalt blevet kørt ned de sidste 3 år, spillerne fortalte flere gange i foråret at det er et problem, det kan ikke ignoreres... Samtidig har vi intet fundament, ingen forcer... når vi feks. ikke kan skabe chancer i en kamp, så er det bare sådan det er, vi kan ikke gøre noget ved det... En 4-10 plads er da vist også det man kalder en helgardering... og nej, vi fik ikke en 7 plads sidste sæson, hverken på den ene eller anden måde ;-)
    jeg har vist ikke nævnt en 4-10. plads ;-) det er din fortolkning. Derimod har jeg spået en 5. plads (hint: 1. indlæg i denne tråd).
    Og jo - vi tilspillede os en 7.plads - hvilket ikke rigtig kan diskuteres ud fra tabellen fra sidste sæson - men grundet en skrivebordssag gjrode at RFC fik to ekstra point og rykkede forbi os i tabellen og efterlod 8. pladsen til os.

    Vedr. vores mentale problemer, så tror jeg på en forandring, grundet AMC/Ruud er væk. De var begge en del af toppen i hierarkiet og må alt andet lige have haft en betydning for vores mentale tilstand. Den betydning tror jeg har været negativ, men hvis jeg har forstået dig rigtig. En positiv ting ud fra de sidste 3 års nedtur må være at vi ikke er gået metaltrætte og virkelig gerne vil vinde ;-)

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      jeg har vist ikke nævnt en 4-10. plads ;-) det er din fortolkning. Derimod har jeg spået en 5. plads (hint: 1. indlæg i denne tråd).
      Og jo - vi tilspillede os en 7.plads - hvilket ikke rigtig kan diskuteres ud fra tabellen fra sidste sæson - men grundet en skrivebordssag gjrode at RFC fik to ekstra point og rykkede forbi os i tabellen og efterlod 8. pladsen til os.

      Vedr. vores mentale problemer, så tror jeg på en forandring, grundet AMC/Ruud er væk. De var begge en del af toppen i hierarkiet og må alt andet lige have haft en betydning for vores mentale tilstand. Den betydning tror jeg har været negativ, men hvis jeg har forstået dig rigtig. En positiv ting ud fra de sidste 3 års nedtur må være at vi ikke er gået metaltrætte og virkelig gerne vil vinde ;-)
      Det var bare ud fra du skrev vi er for gode til at rykke ned, og for dårlige til en top-3... Det skal vel forstås som at vi havner et sted der i mellem..? (4-10)

      Det kan der selvfølgelig være noget om, havde da lykkeligt glemt alt om den fuldstændige amatør afgørelse det endte med i den/de sager der var...

      Jeg skal ikke afvise du kan få ret, min fornemmele er det stikker noget dybere, og jeg tror ikke Ruud har påvirket det til det negative mere end alle de andre har... så skulle det da lige være fordi han har forlangt de andre lavede noget... Synes ikke rigtig der er noget at sætte på Ruud, tværtimod, jeg ser ikke ret meget bedre forbilleder for de unge i dansk fodbold end ham... Tror til gengæld det er ganske udmærket at vi er kommet af med CnK på den front...

      Nu må vi se om, potentialet, heldet, angriberen, mentaliteten, fundamentet, andre holds tilbagegang, gode dommere, osv osv, lige rammer denne gang, for så kan det da være det bliver godt, men det er ikke så tit det hele går som man håber på...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #93
        Pt er der nu 19 markspillere incl 3 på halvtidskontrakter

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Pt er der nu 19 markspillere incl 3 på halvtidskontrakter
          Ork det er rigeligt vi må alligevel kun stille med 11 mand og skifte ud to gange, så to markspillere og en reseveremålmand så kører det, tænk på hvad vi kan. Spare i træningstøj forplejning og transport til kampene.....vi skal jo skære til benet...(i/a)
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #95
            Jeg tænker, vi kan jo ikke regne med at finde nogen der kan udfylde det efter Kadrii og Ruud, ligesom vi heller ikke kan det med Falk og Emil(når det kører) hvis de/den ene også ryger, det er jo vanvittigt hvad de 4 har været med i af mål, chancer, og spil... Det er og vil blive en svær opgave JH er på der...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #96
              Ja ja, for en uge siden var holdet stærkere end sidste sæson, og nu kunne JH så på TV2 berette at det er vi ikke(Kadrii salget gør selvfølgelig sit)
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ja ja, for en uge siden var holdet stærkere end sidste sæson, og nu kunne JH så på TV2 berette at det er vi ikke(Kadrii salget gør selvfølgelig sit)
                Ja den bed jeg også mærke i

                Comment


                  #98
                  Aab og SønderjyskE har lige spillet 0-0.

                  Aab havde i hele kampen 3 skud, heraf 0(!!) på mål.

                  Det på trods af at Aab havde 4 angribere inde i løbet af kampen - AK, Spalvis, Helenius og Viktor Ahlmann.

                  Det virker tydeligt at antallet af angribere i truppen alene ikke kan spå om sæsonens forløb, især her tidligt i sæsonen hvor meget lidt er faldet i hak i de forskellige trupper.

                  At vi kun har 1½ angriber i truppen før kampen i morgen skræmmer mig i hvert fald slet, slet ikke.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Aab og SønderjyskE har lige spillet 0-0.

