Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
    Alt det vrøvl med, at vi (i en situation med Bashkim og Fenger på skadeslisten) skal spille med andre end Jebali på toppen, bør stoppe. Måske når vi kommer senere hen i kampene, kan han bytte med Sabbi og Charly, men ikke fra start.

    Jeg forventer, at vi stiller op mod Horsens, som vi gjorde fra starten af anden halveg mod Brøndby, og det bør vi også gøre, for det er klart de 11 stærkeste spillere, vi har på nuværende tidspunkt.
    Good call ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Good call ..
      Hahahah, point taken. Og ja, han spillede virkelig godt (Sabbi), men stiller sig jo stadigvæk uacceptabelt langt ned i store perioder af kampen, hvorfor vores forreste pres var stort set ikke-eksisterende.

      Sabbis placering på 9'eren har jo den naturlige konsekvens, at Frøkjær skal spille kant, fordi der skal være plads til Jebali i midten.

      Det så vi så i dag, at det kan gøre os utroligt giftige på kontraer, men det betyder os, at Tongya sidder på bænken, hvorfor vores backs blev overladt hele alene med flere Horsens spiller, der gentagne gange skabte lokale overtal på siderne, fordi vi stod så lavt - ja, som et resultat af vores ikke eksisterende forreste pres.

      Så ja, det er vores egen skyld, at vi ikke vinder. Jeg siger ikke Sabbi er en dårlig 9'er - jeg skrev netop, at han godt kan spille 9'er, men at jeg foretrak ham som indskifter.

      Synes også det bliver for hektisk en kamp. Det var en slåskamp, og nogle gange må man spørge sig selv, hvilke taktiske dispositioner, man kunne have taget, for at undgå, at vi får en slåskamp mod en hold, vi gerne skulle være bedre end.

      Glæder mig i øvrigt til at se Sabbi spille igen, og glæder mig også til at se flere saglige indlæg fra dig

      Last edited by Bolbro; 14-11-2022, 06:24.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

        Hahahah, point taken. Og ja, han spillede virkelig godt (Sabbi), men stiller sig jo stadigvæk uacceptabelt langt ned i store perioder af kampen, hvorfor vores forreste pres var stort set ikke-eksisterende.

        Sabbis placering på 9'eren har jo den naturlige konsekvens, at Frøkjær skal spille kant, fordi der skal være plads til Jebali i midten.

        Det så vi så i dag, at det kan gøre os utroligt giftige på kontraer, men det betyder os, at Tongya sidder på bænken, hvorfor vores backs blev overladt hele alene med flere Horsens spiller, der gentagne gange skabte lokale overtal på siderne, fordi vi stod så lavt - ja, som et resultat af vores ikke eksisterende forreste pres.

        Så ja, det er vores egen skyld, at vi ikke vinder. Jeg siger ikke Sabbi er en dårlig 9'er - jeg skrev netop, at han godt kan spille 9'er, men at jeg foretrak ham som indskifter.

        Synes også det bliver for hektisk en kamp. Det var en slåskamp, og nogle gange må man spørge sig selv, hvilke taktiske dispositioner, man kunne have taget, for at undgå, at vi får en slåskamp mod en hold, vi gerne skulle være bedre end.

        Glæder mig i øvrigt til at se Sabbi spille igen, og glæder mig også til at se flere saglige indlæg fra dig
        Jeg er nu helt uenig med dig, jeg mener sagtens at Sabbi kan spille på toppen i vores opstilling også fra start af så Jebali får den plads hvor han er bedst.

        At man så skubber Frø ud på kanten i stedet for at bytte med Franco fatter jeg slet ikke.

        Frø er helt vildt ringe på venstre kanten og svinger alt for meget inde centralt.

        Jeg ville nok have smidt Franco ind og så kunne Frø komme ind senere i kampen hvis man tror han kunne ændre på noget.

        Jeg syntes at Frø snart har fået utrolig lang snor og han leverer slet ikke nok i forhold til den tid han får..

        Tænk hvis han bare af og til kunne vise det niveau han vidste i en FCK kamp, det vil jo være vildt.

        Comment


          #64
          Frø’s bedste kamp i OB, hvor han ejede banen, var mod FCK som netop venstrekant.

          Så han kan nu godt spille den.

          Enig i at Frø er i en dårlig forfatning. Får han ikke endeligt gennembrud her i OB, så vil det være en stor ærgrelse for mig. Der skal dog til at ske noget.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Jeg er nu helt uenig med dig, jeg mener sagtens at Sabbi kan spille på toppen i vores opstilling også fra start af så Jebali får den plads hvor han er bedst.

            At man så skubber Frø ud på kanten i stedet for at bytte med Franco fatter jeg slet ikke.

            Frø er helt vildt ringe på venstre kanten og svinger alt for meget inde centralt.

            Jeg ville nok have smidt Franco ind og så kunne Frø komme ind senere i kampen hvis man tror han kunne ændre på noget.

            Jeg syntes at Frø snart har fået utrolig lang snor og han leverer slet ikke nok i forhold til den tid han får..

            Tænk hvis han bare af og til kunne vise det niveau han vidste i en FCK kamp, det vil jo være vildt.
            Indrømmet - Sabbi spillede bedre, end jeg havde turde håbe på. Det var dog klart bedre med bold end uden. Må jeg minde om, hvor højt vi pressede Midtjylland med Jebali på toppen?

            Min appel gik nu også mere på den rotation på holdet, der bliver skabt, fordi der skal gøres plads til Sabbi på 9'eren. Så jeg tror faktisk ikke, at vi er så uenige, som du tror.

            Jeg synes også mest af alt, det var en dårlig idé at starte med Frøkjær på kanten. Det ændrer bare ikke på, at jeg synes han skulle have været startet i midten, så ham og Jebali (der trods alt har spillet sammen i snart tre sæsoner) kunne fortsætte det gode presspil, som vi har haft så stor succes med i de forrige kampe.

            Det kunne have været håndteret med lidt rotation fra trænerbænkens side, da det så svært ud. Nu har vores offensive spillere jo efterhånden spillet på alle de fire forreste positioner, så måske skal vi til at rotere mere undervejs i kampene.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
              Det kunne have været håndteret med lidt rotation fra trænerbænkens side, da det så svært ud. Nu har vores offensive spillere jo efterhånden spillet på alle de fire forreste positioner, så måske skal vi til at rotere mere undervejs i kampene.
              Det kunne faktisk være ret smart.
              Så er vi også sværere at dæmme op for

              Comment


                #67
                Fanvideo fra Horsens-kampen:
                https://youtu.be/7r0xNkpCbzg
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Fanvideo fra Horsens-kampen:
                  https://youtu.be/7r0xNkpCbzg
                  Er jeg den eneste der syntes at Gigo lignede en der tog afsked med OB`s fans

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Er jeg den eneste der syntes at Gigo lignede en der tog afsked med OB`s fans
                    Det tænkte jeg også, men man ved aldrig. Hvis det var en afsked var den flot, hvis ikke var det en fin måde at vise os fans at han sætter pris på os.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                      Det tænkte jeg også, men man ved aldrig. Hvis det var en afsked var den flot, hvis ikke var det en fin måde at vise os fans at han sætter pris på os.
                      Det er heller ikke sikkert at der er færdig-forhandlet om en forlængelse indtil sommer, så på den måde så var det hans sidste kamp.
                      Så jeg forstår godt hvis det for ham var en afsked, da han ikke er sikker på der kommer en anden - og alligevel tror jeg ikke en forlængelse er afskrevet endnu.

                      Comment

                      Working...
                      X