Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 14/15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    http://www.tipsbladet.dk/blog/cn-bed...aere-daarligst

    Jeg er ikke altid imponeret af conte/nestor, men synes faktisk denne beskrivelse desværre er meget rammende. Jeg tror ikke på nedrykning, men vi må forvente at slås med i bunden; tror at vi kan højne pointudbyttet noget med ny(e) angriber(e) og måske op på en 6.-7.plads.

    Comment


      #47
      Man kan vel kun være enig i det meste desværre:

      En dark horse, udover de sædvanlige fra Nordtyske der kommer til at savne Rubin Okotie, så er det OB, der mest af alt minder om at køre forbi en Blockbuster-butik. Man ved godt, at det er forbi på et-eller-andet tidspunkt, spørgsmålet er bare hvornår. For skal OB hæve sig over den sædvanlige 9-10. plads, så kræver holdet en renovation og et løft. Lasse Kryger er, trods fynske rødder, ikke et løft. Det er afvikling. Heldigvis for fynboerne har de Troels Bech som træner, der på trods af de kritiserede talegaver, faktisk er en acceptabel Superliga-træner, der kan få meget ud af meget lidt. Men de er snart nødt til at finde ud af, hvad de vil. Ellers går der ren berlingo i den.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Man kan vel kun være enig i det meste desværre:

        En dark horse, udover de sædvanlige fra Nordtyske der kommer til at savne Rubin Okotie, så er det OB, der mest af alt minder om at køre forbi en Blockbuster-butik. Man ved godt, at det er forbi på et-eller-andet tidspunkt, spørgsmålet er bare hvornår. For skal OB hæve sig over den sædvanlige 9-10. plads, så kræver holdet en renovation og et løft. Lasse Kryger er, trods fynske rødder, ikke et løft. Det er afvikling. Heldigvis for fynboerne har de Troels Bech som træner, der på trods af de kritiserede talegaver, faktisk er en acceptabel Superliga-træner, der kan få meget ud af meget lidt. Men de er snart nødt til at finde ud af, hvad de vil. Ellers går der ren berlingo i den.
        Det er desværre spot on! Kan godt lide JH som person, men er meget i tvivl om han har det rette netværk. Synes det virker desperat, at han går i medierne og efterlyser en angriber! Hjælp til ham er skåret væk ( Nedergaard ). Tror desværre vi er i gang med at spare os ned i 1 div.

        Comment


          #49
          Deprimerende men sandt. Trænger SÅ meget til positivt nyt angående OB.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Deprimerende men sandt. Trænger SÅ meget til positivt nyt angående OB.
            Helt enig
            det kunne være et vanvittigt godt salg med efterfølgende gode indkøb fordi der er råd
            det kunne være at starte med 3 sejre og få en perfekt start med masser af flot spil

            kom nu bare med et eller andet hr penthouse guy

            Comment


              #51
              Tja, hvis vi forudsætter at vi "kun" mister en af de tre (Falk, Kadrii og E. Larsen), og får endnu en angriber som alle forventer, så tror jeg ikke på vi gør det dårligere end sidste sæson. Jeg ved godt folk er trætte af TB's snak om proces og kontinuitet, men jeg tror/håber på at det arbejde der er lavet det seneste 1-2 års tid begynder at kunne ses på pointkontoen. Selvom placeringen og pointene ikke var imponerende sidste sæson, så synes jeg bundniveauet var væsentlig højere end de to 10. plads-sæsoner, samt at vi i foråret virkelig havde nogle dommerkendelser der ikke gik vores vej (skal dog ikke være en undskyldning).
              Kan vi løfte bundniveauet en anelse, samt være mere farlige på dødboldene, så vil jeg vælge at se positivt frem mod sæsonen, og så tror jeg på en top 6.