                    Aab havde i hele kampen 3 skud, heraf 0(!!) på mål.

                    Det på trods af at Aab havde 4 angribere inde i løbet af kampen - AK, Spalvis, Helenius og Viktor Ahlmann.

                    Det virker tydeligt at antallet af angribere i truppen alene ikke kan spå om sæsonens forløb, især her tidligt i sæsonen hvor meget lidt er faldet i hak i de forskellige trupper.

                    At vi kun har 1½ angriber i truppen før kampen i morgen skræmmer mig i hvert fald slet, slet ikke.
                    Hvordan kommer du til at vi har 1 1/2 angriber.. Efter mine beregner kørt igennem diverse kalkyler har vi kun 1/2

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Aab og SønderjyskE har lige spillet 0-0.

                      Aab havde i hele kampen 3 skud, heraf 0(!!) på mål.

                      Det på trods af at Aab havde 4 angribere inde i løbet af kampen - AK, Spalvis, Helenius og Viktor Ahlmann.

                      Det virker tydeligt at antallet af angribere i truppen alene ikke kan spå om sæsonens forløb, især her tidligt i sæsonen hvor meget lidt er faldet i hak i de forskellige trupper.

                      At vi kun har 1½ angriber i truppen før kampen i morgen skræmmer mig i hvert fald slet, slet ikke.
                      selvf. kan antallet af angribere ikke sige noget som helst om hvordan det kommer til at gå - men det er nu rart at have et par stykker i truppen....og hvor får du 1½ angriber fra?
                      syntes jeg kan huske indtil flere gange sidste sæson hvor vi efter kampen hørte hvor mange chancer vi havde skabt.....uden at det blev til mål/sejr/point......så et par skarprettere oppe foran er altså go ting at have i truppen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        selvf. kan antallet af angribere ikke sige noget som helst om hvordan det kommer til at gå - men det er nu rart at have et par stykker i truppen....og hvor får du 1½ angriber fra?
                        syntes jeg kan huske indtil flere gange sidste sæson hvor vi efter kampen hørte hvor mange chancer vi havde skabt.....uden at det blev til mål/sejr/point......så et par skarprettere oppe foran er altså go ting at have i truppen.
                        Jeg regner Bodul som 1 angriber. Sorry, men det gør jeg. Så dårlig er han heller ikke. Caca, Sæternes, Greger etc. scorede alle langt færre mål som angribere end Darko.

                        Den ekstra ½ angriber vil jeg give til Desler/Spelmann/Larsen/Falk samlet.

                        Især i SE - Aab kampen blev det tydeliggjort hvor vigtigt det er at have gode kantspillere. Aabs kanter bød ind med meget, meget lidt.

                        Og så kan vi som OB'ere tude nok så meget over mangel på angribere, men vi har fandme gode kanter og midtbanespillere.
                        Især Emil som tit har været vores topscorer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Jeg regner Bodul som 1 angriber. Sorry, men det gør jeg. Så dårlig er han heller ikke. Caca, Sæternes, Greger etc. scorede alle langt færre mål som angribere end Darko.

                          Den ekstra ½ angriber vil jeg give til Desler/Spelmann/Larsen/Falk samlet.

                          Især i SE - Aab kampen blev det tydeliggjort hvor vigtigt det er at have gode kantspillere. Aabs kanter bød ind med meget, meget lidt.

                          Og så kan vi som OB'ere tude nok så meget over mangel på angribere, men vi har fandme gode kanter og midtbanespillere.
                          Især Emil som tit har været vores topscorer.
                          ja der ser vi forskelligt på det - jeg anser ikke bodul for ret meget....desværre, og så hjælper det ikke meget vi har gode kanter til at skabe chancerne hvis ikke der er nogen der kan score målene.

                          Men lad os da håbe at Bodul lige pludselig finder det gode niveau - for vi har i den grad brug for det, jeg kan bare ikke se hvorfor det lige pludselig skulle begynde at fungere med ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            selvf. kan antallet af angribere ikke sige noget som helst om hvordan det kommer til at gå - men det er nu rart at have et par stykker i truppen....og hvor får du 1½ angriber fra?
                            syntes jeg kan huske indtil flere gange sidste sæson hvor vi efter kampen hørte hvor mange chancer vi havde skabt.....uden at det blev til mål/sejr/point......så et par skarprettere oppe foran er altså go ting at have i truppen.
                            Enig i at Bodul ikke er så forbandet dårlig som han gøres til herinde , samt at vores kanter er gode og vigtige . Men vores centrale midt er mildt sagt middelmådig , hvilket vel også er grunden til at TB har famlet med flere konstallationer .
                            Håber Ari vokser med anførerhvervet og Azer fortsætter sin udvikling samt Dessler får en del min i benene .
                            Spellmann CoB og Schoop må de gerne se at komme af med .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Var der ikke i en enkelt eller to kampe sidste sæson, hvor vi stillede med Falk og Emil i front?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Var der ikke i en enkelt eller to kampe sidste sæson, hvor vi stillede med Falk og Emil i front?
                                Jo mener det var kampen efter 4-1 sejren over AGF at Troels fik en af sine hjerneblødninger og ændrede på 4 pladser , bla Emil og Falk i front i Farum tror jeg det var . Skal siges at der ikke var tale om karantæner eller skader som tvang ham til det .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X