Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    fint - men hold op der bliver kamp om pladserne til foråret - BW skal selvf have fokus på egen butik men bør nok holde øje med hvad de andre kommer til at gøre i vinduet. Vi skal nok hente 3 sejre ud af de sidste 5 for at have en chance. Randers, AAb og AGF...fck og fcn kan vi så nøjes med uafgjort
    Købt. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      enig - der er mange steder der bør kigges på angrebet er bestemt et aaf de steder. Men måske ikke det første der bør tages fat på. Gigo først - til sommer eller hvis man virkelig tør drømme længere. Tverskov hvad med ham? ellers skal der noget nyt ind. Midtforsvaret ser tyndt ud. Venstre back - regner ikke med der skal forlænges med skjelvik så skal der også findes en dertil.
      Venstre back bliver nok først til sommer. Lige pt har vi 3. Absolut ingen grund til at bruge så mange lønkroner på den position.
      Enten Jørgen eller King bør smutte i Januar så det giver luft. Ved godt Skjelvik tjener mere, men han er også en bedre gardering end King

      Som vi spiller nu og med den trup vi har er der jo pt ikke nogle kriminelle huller i truppen. Men den der står stille i fodbold kommer hurtigt bagud
      Der skal bygges på og man må aldrig være tilfreds

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Venstre back bliver nok først til sommer. Lige pt har vi 3. Absolut ingen grund til at bruge så mange lønkroner på den position.
        Enten Jørgen eller King bør smutte i Januar så det giver luft. Ved godt Skjelvik tjener mere, men han er også en bedre gardering end King

        Som vi spiller nu og med den trup vi har er der jo pt ikke nogle kriminelle huller i truppen. Men den der står stille i fodbold kommer hurtigt bagud
        Der skal bygges på og man må aldrig være tilfreds
        Jeg synes egentlig, at folk er for hårde ved Skjelvik. Han er en fin trupspiller. Det kræver naturligvis en lønnedgang. Er han villig til det, så synes jeg, han er en fin spiller til truppen, der kan dække flere pladser.

        Og så er topniveauet hos Skjelvik stadig højere end ved AA. Det er en fin konkurrence, de to har.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Jeg synes egentlig, at folk er for hårde ved Skjelvik. Han er en fin trupspiller. Det kræver naturligvis en lønnedgang. Er han villig til det, så synes jeg, han er en fin spiller til truppen, der kan dække flere pladser.

          Og så er topniveauet hos Skjelvik stadig højere end ved AA. Det er en fin konkurrence, de to har.
          Med den track record BW har på spillere ville jeg foretrække at man afhændede King og Skjelvik og tog en ny ind hvor der kan ske udvikling med salgspotentiale.
          Med de lønninger som jungletrommerne siger de hæver tilsammen (250.000/måned) skal der simpelthen være mere kvalitet og salgspotentiale.
          Ingen grund til at bruge mere krudt på de 2 selvom jeg erkender at Skjelvik ikke har været skandaløst ringe som VB denne sæson. Det har været hæderligt det meste af tiden

          Mangler at se dette topniveau. Mange siger han har det. Men han gemmer det sgu godt

          Comment


            King skal videre, han har fortjent trygge rammer i Australien.

            Bevares, kan BW finde en talentfuld venstreback til menneskepenge, så go for it. Ellers anser jeg JS og AA som en fin bemanding på pladsen.

            Offensivt har JS stadig helt andre evner end AA, men vi ser det da for sjældent.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              King skal videre, han har fortjent trygge rammer i Australien.

              Bevares, kan BW finde en talentfuld venstreback til menneskepenge, så go for it. Ellers anser jeg JS og AA som en fin bemanding på pladsen.

              Offensivt har JS stadig helt andre evner end AA, men vi ser det da for sjældent.
              Når jeg ser dem træne har Aske et rigtig godt niveau offensivt. God i kombinationerne, godt spark og laver mange fine indlæg. Jeg syntes han oftest overshiner Skjelvik
              Han skal bare lige bruge lidt tid og have en masse kampe under bæltet

              Jeg kan selvfølgelig godt se hvad du mener mht JS/AA kombinationen. Derfor tror jeg også at man beholder Skjelvik indtil sommer, og prøver at finde en løsning for King til Januar

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                I bund og grund enig.

                Men med Sabbi,Kadrii og måske Fenger klar til Feb er der vel ingen grund til at gøre noget på den plads indtil sommer ihverfald

                Vi skal have en ny central midtforsvarer ind der kan kæmpe med Bjørn og Ivan og når der er skader mm. Vi er satme tynde. Der kan også ske noget omkring Ivan hvis han fortsætter på denne måde. Sådan en som ham er der mange der vil have fingrene i

                Og så skal midtbane puslespillet allerede tages fat på nu her så vi ikke står til sommer og skal hente 2-3 nye
                Enig i at en 9er ikke står først for - midtbanekabalen er rigtigt nok alfa og omega i forhold til næste sæson og skal prioriteres. I forhold til 9er positionen er jeg dog alligevel overbevist om at det er en af de positioner hvor BW kigger på vores nuværende trup og tænker “Vi tror vi kan gøre noget andet på positionen” ala hvad vi så med Jens Jakob på 6er positionen.
                Kadrii har efter en dårlig sidste sæson overrasket meget positivt i efteråret, men han er stadig ikke arketypen på Alm’s 9er som jeg ser det, og det samme gælder Sabbi, Jebali og Charly der dog dækker andre pladser.
                Skal man derfor tage de sentimentale briller af er det en position der bør kigges på, også gerne før end at der nødvendigvis er spillere der forlader klubben.

