Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Venstre back - regner ikke med der skal forlænges med skjelvik så skal der også findes en dertil.
    Der vil jeg nu godt lige lade King komme tilbage efter VM.

    Det er ikke unormalt at unge fyre skal bruge et lille års tid på at vende sig helt til en ny kultur og sådan.
    Så lad os se hvordan han gør det i januar og februar om han har potentialet, for det kunne jeg godt tro.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    I bund og grund enig.

    Men med Sabbi,Kadrii og måske Fenger klar til Feb er der vel ingen grund til at gøre noget på den plads indtil sommer ihverfald

    Vi skal have en ny central midtforsvarer ind der kan kæmpe med Bjørn og Ivan og når der er skader mm. Vi er satme tynde. Der kan også ske noget omkring Ivan hvis han fortsætter på denne måde. Sådan en som ham er der mange der vil have fingrene i

    Og så skal midtbane puslespillet allerede tages fat på nu her så vi ikke står til sommer og skal hente 2-3 nye
    Jeg vil nu stadigvæk lede efter 1 mere til angrebet for at Jebali skal spille på toppen er bare no-go.

    Og vi har jo faktisk haft 4-5 kampe hvor ingen af de 3 angribere var klar til 90 min.

    Og med en god halv sæson af Sabbi så kunne han godt sælges, så er det måske fint at have en ny til at tage over.
    PLUS: Kadrii bliver desværre heller ikke yngre, så frygter at han måske ikke kan blive ved med at spille 90 min. hver kamp, så er det fint med lidt forskellige muligheder :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    præcis.

    Truppen ser rigtig fin ud lige nu - men det man allerede nu ved kommer til at ske må man gerne tage hul på. Tverskov - forlæng eller skal der findes en erstatning. Aron vil vidst videre så skal der nok findes noget mere til midten eller har vi en ung på vej der kan tage den plads osv osv.
    Jeg er sikker på at Aron har spillet sin sidste officielle kamp i OB trøjen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hjælp Sabbi med at vinde denne afstemning på Tipsbladet

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ndens-detalje/

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Venstre back bliver nok først til sommer. Lige pt har vi 3. Absolut ingen grund til at bruge så mange lønkroner på den position.
    Enten Jørgen eller King bør smutte i Januar så det giver luft. Ved godt Skjelvik tjener mere, men han er også en bedre gardering end King

    Som vi spiller nu og med den trup vi har er der jo pt ikke nogle kriminelle huller i truppen. Men den der står stille i fodbold kommer hurtigt bagud
    Der skal bygges på og man må aldrig være tilfreds
    præcis.

    Truppen ser rigtig fin ud lige nu - men det man allerede nu ved kommer til at ske må man gerne tage hul på. Tverskov - forlæng eller skal der findes en erstatning. Aron vil vidst videre så skal der nok findes noget mere til midten eller har vi en ung på vej der kan tage den plads osv osv.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Sabbi og Bjørn på ugens hold

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-17-runde-4

    Leave a comment:


  • agermose
    replied
    Gårsdagens kamp set fra endetribunen. Har ikke set den på TV.
    Overordnet set er det en kamp vi skulle have vundet klart, men vi sløser defensivt, fordi midtbanen ikke kommer med hjem og efterlader Horsens spillere helt blanke på kanten af feltet.

    Martin solid, kan ikke gøre så meget ved målene.
    Bjørn og Ivancevic virkelig solide, og har styr på det, men bliver solgt af midtbanen. Bjørn ligner vores rigtige anfører.
    Gigovic og Tverskov
    Jørgen spiller igen en god kamp. Ja han har lavet nogle kogere i midterforsvaret sidste sæson, men syntes faktisk han har leveret 3 rigtig gode kampe. Hans hjørne spark er også bedre end Aske.
    Grubbe udfordret defensivt i 1.h, men får heller ikke meget hjælp. Tænker offensivt når han får bolden og sætter Minteh godt op.
    ​Minteh lykkes ikke med alt, men han er konge. Defensivt er Grubbe lidt for meget alene.


    Frøkjær pisser mig af hver kamp. Har mistet troen på han kommer tilbage på sit niveau. Sælger Jørgen flere gange med slasket defensiv. Han skal videre. Fedt Bjørn sviner hans indsats.
    Sabbi viser pludselig hvad han kan, og han kan en del. Skulle selvfølgelig have scoret på en friløber, men løsningen på 9'eren indtil Baskhim er tilbage.
    Jebali langt bedre på sin gamle plads. Skulle også have lavet en pind eller 2 mere.

    Tongya god indsats, men virker utrolig langsom, bliver overspurtet af forsvars spillere med 70-80 minutter i benene, hvor han selv burde være frisk. Jeg er stadig ikke overbevist om hans offensive kvaliteter.
    Aske fumler et par dødbolde til sidst. Tænker også offensivt da han kommer ind.

    Alm. Den rigtige startopstilling, reagerer fra bænken, går efter at vinde til sidst. Jeg forstår ikke helt Okosun efter 92 min, hvorfor ikke før hvis vi ville smide nogle høje bolde ind.


    Mikkel Rædderlig er en elendig dommer. Der bliver begået en kæmpe svinestreg på Bjørn ved 1-0 målet, og flere håbløse kendelser. Hvordan der kun er lagt 4 minutter til er også en gåde, men vi skulle selvfølgelig have lukket kampen selv.