              Comment


                #52
                Meget enig. Det virker som om vi igen forsøger at hutle os igennem på trods af det faktum, at vi nu i nogle sæsoner har været alt for tæt på stregen. Signingen af Kryger er ganske rigtigt afvikling, frem for udvikling. En 32 årig kant fra 1.division, som vi selvfølgelig da placerer på hb. Hvor vi siger farvel til Ruud der trods alt havde et vist niveau, og oven i købet er Norsk landsholdsspiller. Hvis man overværer træningen i disse dage, hvor Ruud træner med. Er det tydeligt hvem af de to der er back. Dispositionen med Kryger virker måske logisk i hovederne på Troels og Jesper, mens mange af os andre ryster på hovedet.

                Der kan heller ikke være tvivl om, at Kadrii endnu ikke er fit for fight til 90 minutters bold. Alligevel er det ham vi skal sætte vores lid til, for her 3 dage før sæsonstart mangler vi stadig en angriber. En korsbåndsskade er drilsk, og intet må forceres. Heller ikke for Kadrii. For satan, det bliver en lang sæson
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #53
                  conte/nestor er hammrende useriøst. Jeg giver ikke 5 potter pis for de ord.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    conte/nestor er hammrende useriøst. Jeg giver ikke 5 potter pis for de ord.

                    Nederst står der også det er satire :-)

                    Men folk er så Dommedagsagtige herinde. Vildt deprimerende.. Men hey -
                    Vi er alle sammen forskellige :-)

                    Comment


                      #55
                      Havde også en god samtale med Bodul i dag hvor han snakkede lidt om de forrige sæsoner osv for hans vedkommende og de problemer der har været. Jeg prøvede at gejle ham op og rose .. Sagde han bare skulle trykke af da han havde så vanvittigt et skud og teknik. En hånd på skulderen og et smil - så blev han glad :-)

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Nederst står der også det er satire :-)

                        Men folk er så Dommedagsagtige herinde. Vildt deprimerende.. Men hey -
                        Vi er alle sammen forskellige :-)
                        HAr aldrig lagt mærke til at der står satire nogle steder. Jeg er altid blevet pisset af af de artikler ;) Men ja der er alt for meget dommedags stemning herinde. Jeg er personligt positiv inden sæsonstarten og tror på en lille positiv fremgang over sæsonen.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #57
                          Hobro
                          FcV

                          AaB
                          BIF
                          RFC
                          FcK
                          FcM

                          Vi skal ud af de første to runder med 4-6 point!!!
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Ifølge stiften lægges der pres på fra de indre linjer i form af at Thorborg vil se resultater igen. Udtalelserne kommer ikke fra hestens egen mund, men artiklen indeholder blandt andet at OB menes at have det 4. Største lønniveau efter københavnerklubberne og FCM. Og derfor forventes det også at man kan komme i top-4 og han er derfor træt af at klubber som Esbjerg, AaB, Randers og FCN de seneste år har præsteret bedre end os. En klub med OB's lønniveau i spillertruppen bør være i Europa 3 ud af 4 sæsoner skrives der videre.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Ifølge stiften lægges der pres på fra de indre linjer i form af at Thorborg vil se resultater igen. Udtalelserne kommer ikke fra hestens egen mund, men artiklen indeholder blandt andet at OB menes at have det 4. Største lønniveau efter københavnerklubberne og FCM. Og derfor forventes det også at man kan komme i top-4 og han er derfor træt af at klubber som Esbjerg, AaB, Randers og FCN de seneste år har præsteret bedre end os. En klub med OB's lønniveau i spillertruppen bør være i Europa 3 ud af 4 sæsoner skrives der videre.
                              Svært at være uenig med ham. Vi andre vil også se resultater..
                              men han må også tage sin del af ansvaret og indse at vi pt lider under årevis af dårlige ledelsesmæssige beslutninger og at det tager tid

                              Comment


                                #60
                                diverse kommentarer og holdninger omkring Lucas Jensen, spillertruppen, holdets niveau, Poul Hansen og JH m.m.

                                (efter ca 16 minutter og frem bliver det interessant)

                                http://arkiv.radio24syv.dk/video/100...-uge-29-2014-2

                                Comment

                                Working...
                                X