                I forhold til forsvaret tror jeg det afhænger af hvor meget klubben tror på vores udlejede spillere og Slots, og jeg er ikke sikker på at der sker noget før end til sommer hvor vi nok siger farvel til Jørgen og Omar. Vi har trods alt Jørgen som 1. reserve til Bjørn/Ivan, ligesom vi kan rykke Tverskov ned ved behov så mere kritisk er det trods alt ikke i en forårssæson med relativt få kampe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Minteh svigter også Grubbe lidt idag igen. Men hans offensive præstationer berettiger bare at han spiller. Det gør Frøkjærs ikke

                  Helt enig, det var Frø`s manglende indsats, der gjorde, at jeg kun så 10 holdspillere fra OB på banen de første 77 minutter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg


                    Helt enig, det var Frø`s manglende indsats, der gjorde, at jeg kun så 10 holdspillere fra OB på banen de første 77 minutter.
                    Mister virkelig tålmodigheden med Frø. Især efter sidste uges aktion hvor han svækkede holdet men at komme for sent skulle man forvente at han brænder om at give noget tilbage. Og så er han vores ringeste i dag... der er fandme uacceptabelt.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Tverskov siger tak for støtten

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stor-r...r-den-stoette/

                      Comment


                        Paulsen skældte ud på Frø på vej ind til pausen

                        https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...en-fik-talt-ud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Paulsen skældte ud på Frø på vej ind til pausen

                          https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...en-fik-talt-ud
                          Dejligt vi har fået nogle 'voksne' i truppen, som ikke gider se på en primadonna nykker.
                          (så ikke kampen, så taler generelt)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Dejligt vi har fået nogle 'voksne' i truppen, som ikke gider se på en primadonna nykker.
                            (så ikke kampen, så taler generelt)
                            Martin Hansen skældte ham også ud efter 2-2 målet hvor Frø umiddelbart glemte sine defensive pligter som venstrekant når mostanderens højreback går ind i banen.
                            Lagt sammen med sidste uges episode og en generel dårlig periode burde man tage en voksen samtale med ham. Både for OBs skyld. Men også hans egen

                            Comment


                              Hvor er det dog lækkert at stå på et stadion, hvor lyden bliver derinde, og bliver kastet rundt på tribunen, i stedet for at forsvinde ud i det blå.

                              Også stor ros til alle dem der bidrog til stemningen, der er sgu et stort potientiale. Kæmpe hyldest til vores capo også. Kæft en fed energi!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Enig i at en 9er ikke står først for - midtbanekabalen er rigtigt nok alfa og omega i forhold til næste sæson og skal prioriteres. I forhold til 9er positionen er jeg dog alligevel overbevist om at det er en af de positioner hvor BW kigger på vores nuværende trup og tænker “Vi tror vi kan gøre noget andet på positionen” ala hvad vi så med Jens Jakob på 6er positionen.
                                Kadrii har efter en dårlig sidste sæson overrasket meget positivt i efteråret, men han er stadig ikke arketypen på Alm’s 9er som jeg ser det, og det samme gælder Sabbi, Jebali og Charly der dog dækker andre pladser.
                                Skal man derfor tage de sentimentale briller af er det en position der bør kigges på, også gerne før end at der nødvendigvis er spillere der forlader klubben.

                                I forhold til forsvaret tror jeg det afhænger af hvor meget klubben tror på vores udlejede spillere og Slots, og jeg er ikke sikker på at der sker noget før end til sommer hvor vi nok siger farvel til Jørgen og Omar. Vi har trods alt Jørgen som 1. reserve til Bjørn/Ivan, ligesom vi kan rykke Tverskov ned ved behov så mere kritisk er det trods alt ikke i en forårssæson med relativt få kampe.
                                Når vi kiggede på en 9'er i sommers er der nok ikke noget i dette efterår der har ændret på det. Fenger har store skadeskvaler og man må være i tvivl om han nogensinde udvikler sig til en top 6-angriber. Kadrii har ikke alderen med sig og har nok måtte spille for mange minutter ift. hvad kroppen kan holde til. Jeg tror vi ligesom i sommers i relation til den unge svensker vi angiveligt jagtede, nok kommer til at jagte noget lignende. Kadrii tror jeg som udgangspunkt er førsteangriber og så kommer Fenger og en ny ung 9'er til at kæmpe om minutterne samt aflaste ham.
                                Ellers er det jo virkelig Alpha omega at få den midtbane-kabale løst. Først og fremmest skal der komme en hurtig afklaring med Gigovic, så vi hurtigst muligt kan rykke på, hvis han må videre. Tverskov skal selvfølgelig have sæsonen ud, men forhåbentlig får vi henover vinteren bekræftet, hvorvidt han lige vil ud et par år og få sig en oplevelse i udlandet, eller om han vil føre vores fine udvikling videre med bindet om armen et par år endnu.
                                Aron kan vi sende videre og så har vi Ejdum, der kan skubbes op fra u19.
                                med en ny 9'er og Minteh der har gjort kometkarriere, så er det nok på kanterne vi er en mand for meget. Ideelt set skal vi nok få udlejet Breum. Han ligner en spiller der lige skal have lidt luftforandring og genfinde glæden nede i 1. Division. Mucolli har givetvis også vist sig så pænt frem i Norge at man kunne overveje at leje ham ud, hvis der er bud efter ham.
                                forsvarsmæssigt ville jeg nok overveje at leje en rutineret midtstopper til at gardere imod skader til Ivan og BP. Ivan kan dog tiltrække så meget interesse at man allerede nu skal se på en erstatning til ham. Jeg håber bestemt ikke vi sælger ham her til vinter, men et sommersalg af ham er nok ikke helt urealistisk.

                                Comment

                                Working...
                                X