    Fed kamp på lægterne, og vi dominerer fuldstændig Horsens der. Selvom vi ikke vinder, så er der så mange positive ting at tage med at det ser godt ud til foråret.
    Ønskeseddel til pausen:
    Få Baskhim og Fenger tilbage
    Forlæng med Gigovic, gerne en lang kontrakt
    Hold på Minteh
    Send Frøkjær og Breum afsted

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Havde Martin karantæne til næste kamp? I så fald bliver det spændende at se Bernat med er langt mere stabilt forsvar foran sig
    Så vidt jeg kan se har han 3 gule af hver 4p. Så han kan faktisk tåle et tidstræknings kort mere uden at få karantæne da grænsen er over 18p

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Havde Martin karantæne til næste kamp? I så fald bliver det spændende at se Bernat med er langt mere stabilt forsvar foran sig

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Små 7min sammendrag af kampen igår

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/genopl...ing-paa-aaret/

    Mere end Onside brugte samlet på kampen

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Enig i at en 9er ikke står først for - midtbanekabalen er rigtigt nok alfa og omega i forhold til næste sæson og skal prioriteres. I forhold til 9er positionen er jeg dog alligevel overbevist om at det er en af de positioner hvor BW kigger på vores nuværende trup og tænker “Vi tror vi kan gøre noget andet på positionen” ala hvad vi så med Jens Jakob på 6er positionen.
    Kadrii har efter en dårlig sidste sæson overrasket meget positivt i efteråret, men han er stadig ikke arketypen på Alm’s 9er som jeg ser det, og det samme gælder Sabbi, Jebali og Charly der dog dækker andre pladser.
    Skal man derfor tage de sentimentale briller af er det en position der bør kigges på, også gerne før end at der nødvendigvis er spillere der forlader klubben.

    I forhold til forsvaret tror jeg det afhænger af hvor meget klubben tror på vores udlejede spillere og Slots, og jeg er ikke sikker på at der sker noget før end til sommer hvor vi nok siger farvel til Jørgen og Omar. Vi har trods alt Jørgen som 1. reserve til Bjørn/Ivan, ligesom vi kan rykke Tverskov ned ved behov så mere kritisk er det trods alt ikke i en forårssæson med relativt få kampe.
    Når vi kiggede på en 9'er i sommers er der nok ikke noget i dette efterår der har ændret på det. Fenger har store skadeskvaler og man må være i tvivl om han nogensinde udvikler sig til en top 6-angriber. Kadrii har ikke alderen med sig og har nok måtte spille for mange minutter ift. hvad kroppen kan holde til. Jeg tror vi ligesom i sommers i relation til den unge svensker vi angiveligt jagtede, nok kommer til at jagte noget lignende. Kadrii tror jeg som udgangspunkt er førsteangriber og så kommer Fenger og en ny ung 9'er til at kæmpe om minutterne samt aflaste ham.
    Ellers er det jo virkelig Alpha omega at få den midtbane-kabale løst. Først og fremmest skal der komme en hurtig afklaring med Gigovic, så vi hurtigst muligt kan rykke på, hvis han må videre. Tverskov skal selvfølgelig have sæsonen ud, men forhåbentlig får vi henover vinteren bekræftet, hvorvidt han lige vil ud et par år og få sig en oplevelse i udlandet, eller om han vil føre vores fine udvikling videre med bindet om armen et par år endnu.
    Aron kan vi sende videre og så har vi Ejdum, der kan skubbes op fra u19.
    med en ny 9'er og Minteh der har gjort kometkarriere, så er det nok på kanterne vi er en mand for meget. Ideelt set skal vi nok få udlejet Breum. Han ligner en spiller der lige skal have lidt luftforandring og genfinde glæden nede i 1. Division. Mucolli har givetvis også vist sig så pænt frem i Norge at man kunne overveje at leje ham ud, hvis der er bud efter ham.
    forsvarsmæssigt ville jeg nok overveje at leje en rutineret midtstopper til at gardere imod skader til Ivan og BP. Ivan kan dog tiltrække så meget interesse at man allerede nu skal se på en erstatning til ham. Jeg håber bestemt ikke vi sælger ham her til vinter, men et sommersalg af ham er nok ikke helt urealistisk.

    Leave a comment:


  • Odense5000
    replied
    Hvor er det dog lækkert at stå på et stadion, hvor lyden bliver derinde, og bliver kastet rundt på tribunen, i stedet for at forsvinde ud i det blå.

    Også stor ros til alle dem der bidrog til stemningen, der er sgu et stort potientiale. Kæmpe hyldest til vores capo også. Kæft en fed energi!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Dejligt vi har fået nogle 'voksne' i truppen, som ikke gider se på en primadonna nykker.
    (så ikke kampen, så taler generelt)
    Martin Hansen skældte ham også ud efter 2-2 målet hvor Frø umiddelbart glemte sine defensive pligter som venstrekant når mostanderens højreback går ind i banen.
    Lagt sammen med sidste uges episode og en generel dårlig periode burde man tage en voksen samtale med ham. Både for OBs skyld. Men også hans egen

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Paulsen skældte ud på Frø på vej ind til pausen

    https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...en-fik-talt-ud
    Dejligt vi har fået nogle 'voksne' i truppen, som ikke gider se på en primadonna nykker.
    (så ikke kampen, så taler generelt)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Paulsen skældte ud på Frø på vej ind til pausen

    https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...en-fik-talt-ud

    Leave a comment:

Working...
X